Hallo ginny, ik ben esther 20 jaar uit sliedrecht vlakbij rotterdam , net afgestudeerd aan spw, en ben nu de opleiding jeugdzorg bezig… Ik ben net 1 dag terug van een geweldige vakantie in marmaris en ben er achter dat ik in een animatie team wil gaan werken deze zomer maar zoals je zelf al zeg niet alleen… Dus als er een groep zou zijn zou het super leuk zijn om mee te gaan gr esther
heeey lisz.
ik heb een vraagje ik krijg ook niks terug van de reisorganisaties kan je mij misschien helpen?
dit is mijn email: renatede@hotmail.com
Hoi dames,
Ik zag hier zoveel reacties van mensen uit Utrecht dat ik dacht ik ga me ook maar registreren! ![]()
Ik ben Savannah ik ben 20 jaar oud, kom dus uit Utrecht (de Meern) En mijn plan is dus ook om in april naar marmaris te gaan, en ik denk tot ongeveer oktober/november. Wat ik precies daar ga doen weet ik nog niet, op dit moment ligt mijn cv bij neckermann in marmaris. Dit heb ik via een vriendinnetje kunnen regelen. Helaas heb ik daar nog niks op gehoord dus ik ben ondertussen ook nog op zoek naar andere mogelijkheden.
Leuk om in contact te komen met meiden die serieus van plan zijn ook volgend jaar in marmaris te zijn!
Groetjes Savannah
Hey meiden,
Het lijkt mij ook super om volgend jaar in de zomervakantie in Marmaris te gaan werken. Ben er vorig jaar en dit jaar geweest en ben helemaal verliefd geworden op zowel de plek als de lieve mensen daar. Nou wil ik daar heel graag werken en zo ook mijn engels verbeteren.
Ik ben trouwens Denise (bijna 18) en kom uit Dwingeloo. Ik doe de opleiding Sport en Bewegen en zit in het 2e leerjaar. Eind dit jaar ben ik klaar met mijn eerste studiedoel (zwemonderwijzer) en volgend jaar wil ik waarschijnlijk recreatie volgen.
Het zou echt super leuk zijn als we met een aantal meiden volgend zomer die kant op kunnen ![]()
Liefs Denise
Hoi meiden…Ik ben mandy 24 jaar en kom uit den haag…Mij lijkt het ook super om te gaan werken in marmaris ik zelf ben al een aantal jaar bezig met het bekijken wat de ins en outs zijn van dit ik ben er achter gekomen dat als je gaat werken in bijv een discotheek in turkije vaak het probleem is dat ze je of niet betalen of te weinig en vaak worden de werkvergunningen niet aangevaagd door hun en als je dan een inval krijgt van de politie de politie je dan meeneemt en terug stuurt naar nederland…maar eerst zit je daar een paar dagen vast en de politie agenten zijn best wel van die engerds dus als ze zeggen we hebben alles geregeld geloof dat niet het is dus ook veel beter om via een nederlands bedrijf te gaan bijv als reisleidster maar daar heb je dan weer geen zekerheid dat je daadwerkelijk in marmaris terecht komt…het is dus al met al een beetje moeilijk…
Groetjes mandy
Hallo!!
Ik zelf ben ook opzoek naar animatiewerk ergens in turkije!
(voorkeur side of marmaris!)
Heb al wel een aanbod gehad, maar dat is voor 2014!
Het klopt dat er redelijk veel mannen werken maar ik vind het toch opzich nog wel mee vallen! Ik weet dat ze in veel hotels juist naar Nederlandse meiden zoeken omdat Nederlanders steeds meer naar Turkije gaan en ze dan voor onder andere de kinderanimatie veel Nederlanders willen om ook die kinderen mee te krijgen ![]()
Ik kom trouwens uit Amersfoort
zit nu in me laatste jaar Marketing en Communicatie!
Hiervoor Toerisme gedaan en ook al Animatiewerk in NL gedaan! ![]()
hi meis ik zoek ook stage in marmaris ,
heb jij al wat van ideal prime hotel gehoord
heb jij misschien een mail adres voor me
hi meis ik zoek ook stage in marmaris ,
heb jij al wat van ideal prime hotel gehoord
heb jij misschien een mail adres voor me
meiden!!
Check even mijn nieuwe topic: http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=156913
Ik heb zelf 1.5 jaar in zijn team gewerkt, en hij is voor deze zomer ook nog op zoek naar 1 nederlander, het is wel in Belek. Ikzelf zal rond juni/juli het team ook komen versterken
Groetjes Mariska
Mijn nicht en ik willen ook heel graag werken in Turkije deze zomer maar hebben helaas nog niks kunnen vinden maakt niet uit waar heeft iemand nog tips ? ik ga nu even op beacmasters en gogotour kijken ! hebben jullie nok andere ideeën sites ?