Alleen naar Turkije?

Hallo!
Ben pas nieuw hier, dus ik weet niet of ik zo’n aparte topic mag plaatsen.
Maar hier mijn verhaal. Weet niet zo goed wat ik moet doen.
Ik heb vorig jaar in augustus een super lieve jongen ontmoet, die in ons hotel werkte. We hebben veel gepraat enzoo en op mijn laatste dag hebben we onze e-mailadressen uitgewisseld. In oktober gingen mijn familie en ik weer terug. Hij heeft toen gevraagd of ik met hem mee wilde naar Side. Vond het helemaal top! We hebben toen ook weer veel gepraat, het klikte gewoon. En ik begon al kriebels te krijgen… We hadden inmiddels de vakantie in december ook geboekt. Ik mocht van mn ma hem maar een uurtje per dag zien. Vond dit erg weinig. Ze wilde dat ik bij de familie bleef in het hotel, dat was gezelliger. Ik heb toch geen toekomst met hem, zei ze. Nu ben ik weer in Nederland en ik mis hem ontzettend erg. We hebben dagelijks contact, hij belt me iedere avond en we smsen ook elke dag.
Hij heeft gevraagd of ik in februari alleen naar hem toe kom. Maar ik denk dat m’n ouders me niet alleen laten gaan. Ik voel me echt goed als ik bij hem ben, en dat heb ik bij veel nederlandse jongens niet :S
Ik ben verliefd op hem geworden en hij op mij… Ik had ook nooit verwacht dat ik op een turkse jongen verliefd kon worden…
Ik ben bijna 20. Zou hem graag nog beter leren kennen, en dat kan alleen als we meer tijd met elkaar kunnen doorbrengen. Hij heeft zelfs voorgesteld om dan vrij te nemen. Dat zou geweldig zijn!
Wat vinden jullie? M’n hart volgen en maar zien hoe het gaat?
En hoe maak ik het mijn familie duidelijk?
Hoop wat van jullie te horen!

Hoe je het ‘je familie duidelijk maakt’? Je familie is ongetwijfeld vooral behoorlijk bezorgd, wat toch ook logisch is? Overlég gewoon met ze in plaats van het ze pats-boem mee te delen. Dat scheelt al een hoop in het begrip. Vertel dat je alles goed hebt overdacht, dat jullie samen verder willen en dat jullie elkaar beter willen leren kennen. Geef ze het adres van jullie hotel, zijn telefoonnummer, een back-up telefoonnummer van familie daar, beloof dat je elke dag zal bellen of smsen en dat je heel zeker weet dat hij te vertrouwen is…Dan kan ik me niet voorstellen dat ze er nog steeds zo’n groot probleem van zullen maken. Ze hebben hem tenslotte ook al ontmoet.

Mbt, ga eens meepraten met tlk, daar zijn allemaal meiden met turkse vriend, sommige al 4 jaar sommige nog maar net sommige helemaal niet meer.
Denk dat het wel lekker voor je zal zijn om daar je verhaal te kunnen doen, ik ben zelf eind december daar gaan meepraten en ik moet zeggen die meiden daar staan altijd voor je klaar helpen je door leuke en moeilijke periodes!!!
Echt doen!!!

groet Tamara

ik zou het idd wel goed overleggen met je ouders. vertel je gevoel gewoon en dat je hem echt graag beter wil leren kennen! misschien kan je iemand op wereldwijzer vinden die in februari ook naar turkije gaat zodat je samen kan vliegen. meestal vinden ouders dat wel een fijner gevoel!

.