Waar nog meer te solliciteren voor campingwerk

@Carola: Als je even gaat googlen vind je nog redelijk wat campings die nog niet voorzien zijn, je gaat dan niet via een organisatie natuurlijk, maar ja…
op de site www.camping-frankrijk.nl staan ook een paar topics waarin campings genoemd worden waar nog mensen gezocht worden. onder andere in topic Nr: 10939

succes!!

Ja, maar die kunnen misschien wel een tip geven, een vriendin van mij is via hun een paar jaar terug aan haar vakantiebaantje in Spanje gekomen, op een leuke camping.

Moet eigenlijk zeggen: mis mijn rijbewijs de rest v/h jaar niet, enkel in de zomer met dit soort dingen maar ach.

Kaatjeka… thanxs!

maar dat topic ken ik, als je goed kijkt… zie je mn naam er tussen staan :wink:

wat moet ik dan in tikken bij google>

haha, ok!

euhh… ff denken wat had ik laatst ook alweer ingetypt…
vacature(s)+camping (+frankrijk)

op marktplaats staat volgens mij ook nog wel wat!

en, by the way, zeg maar gewoon Karin hoor, Kaatjeka is gewoon een username :smiley:

thanxs karin! dat topic van camping-frankrijk, ken ik… ik sta der ook tussen :wink: en ik wil ook nie via organisatie werken.

maargoed: mevr R kramer zei dat ze me vandaag zou bellen… heb nog geen telefoontje gehad, dus ik ben echt benieuwd.

nou ik zal voor je duimen! en gelijk even melden als je bericht hebt, hè!! :smiley:

ja ik meld het! :smiley:

Nou ik denk dat ze om 5 uur naar huis gaat…
dus die belt echt niet meer!!

arggg ik kan hier zo slecht tegen. !!
zo ga je niet om met eventueel toekomstig personeel.

ben der ff helemaal klaar mee

Nouja zeg! Krijg je toch wel een hele vreemde indruk van dat bedrijf zeg, als ze er zo laks mee om gaan.

Enerzijds snap ik dat je die baan graag wilt.
Anderzijds zou ik ook zeggen: joh, mzzl. Als even bellen al te veel moeite is, hoe moet het dan als ik eenmaal voor jullie werk?!

Succes met nogmaals het afwachten!

ja ik heb ook een heel dubbel gevoel.
ben nog niet gebeld… ik bel morgen… en dan ben ik niet vrolijk!

dat je er nog zoveel tijd in steekt!!??!!??
Ik was denk ik al lang afgehaakt…

Inderdaad, je had in de tussentijd misschien 3 betere baantjes kunnen vinden.

ja maar ik wil die baan zo graag… . en ik kan tot nu toe niks anders vinden.

heb een mailtje gehad van mevr r kramer.
Beste Carola,

N is in Frankrijk ook met enkele kandidaten in gesprek, maar zij weet nog niet of dat doorgaat. Ik hoop dat je nog even kunt wachten op een definitief antwoord betreffende Séquoia Parc. Ik krijg ook wel eens aanvragen van andere campings, dus ik houd jouw sollicitatie bij de hand.
Met vriendelijke groet,

>> ik heb terugggemaild dat ik nog bereid ben om een week te wachten op het antwoord. want dan wacht ik al een maand. en gezegd dat ik het erg lang vindt duren en het jammer vind dat andere sollicitanten het antwoord al hebben en ik nog niet. en dat mijn gevoel negatief is etc etc.

maar eerlijk gezegd denk ik dat er geen zomer buitenland voor mij in zit… :frowning:

Hé, wel moed houden hè!!
Er zijn altijd nog wel campings die op het laatste moment nog mensen vragen!! Ik zal ook hier en daar nog eens voor je rond kijken!

haha nou de moed zakt weg…
ja weet ik.
maar ik heb wel naar ong 40 campings gemaild,… en hoor niks.

dankjewel, das lief van je :slight_smile:
waar ga jij werken deze zomer?

groetjes caro

jeetje, je moet wel denken dat ik niks beters te doen heb :wink:
maar ik heb misschien nog iets voor je…

http://www.animafestexperience.com/

Ik ken het absoluut niet, en het is wel via een organisatie… maar wie weet…
(wel in spanje volgens mij… ik weet niet of je dat erg vind?)

ik ga zelf trouwens werken op een kleine camping in de dordogne, van vrienden van mij… erg gezellig dus!!

gezellig! :slight_smile:

ik ben jarenlang naar camping le paradis geweest.
en heb gewerkt op

domaine de la paille basse en
camping la palombiere