per toeval ontdekte ik deze site en het lijk me een leuk forum om je ervaringen op te schrijven en te delen met jullie.
Ik ben helemaal hoteldebotel van marmaris en dan natuurlijk ook van een speciale jongen ( zoals vele van ons denk ik ). Tsja het is ook mij overkomen… verliefd geworden op vakantie. Ik vind het heel moelijk om hiermee om te gaan, hebben jullie dat ook? Iedede dag bij hem willen zijn, maar gewoon niet kunnen? Als geen ander begrijpen wij elkaar wel denk ik,
daarom wil ik graag een onderdeel uitmaken van jullie forum.
Wij zijn nu 5 jr samen, wat je natuurlijk samen kan noemen als je elkaar alleen maar tijdens vakanties kan zien wat max 2x per jaar is… maarja het is helaas niet anders.
Merhaba,
Ook ik ben, net als jij, helemaal gek van Marmaris. Niet om dezelfde redenen als jij, maar omdat ik en mijn gezin ons gewoon erg thuis voelen daar.
Vertel eens wat meer over je vriend als je wilt. Waar werkt hij, komt hij echt uit Marmaris en is hij het hele jaar daar? Hoop niet dat je me te nieuwsgierig vind, maar wie weet ken ik hem wel. Ken best veel mensen daar. Ben er dan ook al een keer of 24 geweest!
En jullie kennen elkaar al 5 jaar en dan elkaar maar 2x per jaar zien. Poehee, dat valt niet mee denk ik zo! Nog geen plannen om je daar te vestigen? Of hij misschien naar Nederland kan komen? Nou missmarmaris, laat eens wat meer weten hier als je wilt!
Heey Crazymar
Ik ben ook al meerdere keren in marmaris geweest.
en met dat thuis gevoel ben ik voledig met je eens het heeft een leuke zweer en je hoeft niet snel bang te zijn dat er iets gebeurd als je over straat loop vind ik .
Waar allemaal in marmaris ben je geweest ken je het hotel Pineta Park Deluxe?
ken je daar wat mensen ook van?
Hoi Daylene, nee ik was nooit in Pineta de luxe. Wel in het andere Pineta geweest, in Grand Ideal, Green Nature, Joy Club Marmaris en in Almena. En sinds 3 jaar hebben we ons eigen appartement daar, dus daar komen we nu alleen nog maar. Ik kom er 4-5x per jaar en in de toekomst hopen we daar wat langer te verblijven. Heerlijk hoor, kan mij niet vaak genoeg zijn daar! Ik ken trouwens geen mensen uit Pineta de Luxe. Wel aardig wat mensen die in het toerisme in bars en zo werken of in de bazar in winkels.
Oke heel erg bedankt.
maar ja als je zo vaak gaat dacht ik mischien ken je wel wat mensen van pineta park deluxe.
aangezien mijn Vriendje/Vakantie liefde kijk maar hoe je het ziet hahahah daar werkt.
dus ja … maar toch erg bedankt
Nee heb ik vorig jaar wel gehad, maar die hebben we maar ff op de lange baan geschoven. Wij wilden graag trouwen en ons hier in Nederland vestigen, maar omdat hij steeds geen verzekering had kon ik hem ook niet uitnodigen dus vonden we het een beetje raar om te trouwen terwijl wij helemaal niet weten hoe hij het vind hier. Hij werkte in een restaurant aan de boulevard. Tsja wat kan ik verder vertellen??? hij komt niet uit Marmaris zelf maar uit het koerdische gedeelte van turkije.