hallo meiden, na lang twijfelen vraag ik jullie raad.
Ik noem mezelf even A. en ik ben 17 jaar.
Ik ben sinds vrijdag weer in nederland en op vakantie heb ik een jongen leren kennen. Hij is 21 jaar en ik heb nog nooit zo’n jongen meegemaakt. Toen hij toegaf dat hij me leuk vond hebben we afgesproken. Hij werkte in ons hotel. Die dag daarna hebben we afgesproken en hebben we een leuke avond gehad, hij was al gelijk erg sireus. Daarna spraken we iedere dag af, hij betaalde alles voor me, en dacht aan ieder klein dingentje. Ik ben bij hem een nacht gaan slapen, maar natuurlijk wel op een andere kamer. Daarna was mijn laatste dag en we zouden afscheid nemen. Maar die avond is hij niet op komen dagen, later belde hij mij dat hij met zn baas meemoest waarmee hij erg goed bevriend is. Het speet hem erg zei hij. We konden niet meer afscheid nemen, en dus met gemengde gevoelens ging ik naar huis. Toen thuis heeft het nog een paar dagen geduurd voordat hij iets liet horen, maar ik weet hoe het daar gaat ze werken superhard, en hij moet soms invallen (dit heb ik gezien toen ik daar was) toen hij de eerste dagen niks liet horen toen in in Nederland was dacht ik dat het over was, maar toen ik een bericht terug kreeg zei hij dat hij alles nog meende en dat we nog steeds een relatie hadden. Nu wil ik over 2 weken terug naar Turkije zodat we nog twee weken (of een) samen kunnen zijn voordat hij in dienst gaat. Iedere keer als ik hem spreek word ik steeds verliefder en hij wil dat ik supergraag naar turkije kom zodat we die twee weken(of een) elkaar beter kunnen leren kennen. Nu mijn enige twijfel is dat hij misschien weer niet op komt dagen, van het vliegveld ophalen is natuurlijk anders. maar het is wel mn enige angst. Ik weet niet wat ik moet doen! Hij geeft aan met mij verder te willen als die kans er is, en hij vind me ook superleuk. Ook vertrouwt mijn moeder hem niet meer zo, maar ikzelf wil wel gaan. Alleen de twijfel slaat nu toe! Alsjeblieft dat iemand mij helpt, sorry voor mijn verhaal dat alles zo bij elkaar gehoopt is maar ik ben erg hopeloos!
Ciambella Ik snap dat je vertrouwen beschaamd is wat betreft het feit ophalen of niet misschien is het verstandig om een pakket reis te boeken met hotel en transfer dan kan je toch samen zijn maar ben je niet zo afhankelijk van hem je bent ook nog jong dus zou voor de eerste keer terug toch voor wat zekerheid kiezen. Denk dat dat ook wat meer vertrouwen geeft voor je moeder kan me voorstellen dat het voor haar ook prettiger is. Verder genieten van het verliefde gevoel
Ik kan je niet helpen je vragen beantwoord te krijgen. http://www.seni-seviyorum.nl/ Maar hier vind je 1000de vrouwen die vaak een relatie met en Turk hebben. misschien kun je het daar eens proberen.
ik herken je verhaal. Misschien is het beter een georganiseerde reis te boeken zoals Semra al zei. Dat heb ik wel gedaan toen ik voor het eerst terug ging. Dan heb je wat meer zekerheid en hoef je niet bang te zijn dat je op het vliegveld blijft staan. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Geniet van de verliefde gevoelens en ik hoop dat je snel lekker terug kunt gaan naar je askim
Zoals de rest al schrijft gewoon een pakketreis boeken. En niet alleen voor het geval hij niet op het vliegveld zou staan, maar het is ook sowieso fijner mocht de klik er toch niet helemaal zijn, jij toch je eigen plekje hebt waar jij je kan terug trekken. Succes!!
bedankt allemaal voor jullie antwoord, ik zit nog steeds erg te twijfelen.
de keuze ligt nog bij hem of hij nog wilt of ik kom,zo ja boek ik toch een pakket!