Wat te doen.....

Hoi Allemaal,

even een vraagje.
Ongeveer drie weken geleden heeft mijn vriend als het ware een punt achter de relatie gezet omdat de familie hun zoon wilde beschermen. Hij zei tegen mij dat hij tijd nodig had om na te denken…

Nu drie weken later belt hij me op en zegt hij, je had inderdaad gelijk niemand kan zoveel houden van mij als jij doet…
Hij zou mij nu graag een aantal dagen willen zien, en hij vraagt of ik naar Turkije kom… Ik kan dan bij zijn familie verblijven…

Wat moet ik doen? En wat zouden jullie doen? Gaan of het met rust laten en verder vergeten?

Meid, langs een kant zou ik zeggen : volg jou hart, en ga naar hem toe, en praat hierover, want het is duidelijk dat jullie elkaar nog doodgraag zien!

Langs de andere kant zou ik zeggen : GA NIET, want als zijn familie tussen jullie instaat, zal dit altijd zo blijven … maar ik vind het wel raar dat hij dan zegt dat je bij zijn ouders kan blijven ??? terwijl zij jou niet willen? Heel raar!!

Doe wat je denkt dat voor JOU het beste is … héél moeilijk :frowning:

Ik zou ook zeggen volg je hart…maar vindt het een vreemd verhaal inderdaad zoals Fieeh zegt…hoezo slaat zijn familie ineens om in 3 weken thuis???

Hij heeft mij toen verteld. het is niet dat z jou als persoon niet accepteren… miss dat ze mij een nieuwe kans geven, anders lijkt het mij raar dat hij mij bij de fam uitnodigd.

Ik vind het een erg moeilijke keuze om te maken deels heb ik zoiets van ik doe het gewoon heb toch niks te verliezen maar aan de andere kant twijfel ik… dus hoopte ik hier wat tips te kunnen vinden…

Misschien dat zijn fam nu inziet dat hij echt voor mij wil gaan… en dat ze nu zoiets hebben ok we geven haar een kans ofzo… ik heb echt geen idee…

Aangezien je zo hard twijfelt, dan lijkt het me dat je diep in je binnenste al weet dat het een hopeloze zaak zal worden.
Alleen werkt dat hart soms een beetje tegen.
Er klopt in elk geval iets niet…
probeer er achter te komen, hoor hem uit, en als er dingen niet kloppen volgens je gevoel…
Handjes vanaf houden…

Bianca, hoe lang zijn jullie al samen? Ben je ooit al eens bij zijn familie geweest voor een langere periode?

Zou je niet met een vriendin kunnen gaan en eventueel een goedkoop hotel in de buurt boeken zodat je toch zeker bent van je verblijf en je gezelschap?

Ik vind het ook wel bizar dat hij eerst zo’n reden opgeeft en nadien vraagt om bij z’n familie te verblijven… Én dat hij zegt dat niemand zo van hem kan houden als jij, en niet omgekeerd: niemand zo van jou kan houden als hij…

hmmm lastig…

eerst moet je weten waarom zijn familie het in eerste instantie niet ziet zitten en je vervolgens uitnodigen om te komen.

Ik zelf zou het doen!!! laten zien aan de familie dat ik wel een goede ben voor hun zoon, maar zeker in mijn achterhoofd houden dat het ook einde verhaal kan zijn.
Maar ik ging het doen, anders zou ik me altijd blijven afvragen wat als…
en als je gegaan bent hoef je die vraag jezelf nooit te stellen!

maar goed je vraagt om een mening dit is wat ik zou doen…

Dat heb ik dus ook. wat als ik niet ga, dan weet ik nooit wat er zal gebeuren…

Maja toch blijft het een moeilijke situatie, uiteindelijk heb ik de keuze gemaakt!! Ik ga in januari richting turkije en ben benieuwd wat ze te zeggen hebben…

Wie weet zien ze nu eindelijk in dat ik wel een goede optie ben voor hun zoon! :slight_smile:

onbekend = onbemind!

dus wie weet wat een kennismaking al niet kan doen veranderen!!!

succes ik zou zeggen hou ons op de hoogte!

Bianca ze hebben je dus nog nooit eerder ontmoet?? Misschien waren zijn ouders wel bang net zoals zoveel ouders dat hier zijn als je thuis komt met het bericht dat je een turkse vriend heb!!! Hij kan in eerste instantie gedacht hebben dat het beter was voor jullie beide een punt achter de relatie te zetten, wees eerlijk dit is toch soms het makkelijkste?? Een relatie op afstand is niet makkelijk en er komt een hoop bij kijken als jullie elkaar nog maar kort kennen lijken me twijfels heel normaal. Aangezien liefde een hoop overwint kan het dus ook heel goed dat hij meer gesprekken met zijn familie heeft gevoerd en dat die nu ook inzien dat hij echt verliefd is op jou en je daarom hebben uitgenodigd dus ik zou zeker gaan wat heb je uiteindelijk te verliezen je wordt echt niet slechter van zo een ervaring je kan er alleen maar van leren hoe het ECHT is tussen jullie!!! Succes

Ik heb zn familie 1 keer een middag gezien, daarna zijn er wat ervaringen vanuit het verleden naar boven gekomen… en toen zeiden ze, wij willen onze enige zoon beschermen… dus je moet het uitmaken…

Ik heb ook zoiets ik heb niks te verliezen dus gaan, maar mijn omgeving heeft zoiets van ja hallo, als hij jou wil laat hem dan maar zelfstandig hierheen komen… Maja eigenlijk wil ik die familie wel weer zien, heb zoiets van als ik niet goed genoeg ben voor hun zoon, wil ik dat ook recht in mijn gezicht horen!

Bianca, wat je omgeving zegt is misschien wel waar in de situatie als het om een NL jongen zou gaan. Maar zelfstandig hierheen komen is toch echt niet zo makkelijk, zoal niet onmogelijk. Blijkbaar weet je omgeving dat niet, dus die zou ik lekker laten kletsen dan en je eigen plan trekken.
Misschien wel handig om uit te zoeken waar je terecht zou kunnen als je uiteindelijk toch weer niet zo welkom bent. Een adres opzoeken is weinig werk, maar geeft denk ik toch een fijn gevoel dat je daar niet over hoeft te stressen als het anders loopt.
Hoe is je gevoel eigenlijk? Want 1st uit en nu weer onzeker lijkt me ook niet makkelijk.

Nee zeker is erg vervelend, maja toch het feit dat ie vraagt of ik langs wil komen… Geeft me een goed gevoel, ook al zijn wij op dit moment gewoon vrienden :slight_smile: