Hallo meiden, ik ben net 2 weken terug uit marmaris en mis het nu alweer daarom zou ik graag rond 16 oktober terug gaan om te genieten :vak02:van het lekkere weer, uitgaan en gezellig op een terrasje zitten! maar alleen gaan zie ik nie zitten vandaar dat ik op zoek ben naar een gezellig iemand! ik ben zelf 22 jaar en kom uit de buurt van zwolle. lijkt je dit ook wat dan hoor ik het graag! :dag: marinke
hee,
Mij lijkt het wel wat
Deze zomer ga ik niet op vakantie omdat ik ga verhuizen
en toevallig kom ik dan dichter bij je te wonen
nauw als de plannen nog staan hoor ik graag iets van je
xx Melissa
hoi melissa, Wat leuk dat je dichterbij komt te wonen heb je ook msn? mijn msn is [EMAIL=“marinkekalter@hotmail.com”]marinkekalter@hotmail.com hoop je snel te spreken! x marinke
ik ben nog steeds op zoek naar gezellige meiden die ook graag in oktober een weekje naar marmaris willen!!
heej
ik ben ook sins 3 weken terug uit marmaris en zou ook graag weer trug willen. maar ik zou dan rond eind september willen gaan.
als je nog niemand gevonden hebt en hoor ik het wel.
groetjes Chantal
hoi zit miss ook te denken om toch eind september al terug te gaan heb je ook msn? groetjes marine
heej
sorry dat k zo laat iets stuur
maar heb vrijdag gehoord dat ik een vaste baan krijg en dus denk dat k niet meer weg kan. probeer nog iets te regelen maar daar krijg ik strax of morguh telefoon van.
maar ik laat zo snel mogelijk iets horen.
groetjes Chantal
heej
ik heb net telefoon gehad en ik mag nog weg, want er is een kans dat ik de vaste baan pas rond oktober krijg.
mijn email is [EMAIL=“chantalletje3333@hotmail.com”]chantalletje3333@hotmail.com
groetjes Chantal
heej
heb je al iemand gevonden, want ik zou graag nog steeds graag naar marmaris willen?
ik hoop iets van je te horen.
groetjes Chantal
Hoi Marinka,
Ik wil ook heel graag nog n paar zonnestraaltjes zien:) Alleen kan ik eigenlijk alleen van 13 sept t/m 25 sept. Ik weet dat dat al heel snel is, maar ik dacht ik kan het proberen. Ik heb je msn al toegevoegd, want zag t toevallig staan (mijne is [EMAIL=“lisette.k@hotmail.com”]lisette.k@hotmail.com).
Zelf ben ik 20 jaar en kom uit de buurt van Haarlem. Ik hoor t wel van je.
Groetjes, Liset
heeey
ik ben een jonge van 22 jaar oud
ben in nederland geboren maar me ouders zijn turks (turks taal is geen probleem voor mij)
ik ga elke jaar naar marmaris ik ken daar best wel goed
kan ik ook met jullie mee gaan ?
groetjes, res
Sorry
maar k ga niet meer wegens omstandigheden
Hans zou jij deze vraag willen weghalen of moet ik dat zelf doen, en hoe moet dit dan?
Groetjes chantal
Sorry
verkeerde:)
groetjes Chantal