Wie heeft er in marmaris een vriend??

Dat zijn idd ook leuke plekken allemaal!!! Ik iken ze wel :-)))
Ik hoop dat je het heel erg naar je zin gaat krijgen, en idd misschien lopen we mekaar nog tegen het lijf :-))) Ben der deze keer tot 7 juni en dan in september weer!!!
Veeel plezier alvast!!

Mijn vriendin en ik hebben allebei een vriendje in Marmaris… We gaan ze volgende week weer opzoeken!

Helaas moeten ze die week wel werken (Areena)

Maar we hebben er zin in! :cheer:

Ja die van mij woont er ook!!!

Mag ik trouwens vragen of jullie dan alleen een vlucht boeken? En zo ja waar dat goedkoop kan.
Ik wil in oktober naar hem terug gaan maar er gaan maar weinig vluchten richting dalaman en zijn erg duur. Bodrum vind ik te ver. Ik heb al op cheaptickets en corendon enzo gekeken maar weinig geluk…of er is niks of het is meteen 500,-.

Ik ben vorige week 7 sept terug gekomen en had inderdaad alleen een vlucht geboekt.
Arkefly was toen 234,-

Wij hebben nu een pakket geboekt, we zitten er nu 8 dagen voor 400,-

En met het hotel afgesproken dat de mannen daar ook mogen verblijven. Daar hoeven ze maar 22,- per nacht extra voor te betalen.

Eh, wel 400,- per persoon :wink:

@ tam, in welk hotel zit je dan??! Want ze hebben daar bij mij in het verleden wel heel moeilijk over gedaan!!!

Je kan ook kijken bij pegasus, vliegen ook vanaf dusseldorf en dan wel naar dalaman!!! Misschien vind je daar iets goedkoop?

Zit je aan datums vast?

Heenreis wo 19-10-2011

Vanaf Amsterdam
met ArkeFly, Economy
vertrektijd: 05:20 uur
aankomsttijd Dalaman: 10:20 uur lokale tijd
vluchtnummer: OR 751

Terugreis wo 26-10-2011

Vanaf Dalaman
met ArkeFly, Economy
vertrektijd: 18:40 uur lokale tijd
aankomsttijd Amsterdam: 21:50 uur
vluchtnummer: OR 752

Uw reissom
Prijs deelnemer 1 € 259,00
Boekingskosten € 15,00
Totale reissom € 274,00
Inclusief alle belastingen en toeslagen

@predisa, ik zag trouwens je post op tlk, super leuk dat je askim uit sogut komt, ik heb de mijne daar leren kennen der eeerste keer, tijdens het zeilen :slight_smile: Dus een special plekje voor mij :slight_smile: Ben der vorige week weer geweest tijdens et zeilen, mijn askim komt uit marmaris :slight_smile:

Wij zitten in Halici 1, en we hebben via Neckermann een bevestiging gekregen dat het mogelijk is :slight_smile:
Ze hebben zelfs voor ons uitgezocht wat er bijbetaald moet worden en ons dat schriftelijk bevestigd. Deze bevestiging neem ik ook mee…

We vertrekken morgen >>>

"tam, ohww wow wat een super service!! Wat fijn zeg!! Nou het is hier heerlijk weer :-)))) Ben der ook op dit moment!!! Hoe lang blijven jullie???

1 like

Ow wat leuk!!! Wij zijn er 8 dagen… Morgenochtend om 10.00 uur komen we aan op Dalaman :slight_smile:

Misschien leuk om een kopje chai te doen???