Marmaris (turkije) In Oktober Of November

Hallo allemaal,

Ik heb een vriend wonen in Marmaris. In Oktober zou ik weer naar hem toe gaan, samen met mijn ouders. Helaas is vandaag alles gecancelt door de ontzettende vliegangst van mijn moeder. (we moesten nl met onur air)
Mijn wereld verging even toen ik het te horen kreeg, maar mijn moeder kan er ook niets aan doen helaas…

Jammer genoeg heb ik geen vrienden die mee kunnen. Ik wil namelijk niet met 1 persoon gaan, omdat ik als ik daar ben zoveel mogelijk tijd wil doorbrengen met mijn vriend. Je zult mij dus weinig zien.

Het probleem is dat ik 18 ben en het gewoon niet zie zitten om alleen te gaan. Het zal allemaal wel goed komen, maar het is toch een groot risico. Ik heb een hele goede relatie met mijn vriend maar stel we krijgen ruzie of in het ergste geval het gaat uit, wat moet ik dan in hemelsnaam alleen in Marmaris?

Ik ben dus opzoek naar mensen die in Oktober of November naar Marmaris gaan of dit van plan zijn, en die zich een beetje willen ontfermen over mij. :huh: Je zult absoluut geen last van me hebben, hoogstens gezelligheid. :wink:

Ik hoop heel hard op reacties!!!

Hoi Nathalie,
Ik zie toevallig je berichtje staan. Ik ga begin oktober naar Marmaris (Jawel alleen)
Misschien kan ik je helpen. Ik kom er al heel lang en ga er ook naartoe om iemand te bezoeken. Ik ga ook alleen, maar ben wel wat gewend, dus ook niet bang om alleen te gaan.
Neem maar contact met me op, dan kunnen we overleggen.
Groet
Sylvia