x
Zie je wel hoe kortzichtig (en over dom gesproken) ben, mijn lieve vriendje was er ook bij, als je de foto goed bekeken hebt, had je dat kunnen zien. Maar leuk dat je weer reageert Peter, ondanks al je commentaar. Indesco
x
x
Nou zeg, kunnen we mss een beetje aardig blijven. Dit slaat natuurlijk allemaal nergens op. Dit is een leuke reisforum en dat we een beetje zijn uitgeweidt wilt niet zeggen dat we het verder niet leuk moeten houden.
Of mis ik iets en is het allemaal nog leuk?
Heb je zelf nog mooie reizen gemaakt Peter?
groetjes & Peace 4 all of you hihi:)
Jean
x
In een nu niet meer bestaande forum heb ik ooit een Peter “gekend” , die kan mooie foto maken van Sumatra , i.h.b West Sumatra.
Zijn sawah foto is echt mooi , heb duizenden keren sawah gezien , maar nog nooit zo mooi en zo groen .
x
Volgens mij bedoelde hij jou niet hoor PL hahahahahahaha … Wie denk je ? Juist, Indesco:kus:
Haha, ha daar is Indesco weer.
How´s life today, lekker weekend:)
Wat denk je, kan ik alleen door Indonesie heen trekken of is het toch beter in groepsverband?
Fijn weekend,
groetjes
Jeannette
Ik ben blij dat wij er nog om kunnen lachen Jeanette. Ja, lekker weekend en weer leuke dingen doen.
Natuurlijk kun je wel alleen door Indonesie trekken, alleen raad ik je af dit na zonsondergang te doen, tenzij je met ‘vrienden/kennissen’ op stap gaat (en zij jou netjes thuisbrengen of per taxi natuurlijk; let op in Java wel de bluebird) en op Bali/Lombok/Gili is het sowieso relaxed alleen … ja, je bent wel een vrouw en als er 1 zo’n bezopen/vervelende/agressieve man op je afkomt (of een groep en het hoeven niet eens Indo’s/Indonesiers te zijn), dan ben je nergens en dan zou je hele vakantie verpest zijn … dat zou jammer zijn zeg ! Is het niet mogelijk om bijv. met een goede vriendin bijv. 2 weken daar naartoe te gaan en daarna verder alleen te gaan, dan heb je in ieder geval het meeste wel gezien … sama sama (Indonesisch voor samen) ! En het lijkt mij gezelliger, hoewel je alleen natuurlijk kunt doen wat je wilt, zonder rekening met een ander te hoeven houden.
Ja, het feit is ook … ik ben zelf niet zo bang aangelegd en behoorlijk sociaal, dus ik zou er zelf geen problemen mee hebben, maar ik ben altijd bezorgd over anderen … sorry Jeanette, ook om jou ja hahahahahaha.
Aan de andere kant zou ik zelf NOOIT met een groepsreis mee willen want dan ben je weer zoveel dingen verplicht en ben je aan het einde van zo’n dag helemaal kapot … wij hebben ook af en toe gewoon lekker een stranddagje ertussendoor gepakt, lekker relaxed en de volgende dag weer met de chauffeur op stap (een beetje om en om). En ik heb het gevoel dat dit jou ook niet echt ligt hihihihi :zon02::zon02:
Let gewoon goed op en plan de dingen die je wilt zien zoveel mogelijk overdag of eventueel met een groep samen (als het avond is of bijv. met een mooie zonsopgang). Verder gewoon veel genieten, veel zien, veel lekker eten (alleen niet bij de Warungs please), lekker relaxen enz.
Jij ook een fijn weekend, lieve Jeanette; ga je nog iets leuks doen ?? Of kom je op de koffie bij mij, is ook gezellig … Indesco
x
x
x
Hi Peter,
Wat denk jij…is Noord Sumatra (Van Medan (Bukit Lawang en het Tobameer) naar Padang - en Java, Jakarta -Yogyakarta (Borobudur en Prambanan) goed en veilig te bereizen voor een vrouw alleen? Ik hoor toch wat verontrustende geluiden.
Vanaf Yogyakarta reis ik naar Bali-Lombok en Gili Trawangan, maar dit doe ik samen.
groetjes
Jeannette
He Jeanette,
heb je al een reisgenootje gevonden dan voor Lombok-Gili ? Leuk !!
Tobameer en Orang Oetans moet je zeker doen; is zo geweldig !!
Indesco
Hey Indesco,
Mijn zus gaat mee!
Zij vliegt 2 weken later naar Bali.
Ik ben toch wel van plan om te gaan, maar wil goed voorbereid zijn en de nodige voorzorgsmaatregelen treffen. Ja ik wil ook zo graag de Orang Utang zien. Als ik Sumatra en Java doe heb ik het gevoel dat ik echt wat van Indonesie heb gezien en het avontuur!
Ik ben gisteren een dagje Adam, heerlijk weer! Kom uit DH.
Groetjes
Jeannette
Leuk zeg dat je dan toch nog samen wat leuke dingen kan ondernemen. Is goed om voorbereid op vakantie te gaan, want je kunt het zeker niet vergelijken met Europa.
Nog wat leuks gekocht in Adam ? Of ben je lekker over de Alb. Cuyp wezen wandelen. Ik kom uit omg. Utr. Indesco
[x