Net als velen van jullie wil ik graag nog op vakantie, maar hebben vriendinnen andere plannen.
Ik hoop eigenlijk deze zomer nog een hele last-minute naar de zon te boeken.
Zon, zee, strand, zwembad, uit eten, wat mensen leren kennen, barretjes/stappen, evt een excursie, etc. Kortom; gewoon even genieten.
Mijn voorkeur gaat uit naar Turkije.
Ben jij een vrouw van een jaar of 18-25 en lijkt t jou ook leuk nog even weg te gaan, laat dan even een berichtje achter. Ben benieuwd!
Ik las jouw berichtje en het klinkt heel herkenbaar, waarschijnlijk zoals voor velen op dit forum.
Ik ben een vrouw van 23, met precies dezelfde plannen:)
Wanneer ben jij vrij om te gaan?
Ik heb ook al op een paar andere berichten gereageerd, ik zie dat er al een stuk of 5 mensen dezelfde plannen hebben. Misschien zou het leuk zijn als er zich een gezellig groepje vormt?
Ik ben nu al vrij. Moet vanaf september weer aan de studie, dus ergens binnen de komende 4 weken heb ik tijd. En jij??
Leuk dat je ook dezelfde plannen hebt!! Met z’n tweeën is t sowieso al gezellig (alleen is ook zo alleen he, haha).
Maar met meer is ook prima inderdaad. Ik had ook een ander meisje gesproken, die mailde dat ze graag naar Alanya wilde. Nu lijkt Turkije me inderdaad een leuke bestemming, maar maakt t mij niet echt uit waar. Weet niet of ze nog steeds weg wil, maar wie weet Als ik meer hoor laat ik t je weten.
Ja idd, met zn tweeën is sowieso al beter dan alleen natuurlijk Wat leuk dat er nog iemand gemaild heeft naar je, Turkije lijkt mij ook heel leuk! Ik ben er nog nooit geweest, het maakt mij ook niet uit waar in Turkije. Heeft zij ook ongeveer dezelfde plannen?
Mij maakt het niet zo veel uit wanneer, als ik 1 september maar terug ben haha. IK krijg vrijdag vakantie.
Ik hoor het graag ja als je meer weet!
hoi hoi marijke;)… en nog nagedacht over wat je wil;). ik zag dat je hier ok wat gepost had;)… de rest is fe stil gevallen lijkt het wel:)… welke datum zat jij aan te denken om te gaan??