Hoeveel maal moeten wij U allen nog vertellen dat U hier wettelijk in Turkije niet kan werken zonder werkvergunning. Laat jullie niet beinvloeden door mensen die zo maar een job aanbieden.Zwartwerk is hier verboden. Doen jullie dat toch,denk aan aan de risico’s en gevolgen.
Denk eraan we helpen graag mensen verder op dit forum,maar praat hier aub. alleen over serieuse zaken. Iets waarover je echt heel goed heeft nagedacht.
Nogmaals ,Turkije is een fantastisch vakantieland, maar om hier te komen werken, tijdelijk of omdat U hier een vriendje heeft. Laat jullie studies of werk in Belgie en Nederland niet in de steek voor een werk avontuurtje in Turkije waar de meesten toch bedrogen van terug komen.
Anders is het als jonge mensen hier huwen en zeker zijn hier te blijven en hier een toekomst hebben.Of mensen die willen emigreren en hier een eigen zaak willen opstarten.
Lees nog eens het forum door wat er al van informatie gegeven is over …werken in Turkije.
Ik ben op zoek naar een leuke baan in turkije, las je oproepje en dacht even reageren… ik ben zelf 21 en woon in gelderland… tussen utrecht en den bosch in, wat is het voor werk? animatie team? of bediening?
HeeejIk kom ook uit brabant hahaahahIk ben 21 jaar. ik zoek echt al super lang werk in het buitenland, ik kan maar niks vinden en bij 2 solicitaties ben ik niet aangenomen!!!Hoe heb jij werk gevonden dan?Liefs Astrid
Franka6 en ik gaan advertenties voor werk harder aanpakken,bedrijven,call-centers die geen secundaire arbeids-voorwaarden meesturen in hun topic na verzoek zullen terstond verwijderd worden.
Dit ter bescherming van onze bezoekers,waar we ons voor inzetten.
Inderdaad, we zullen de advertenties verwijderen als ze geen secundaire arbeidsvoorwaarden meesturen bij hun topic.
Nogmaals wij willen alleen onze lezers beschermen.
Hey hey…
Turkije is idd een mooi land en het lijkt me super gezellig om daar met je te gaan werken…
Ik spreek ook turks, Ik ben 20 jaar een leuke flotte dame…
Ik ben ook van plan om deze zomer te werken in een warm land,Dus miss is deze zomer wel van ons…
Ik hoop snel iets te horen…
Je kunt me mailen naar het volgende adres…
ik zou wel mee willen in zomer 2011 ?
alleen ga je dan nog een wrkvergunning aanvragen?
laten je ouders je gaan als je nog maar 18 bent ik ben ook 18 en ik denk erover om daar ook een tijdje te gaan werken:zon02:
ik vraag me alleen af hoe ver kom ik zonder werkergunning en /of kan ik die daar ook aanvragen of in nederland
en mag ik misschien vragen:d waarom je daar wilt gaan werken?
laten je ouders je gaan als je nog maar 18 bent ik ben ook 18 en ik denk erover om daar ook een tijdje te gaan werken:zon02:
ik vraag me alleen af hoe ver kom ik zonder werkergunning en /of kan ik die daar ook aanvragen of in nederland
ik denk erover om daar ook een tijdje te gaan werken:zon02:
ik word in de zomer 18 jaar,ik wil dan gaan
en ook wat voor werk je het beste kan doen als buitenlander?
en of jij een leuke plek weet in alanya waar niet alleen maar mannen werken:p
ik word ook 18 in de zomer en ik vroeg me af of jij misschien weet waar je terrecht kan met alleen een vmbo-theoretich diploma en of je daar kan werken en tegelijkertijd een diploma kan halen en of je daar ook een wewrkvergunning kan krijgen??