Wat moet ik doen!!

hallo dames, net zo als veel van jullie heb ik een leuke jongen leren kennen in marmaris. Ik heb hem een jaar geleden voor het eerst gezien en afgelopen juni voor de tweede keer en hij herkende me gelijk en het zat gelijk goed alleen nu zit ik thuis en wil heel graag in oktober terug gaan en hij wil mij ook heel graag zien alleen 1 probleem de mensen om mij heen thuis er is niemand die zegt wat leuk voor je gewoon doen! ze zijn allemaal argwanend en zeggen je kan niet zien wat hij doet daar enz enz. Voor mijn gevoel is het heel anders en ik vertrouw hem wel. Al helemaal als ik vertel dat ik alleen terug ga vinden veel mensen dat echt een beetje dom maar ik krijg niet maar zow iemand mee en ik wil ook graag veel tijd met hem doorbrengen! hebben jullie een idee wat ik moet doen want ik heb echt een dillema. Ik ben bang dat als ik niet ga dat ik spijt krijg maar wel gaan is ook een risico. Hoor graag jullie advies en verhalen! :kus: marinke

Hey meis, waarom is het dan een risico om te gaan? Je bent 22 jaar en kan toch nu wel zelf beslissingen nemen? Dat ze thuis niet over enthousiast zijn kan ik me wel een beetje voorstellen, maar aan de andere kant ben je oud en wijs? genoeg toch?! Ik zou gaan als ik jou was. Waarschijnlijk gaat het om 1 weekje of zoiets? Die week is zo om en als het niks wordt tussen hem en jou dan kom je daar vanzelf achter toch. En als het wel wat wordt kun je altijd weer verder kijken hoe en wat!
Vertel eens wat meer over je vriendje trouwens als je wilt. Waar werkt hij bijv? En hebben jullie echt al een soort van relatie?
In elk geval succes met het nemen van een beslissing!

Hey girly, ben het helemaal met crazymar eens.
We doen allemaal wel eens dingen waar we spijt van hebben, maar er is niets erger dan spijt krijgen van de dingen die we niet gedaan hebben…
Gewoon gaan, je leeft maar 1x.

Groetjes Mirjan

Helemaal mee eens !

Sluit ik me helemaal bij aan. Als je niet gaat blijft het aan je knagen. als je gevoel zegt dat het goed zit dan zou ik er voor gaan, en als blijkt dat het niks wordt tussen jullie dan heb je het in elk geval geprobeerd. Voor de mensen die geen verrre liefde hebben is het heel makkelijk om te zeggen dat je niet moet gaan en dat je dom bent, maar jij weet wel beter toch??
Succes met het nemen van je besluit, maar ik zou zeggen volg je hart meid.

X Missmarmaris

Ik zou ook gaan. Je weet tenslotte pas tijdens de tweede keer of het echt is wat je de eerste keer voelde. Althans dat is mijn ervaring. Ik heb mijn vriend leren kennen in juli 2006 en moest en zou in oktober 2006 terug gaan om te zien of het echt is. Ik ben niet alleen gegaan, want stel het klikte toch niet. Als je niet gaat, krijg je spijt en weet je nooit of het echt serieus is tussen jullie. Ik heb er in ieder geval nooit spijt van gehad dat ik terug ben gegaan, we zijn inmiddels alweer ruim 2 jaar samen. Succes met het nemen van je besluit.

dank jullie wel voor al jullie reacties als ik dat zow lees dan denk ik ook dat ik gewoon moet gaan. Mijn ‘vriendje’ werkt bij de joy in marmaris en ik heb hem daar vorig jaar ook leren kennen. Ik weet niet zo goed wat we nu hebben hoop dat ik daar in oktober achter ga komen!

Je kan het hem in ieder geval alvast eens vragen aan de telefoon of op msn hoe hij nu over je denkt, wel zo handig alvorens je er naar toe gaat. En als je er dan naar toe gaat, kan je zien hoe het loopt en of je er echt voor wilt gaan. Veel succes!

ik snap heel goed de twijfel die je hebt.
Ik heb mijn vriend ook vorig jaar leren kennen in het hotel in marmaris waar ik verbleef.
de twijfel dat hij met iemand anders zou gaan is er altijd geweest en jammer genoeg reageert iedereen in mijn omgeving ook negatief. zeggen ze dat het nooit serieus kan worden dit en dat…
maar toch ga ik dit jaar weer naar hem toe… weliswaar met vrienden, maar die wil hij heel graag leren kennen
en over 6 dagen ga ik eindelijk, super spannend weer want wat als het niet is wat ik had verwacht. wat als die klik er niet meer is, wat als de communicatie tegenvalt…
Maar ja dat kan misschien wel zo zijn, maar ga je er vanuit dat hij iemand anders zal hebben of dat het niet goed af zal lopen, dan zal dat ook niet gebeuren.
Je moet het wel een kans geven.
Heel veel succes!!!

Ja ik vind dat de rest gelijk heeft! Het beste is dat je nog eens terug gaat! Zorg er voor dat je een backup plan hebt ,voor het geval hij niet komt of er iets gebeurd! Als je hartje vindt dat je moet gaan, dan zou ik het zeker doen! Dan pas zul je weten of ‘de klik’ er nog is en wat je er mee moet doen… Spreek er alvast eens over met hem op msn/telefoon, en kijk eens of je niet iemand van je vrienden mee kan krijgen. Dan kunnen ze hem ook leren kennen en miss zullen ze dan al wat minder negatief tegenover hem staan, dit kan alvast helpen als je terug bent! En anders zijn er hier meiden genoeg die hun vriendje gaan opzoeken in oktober :slywink: met wie je kunt afspreken…

hoi, Jah het liefst ga ik ook met iemand terug zodat ik nie alleen hoef maar ik heb hier al een oproepje geplaats maar heeft nog niemand op gereageerd helaas. dus heb je keus om alleen te gaan of anders niet te gaan.

Het is leuk als er nog meer mensen gaan met wie je kan optrekken, maar als je niemand vindt dan zou ik gewoon alleen gaan hoor. Je gaat tenslotte voor hem om te zien wat het nu tussen jullie is dus de reden dat je gaat is al anders dan fun, lol en pret hebben met de meiden.

Het ligt eraan waar hij werkt maar de meesten werken er toch of de hele dag tot savonds laat, dan zou je je toch wel kunnen vermaken door lekker lang uit te slapen, naar het strand, boekje, ipod erbij en dan tegen de avond even naar hem gaan bij zijn werk. Of als hij snachts werkt heb je de hele dag met elkaar.
Als je een week gaat zou het wel uit te houden zijn alleen toch ? Ik zou het er niet vanaf laten hangen om daar naar toe te gaan als je niemand kan vinden om mee te gaan.

Ik ben in mei dit jaar ook alleen terug gegaan ( heb hem vorig jaar leren kennen, was toen nog wel met m´n ex, wat uiteidelijk is overgegaan ). Begin van dit jaar heb ik echt heeeeeel heel veel msn contat gehad met mijn turkse liefje. Maar ik begrijp heel goed wat je bedoeld, dan moet je nu eventueel in je 1-tje terug en er spelen 100 vragen door je koppie heen. Ik zou zo zeggen, meisje ga gewoon, dat heb ik toen ook gedaan en ik heb de tijd van mijn leven gehad. Ik ga nu in september voor de 2e x alleen terug, en bij mij blijven er ook nog steeds vragen…Maar als je niks onderneemt, gebeurt er sowieso niks…

Neem dat nu maar van mij aan!!

Succes enne hou ons op de hoogte hè, als je geweest ben
( wij zijn tenslotte niet nieuwsgierig met zijn allen…:nod: )

liefs Mirjan

Hoi meid,girly zegt het hierboven al: die gaat ook in oktober,en ik ook!
Ik ga alleen naar Manavgat,geen idee waar Marmaris is…?
Maar we vliegen waarschijnlijk allemaal op Antalya(?) ,dus we kunnen toch samen heenvliegen? Ik ben ook nog in dubio of ik een hotel boek (wat iedereen hier thuis liever heeft) Of dat ik een week bij hem logeer…

Ik weet nog niet precies wanneer ik kan, ergens eind september/begin oktober…

Succes met het nemen van een beslissing…!

Pff sorry hoor,let ook niet op (hoofd in de wolken) Was jouw eigen bericht Girly…:biggrin: maar je zou toch gaan? Nou meid,ik hoor het nog wel…

hoi martien, niet iederen vliegt op antalya hoor als ik naar marmaris ga dan vlieg ik op dalaman op bodrum. maar heel misschien moet ik wel naar antalya ligt eraan of hij aan school gaat beginnen. Maar boek nu nog geen vliegticket eerst maar ff uitzoeken hoe het allemaal zit tussen ons. Ik ken manavgat niet, jij ook veel plezier alvast!

*Ik ga eind september… Lekker naar Marmaris… Naar mijn liefje toe (A) heb er nu al zin in joh :smiley:
Ik hoor niet anders als k hem spreek i need September… Than you come… And i will never let you go haha… So sweet… Maar ja… Eerst nog maar ff zien hoe k die vakantie ga doorbrenge…:slight_smile:

Nou fijne aaf nog hier…!!
*