Wie wil mee eind september/ begin oktober naar turkije

Hallo meiden,

Na 3 maanden regen heb ik het wel gehad hier in Nederland.
Mijn vriendinnen zijn allemaal op vakantie gegaan, nu zoek ik meiden die mee willen gaan naar bodrum of naar marmaris of ergens anders ( geen alanya) ???
Ik wil gewoon lekker luieren op strand lekker eten en in de avond lekker uitgaan.
IK durf niet alleen te gaan en zoek toch meer gezelschap ik ben zelf 28 jaar oud.
Ps geen mannen en nee ik ben ook geen lesbie
maar vind vrouwen toch gezeliiger met vakantie dan mannen:dag:

Hoi.
Ik (v, 41, Leiden) kan vanaf 17/18 september vertrekken.
Zoek ook iemand… Waar kom jij vandaan?
Hoop op snelle reactie via mail
[EMAIL=“nagiha.swagers@versatel.nl”]nagiha.swagers@versatel.nl

Groetjes.

Hey,

Ik zou ook heel graag naar turkije gaan begin oktober. mijn voorkeur gaat naar Marmaris ( Kervansaray hotel). Ik kan wel maar voor drie nachten gaan, maar mss knn we samen vertrekken en apart afkomen. Ik kan van 2 oktober tot 6 oktober gaan. Is er iemand die interesse heeft om mee te gaan? want ik zie mij ng niet alleen vertrekken eigenlijk.

Hopelijk tot snel.

groetjes

Mel

Hoi

Ik las je bericht op wereldwijzer.nl . Ik dacht misschien heb je wel zin om april of mei of juni 8 dagen naar Marmaris te gaan . Ik ben 47 en getrouwd dus geen bijbedoelingen. Even relaxen zonnen strand winkelen en lekker eten maar niet alleen .

Diana

Ik heb dan geen verlof spijtig genoeg … Sorry. En ik weet niet of ik nog naar daar wil gaan, wil nl. mijn ex niet tegen het lijf lopen …

Groetjes

Jammer 2 keer !

Diana