Hallo allemaal, van 28 september 2008 tot 8 oktober 2008 ben ik te vinden in marmaris, nu ben ik op zoek naar mensen die er ook in die periode zitten of heen willen…
Iets over mezelf, ben spontane jonge meid van 27 jaar, die zowel van hele dagen strand houd als omgeving bekijken. Ik ga dus ook vaak in mijn vakantie een dag zonnen, dan weer een dag erop uittrekken, dan weer een dag zonnen, weer erop uitrekken enz. Spreek het je aan, reageer dan
hoi meiden, ik heb een vraagje ik en een vriendin willen graag rond 27 september naar marmaris turkije maar wij hebben 1 probleem ik heb daar een vriend zitten en daarom zijn we op zoek naar iemand of die daar ook alleen zit zodat ik leuke dingen kan doen met mijn vriend maar ook leuke dingen met de meiden hoop wat van jullie te horen!! groetjes marinke
Ik zit van 28 september tot 8 oktober in marmaris. Ik heb daar geen vriend zitten maar de eerste 3 dagen zit ik er wel alleen. Op woensdag komt me moeder en haar neef…
heej
ik ben een jonge van 22 in dec wordt ik 23, heb je al iemand gevonden, want ik zou graag nog steeds graag naar marmaris willen?
ik hoop iets van je te horen.
groetjes res
ik lees hier dat je ook een vriend hebt in marmaris. Naar welk hotel ga je ? Ik zou graag ook ng eens naar daar terug gaan. maar ik heb pas verlof in december. ik zou wel eens voor een lang weekend knn komen maar heb geen zin om alleen te gaan. Laat je me weten in welk hotel, dan knn we daar dan mss leuke dingen doen aangezien mijn vriend overdag werkt, heb ik overdag alle tijd:d
groetjes Mel hopelijk tot hoors