Wat een geweldige reis heb ik gehad...!!!

Goedkoop vliegen is ook vanaf Dusseldorf met Emirates
www.emirates.com

Ja dat klopt je moet idd via Londen maar dat lijkt me geen probleem met een goedkope maatschappij als easyjet of ryanair toch?! Je bent alleen wat meer aant over stappen. Dus AMS-Londen, Londen-KL, KL-(bijvoorbeeld)Jakarta, (bijvoorbeeld)Dempasar-KL, KL-Londen, Londen-AMS. Maar het scheeld een hoop geld dus kan je misschien nog een keer :vak01:

Ik dacht eigenlijk dat Indesco bedoelde dat hij niet vanauit NL kon boeken :biggrin:.

Goeiemorgen:)

Het is een zij, Indesco haha.

Okey than it’s clear! Het is idd veel overstap, maar who cares als het zoveel scheelt!
Op de terugweg heb ik wel evt een overnachting nodig of een brakke 7 uur wachten:(

Heb er zin in! Denk dat ik deze maand nog ga boeken.

Thanks voor de tips

groetjes
Jeannette

ohw sorry haha :o

Veel plezier en laat ff weten hoe 't is bevallen. Moet zelf namelijk ook nog gaan :D, int voorjaar waarschijnlijk :vak02:
Groeten

Hoe weet jij dat Jeanette hahahahaha ???

Als de tijden tussen de overstappen wel klein zijn, is het niet zo erg (en als het veel geld scheelt natuurlijk) maar het kan wel vermoeiend zijn, dus denk er nog even goed over na. AMS-KL en 7 1/2 uur wachten, was best wel goed te doen, hoewel je natuurlijk zo snel mogelijk op je bestemming wilt zijn. Misschien is het wel leuk om iets te boeken voor 1 nachtje/dag in Kuala Lumpur zelf en kun je de stad nog zien, moet heel leuk zijn. Jammer genoeg hadden wij daar geen gelegenheid voor.

Tuurlijk heb je er zin in, het is ook hartstikke leuk (mag ik mee snik, snik, ik mis het nu al en het is allemaal zo snel gegaan hihihihi).

Groetjes, Indesco

Hoe weet jij dat Jeanette hahahahaha ???
Ik denk omdat je het over je Indonesische vriend hebt gehad?! Klopt wel he hihi:)

Als de tijden tussen de overstappen wel klein zijn, is het niet zo erg (en als het veel geld scheelt natuurlijk) maar het kan wel vermoeiend zijn, dus denk er nog even goed over na. AMS-KL en 7 1/2 uur wachten, was best wel goed te doen, hoewel je natuurlijk zo snel mogelijk op je bestemming wilt zijn. Misschien is het wel leuk om iets te boeken voor 1 nachtje/dag in Kuala Lumpur zelf en kun je de stad nog zien, moet heel leuk zijn. Jammer genoeg hadden wij daar geen gelegenheid voor.
Regular tickets naar Indonesie via e.g. KLM, Maleisie airways etc kost al gauw 9 a 1000 EUR. Via Airasia kom ik in totaal op nog geen 600 EUR. Dat is het wachten wel waard vind ik:) Op de heenreis heb ik een prima aansluiting (geen overstop in Kuala Lumpur, helaas), maar op de terugweg zit ik vast op Londen STN.

Tuurlijk heb je er zin in, het is ook hartstikke leuk (mag ik mee snik, snik, ik mis het nu al en het is allemaal zo snel gegaan hihihihi).
Van mij mag je mee hoor haha. Ik kan zelf ook niet wachten! Ben je ook Sumatra geweest? In Medan en/ of Padang? Nog tips mss:D?

Groetjes, Indesco
Dus het is niet je echte naam, Indesco?

Groetjes Jeannette

Slimme Jeanette,

dat scheelt wel heel veel zeg; dat is zelfs nog goedkoop … maar volgens mij had je nog een andere prijs die hier onder zat toch (ik meen Euro 550,-- totaal ??). Ik zou dit maar doen, want dat is nog iets goedkoper dan ik via Malaysia Airlines had geboekt (scheelt niet zo heel veel); verder zal het per seizoen ook wel verschillen.

Maar van London naar Amsterdam hoef je toch niet te overnachten ? Het is dan nog maar een uurtje; je kunt zelfs met de boot en/of trein.

Sumatra ben ik nog niet geweest, maar wel veel foto’s van gezien en gehoord. Het Tobameer moet geweldig zijn en de Orang oetans MOET je gezien hebben, verder is de natuur prachtig.

Wat bedoel je met Padang ? Ik ben wel op Padang Bai geweest in Bali, maar dat zul je vast niet bedoelen hihihi.

Ja, moet ik wel heel hard gaan sparen; ik ga ook al in December/Januari naar Gran Canaria; doe ik elke winter, want ik heb een hekel aan winter hahahah.

Indesco is niet mijn echte naam nee, maar wel mooi toch en voorlopig zeg ik mijn echte naam maar niet, want ik word toch al belaagd door een aantal mannen hier op de site :chin: Indesco

Echt :confused:

Heb je misschien eens een foto van jezelf op deze site gezet :smiley:

Nope, waarom zou ik hahhahha ? Indesco

nou zodat ze je gaan belagen en behagen natuurlijk :wink:

Nee, laten we dat maar niet doen, word al genoeg belaagd hahahaha. Indesco

Dit wordt een never ending story:D

Volgens mij ben ik hier ergens een foto van Indesco met (leuke) indonesische man tegengekomen. Ik weet niet meer hoe, mss via de andere sites (Asia cafe’s).

Ik heb wel een foto, dat zal wel meevallen toch:D

Ciao yall
Jeannette

Indesco

hmmm nu begin ik toch wel een beetje nieuwsgierig te worden :unibrow:

hahahaha, maar kben bezet hoor so no worries. Dus ik beloof geen belager te worden :smiley:

Hi ben ik weer haha,

http://www.wereldwijzer.nl/images/userpictures/thumb/7/3c82ebb13a0cb4728165e3a417123faf_7249.jpg?dl=1233509529

Jamaica toch?!! Sorry, je vroeg erom:D

Vriendelijke groetjes
Jeannette

Gesnapt hahahahahaha … mooie foto huh zo op een bamboevlot in Jamaica; was de geweldigste vakantie die ik ooit meegemaakt heb (en op de 2e plaats Indonesie … of was het nu Hawaii ???).

Als de andere heren dit nu maar niet zien … oeps !! Dank je wel Jeanette.

Indesco

Hahaha Leuke foto! Hoe lang zijn jullie op Jamaica geweest? Ook een trekking? Of meer relaxe, aan het bootje te zien wel:D

Was Hawai ook zo geweldig? Hoor dat het weleens tegenvalt, maar dat ligt waarschijnlijk aan de verwachtingen.

*Dank je wel Jeanette: *Was dat sarcastisch bedoeld:D?

Dat was wel even een leugentje om bestwil Indesco, ik had je toch hoger ingeschat, zeker na het zien van de foto!

Bye:)

Thx, wij zijn toen ook bijna een maand geweest en niet alleen relaxen nee, net zoals in Indonesie met een echte Jamaicaan/local op pad gegaan om de mooiste watervallen e.d. gezien … en gezwommen met dolfijnen ! En natuurlijk relaxen … altijd … hoort er ook bij !

Bye :zon02: en nogmaals bedankt :kus: Indesco

x

En de grootste mug is … (je raadt het al !).