Advies?!

Hallo,

Ik ben net terug van 22 dagen Turkije! Ik was hier in April ook toen het uit ging met mijn ex M. deze vakantie was al geboekt dus ik dacht laat ik maar gaan!

Ik kwam aan en meteen viel mijn oog op een leuke jonge die daar werkte H. hij leek erg op een bekende acteur (weet nog steeds niet welke!) en daardoor bleef ik kijken, dit viel hem natuurlijk op en hij begon te flirten.
Mijn derde dag ben ik met hem uit geweest en het was supergezellig we hadden echt een klik!

We spraken elke dag af en na twee weken maakte we het officieel(toen nog geen sex gehad en hij had me pas na 5 dagen een echte zoen gegeven!)

Mijn 1na laatste dag zijn we samen naar Side geweest waar ik een hele mooie ring van hem kreeg (135 turkse lira). Mijn laatste dag was erg zwaar! We hebben uren met elkaar gepraat en geknuffeld, toen ik uiteindelijk terug moest naar het hotel werd hij heel stil.

Hij keek strak vooruit en zei niks meer, ik was bezig mijn tranen tegen te houden want wou niet gaan huilen! Hij pakte me vast voor het hotel en ik begon te huilen.

Toen begon hij mij bot weg te duwen en zei die dat ik weg moest! Dit accepteerde ik niet en ik gaf m nog een kus en een knuffel, toen ik hem daarna aan keek was hij aan het huilen. Hij pakte me weer vast en zei “please dont go!”

Ik ben nu twee dagen thuis en mis hem heel erg! In al zijn pauzes belt hij mij en als die klaar is met werken praten we op skype!

Nu ben ik van plan om in oktober terug te gaan en we willen samen ergens verblijven! (Zijn baas is zijn oom dus hij neemt 8/9 dagen vrij!)
Hoe gaat dit allemaal met boeken etc? Hebben jullie nog tips?

Hoi birdie,

Wat leuk dat je Weer verliefd bent. Spannend maar ook super leuk om terug te gaan.
Als je ergens samen wilt verblijven is het Denk Ik het makkelijkst dat je askim een hotel of appartement zoekt. Dan weet je meteen zeker of het geen probleem is dar jullie daar Als niet getrouwd stel samen Zullen verblijven.
In nederland hoef jij alleen maar een ticket te boeken een misschien op zoek te gaan naar een transfer vanaf het vliegveld. Of je askim moet kreeg halen en brengen.

Waar Ik zelf over aan het denken ben voor oktober is om askim een appartement te laten zoeken waar we samen kunnen slapen. Maar zelf wel een pakketreis te boeken naar het hotel waar hij werkt. Als askim dan werkt Kan Ik genieten van het hotel en we kunnen samen slapen in het appartement. Voordeel is ook dat Ik meteen transfer heb en dat niet zelf moet gaan regelen.
Als je askim veel vrij is zoals je schrijft is optie 1 net zo makkelijk. Soms zijn alleen lose tickets bijna net zo duur Als een pakketreis.

Jaa hij is nu aan het kijken voor prijzen enzo! Heb al wel een hotel uitgekozen en hij gaat daar binnekort langs om inderdaad die vraag te stellen of het een probleem is! (Ookal wou die dat eerst niet omdat hij dat onzin vind! Ik had m gedwongen haha!)

Zijn baas is zijn oom dus vrij krijgen is geen probleem aangezien zijn oom helemaal weg van me is! (Ik ken die oom al 6 jaar).

Het is geweldig om weer verliefd te zijn! Alleen de afstand maakt het verschikkelijk moeilijk! Ik werk nu om mijn bezoekjes naar daar te financieren haha!