Vakantie 'liefde', help.

Hoi iedereen,

lang verhaal kort te maken; ik ben ‘verliefd’ geworden op een jongen in Turkije. (weliswaar een NL-turk maar dat terzijde)

Nu zie ik mezelf ABSOLUUT niet als een naief meisje dat valt voor de charmes van de eerste beste mooie jongen, maar ik dit is vrij nieuw voor mij.
Sinds ik terug ben smsen we dagelijks, webcammen we dagelijk, praten we veel.

Mijn gevoel zegt dat ik terug moet gaan (wat hij ook graag wilt) maar ergens twijfel ik heel erg. Dit zou betekenen dat ik alleen moet gaan…

Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Risico heb je natuurlijk altijd en overal maar wil dit uiteraard zo veel mogelijk beperken…

Qua kosten scheelt het niet veel of ik enkel 'n vlucht boek of 'n vlucht + accomodatie. (Hij wilt natuurlijk dat ik gewoon bij hem blijf)

Wat nou als het helemaal fout gaat, als we elkaar toch niet leuk blijken te vinden (kan ik me nu niet voorstellen maar ok), als we ruzie krijgen, als ik me dood verveel aangezien hij in de meeste avonden gewoon moet werken.
als, als als als.

Moet ik me gewoon niet zo aanstellen en gaan, of is deze twijfel juist verstandig?

…need some advice x

PS; kan me voorstellen dat dit een uitgekauwd onderwerp is op dit forum…, maar zou het natuurlijk top vinden als jullie reageren! :slight_smile:

Welkom Concubine,

Het is inderdaad één van de vragen die het meeste gesteld wordt, maar goed ik kan me voorstellen dat iedereen ook graag wil weten wat zij moet doen.

Het meeste advies wat hier altijd gegeven wordt is ga er gewoon naartoe en ga kijken hoe alles verloopt. Mocht jij je niet helemaal zeker voelen, of gewoon niet afhankelijk willen zien, boek dan gewoon een hotel zodat jij je eigen gang mocht gaan en een plekje hebt mocht het niet zo lopen als je wilt. Succes!!!

Hoi Concubine,

Welkom hier! Een tijdje geleden ben ik op precies dezelfde manier met dezelfde vraag op dit forum terecht gekomen!
Ik ben 1 juli teruggegaan en de 9e teruggekomen! Mijn ervaring was helaas niet goed!
Ik ben bij hem gaan logeren maar ben er halverwege mijn verblijf achtergekomen dat hij meerdere vriendinnetjes heeft… :frowning: Maar ik had dit al in mijn achterhoofd gehouden toen ik vertrok, natuurlijk heb ik wel even wat tranen gelaten maar gelukkig was ie wel super lief voor me en hebben we er toch een leuke week van gemaakt! Daarbij speelde ook nog dat mijn gevoel dat ik voor hem had in Nederland sterker was toen we veel contact hadden via skype en sms! Ik heb de boel denk ik te veel geromantiseerd!

Mijn advies; gewoon gaan! Er zijn zoveel positieve verhalen te lezen op dit forum!
Een hotel is wel fijn, dat zou ikzelf de volgende keer tenminste doen! Hij woonde namelijk overal te ver vandaag om even naartoe te wandelen. Als je in een hotel zit kun je jezelf even terugtrekken op je kamer en wat tijd voor jezelf hebben! En inderdaad als het toch niet klikt heb je je eigen plekje en ben je niet afhankelijk van hem!

Voordeel van bij hem logeren is dat je elkaar echt goed leert kennen omdat je zoveel bij elkaar bent.
Maargoed je zegt al dat ie in de avonden moet werken dus dan is een hotel ideaal, je hebt sneller contact met andere mensen, er is entertainment in de avonduren!
Het is moeilijk om de keuze te maken maar je moet doen wat voor jou het beste voelt!

Als je besluit bij hem te logeren zou ik ervoor zorgen dat je een lijstje hebt met hotels in de buurt die beschikbaar zijn mocht het dus niet klikken, ik had ook zo’n lijstje gemaakt en een paar dagen voor ik vertrok contact opgenomen met de vraag of ze in de periode dat ik in Turkije was nog kamers vrij hadden.

Ik ben benieuwd wat het gaat worden, maar boven alles, luister naar je gevoel!
Succes

hey.
Ik ben zelf net 3 weekjes terug uit Turkije en twijfelde net zo als jij (had hem al een jaar niet in real life gezien alleen soms met de webcam).
Ik ben ook alleen gegaan wat ik doodeng vond want inderdaad wat als ik alleen maar dacht dat we elkaar zo leuk vonden en dat we dan tegen over elkaar zouden staan en niks te zeggen hadden etc…
Toch ben ik gegaan. Ik had wel m’n eigen appartement want je moet toch reëel blijven, het kan ook fout gaan en dan zit je daar in zijn appartement.
Bij mij is het gelukkig goed gegaan en heb ik achteraf meer in zijn appartement gezeten dan in m’n eigen maar vond het toch ook wel fijn dat ik ook eigen plekkie had.

Het enige wat ik je kan zeggen is ga ookal zal je misschien van veel mensen uit je omgeving horen zou je dat nou wel doen…? Als je echt zeker wilt weten hoe het zit tussen jullie is de enige manier om daar achter te komen erheen te gaan. Ik ben blij dat ik niet naar m’n omgeving heb geluisterd maar naar m’n eigen gevoel want weet nu dat het goed zit tussen ons en als ik niet was gegaan had ik nog steeds enorm zitten twijfelen…

Dus als advies zou ik zeggen doen :smile:

Bedankt voor jullie reacties.
Dacht al dat ik de enige gek was die zoiets weer bedacht :wink:

Ik zal denk ik toch maar een eigen hotel aanhouden ja, qua kosten maakt het nu toch niet erg veel uit.
Ben wel erg zenuwachtig! Als het niet positief verloopt zit je daar toch maar mooi in je eentje in Turkije. Leuk is anders.

Ben egwoon heel benieuwd of het inderdaad ‘gewoon’ een vakantieding is…en in real life, als de vakantievibe weg is, het niets blijkt te zijn. We zullen zien!

Zal jullie in elk geval op de hoogte houden :wereld:

HIJ’S WEL ZOOOO LEUK. :wub:

Offtopic; wat is nou echt de goedkoopste manier te smsen naar Turkije…loopt de spuigaten uit!

Concubine Je hebt al hele mooie voorbeelden gekregen dus gewoon lekker voor gaan en meid wat is er erg aan om alleen in turkije te zijn als je zelf wil kan je zat contacten maken en heerlijk van het mooie weer genieten nee hoor daar zou ik niet bang voor zijn :slight_smile:

een van de manieren om redelijk goedkoop naar turkije te bellen en te smssen is met een Lebera sim kaart die vraag je aan via internet en als je opwaardeerd krijg je dubbel beltegoed even op de website kijken staat het heel goed aangegeven

Veel succes met je reis en liefde in turkije :smiley:

Dank je Semrah,

weet allemaal niet zo goed wat ik hiermee aan moet! allerlei misplaatste kriebels…erg verwarrend! en leuk! ongerept terrein voor mij en dat is toch wel stiekem 'n beetje eng.
Ik zit allerlei rampscenario’s te bedenken enkel heb ik nog geen 1 keer het scenario erbij gehaald dat we écht verliefd worden en ik na 10 dagen weer naar huis moet.
Terug naar af…:paranoid:

Die Lebara heb ik geprobeerd aan te vragen, enkel heb ik na 6 dagen nogsteeds niet zo’n simkaart binnen…a bit odd.

@Concubine:

ik ben op mijn 17e ook alleen terug gegaan en meteen bij askim thuis! dus ook heel de familie ontmoet etc. oké ik had hem daarvoor ook nog eens gezien dus het was niet de 2e keer terug, maar evengoed was het spannend

ik zou gewoon gaan meid, en als het mis loopt boek je gewoon een hotel voor de zekerheid en het is nu volop seizoen dus mocht het niet goed gaan is er nog steeds van alles te doen en een boel mensen. gewoon niet teveel nadenken want dan word je gek! dan ga je allerlei rare dingen in je hoofd halen

ga lekker boeken en niet teveel nadenken! dan heb je tenminste ook duidelijkheid misschien kom je harstikke verliefd terug en anders heb je toch altijd nog een leuke vakantie gehad?

suc6! :dag:

1 like

wow op je 17e hey…wat knap eng en alles bij elkaar!
je hebt gelijk, i know! maar die familie hoeft van mij nog niet haha, gelukkig wonen ze voornameljk in NL.

Het zal even wat voorbereidingen vergen, maar inshallah ga ik snel naar askim toe! (ik ben net een week terug :/)

thanks voor je reactie…fijn dat het voor jou goed is uitgepakt x