Ooooooooooooow, afgewezen door VacanSoleil! Schrale troost: gros wordt daar afgewezen, ze zijn erg commercieel gericht, kijken ook of je een leuk smoeltje hebt en leuk zou passen in de gidsen van ze. Dusse…dan ligt het niet aan jou. Ik heb ook bij ze gesolliciteerd maar mezelf weer afgemeld (vond betere organisatie en job) en kreeg een brief: hierbij wijzen we je af voor de vacature van Receptioniste.
ahum ik had zélf al lang en breed gezegd ‘yo, laat maar’ enne…ik had gesolliciteerd voor de Animatie.
Ik ben ook nog altijd op zoek… ook al ben ik van de zomer krap 18 (ben in juni jarig) ik wil toch graag aan de slag. Ik heb geen werk en wil zo in de zomer toch een “inhaalslag” maken zodat ik daarna weer wat te besteden heb. En ja ervaring is voor mij alles, over een jaar moet ik stage gaan lopen in het buitenland voor 5 maanden en door van de zomer al een paar weekjes te werken doe je toch al wat ervaring op. Dat is ook wel mijn hoofdreden wat werk te zoeken.
Dus tips ed mag je ook aan mij richten! Wel doen he
Yeah, schoonmaken, haha! Maar receptiewerk via Eurocamp is wel erg tof hoor, om te doen.
Carola: echt geen idee welke tip. Euh…tip die ik nog had is te laat, zijn al begonnen met trainen en werven, laatste training is binnenkort al.
Zal es even voor je denken. Laat ik het wel weten!
Vacansoleil kent een administratie van NIKS. En de sollicitatieprocedure…Ik ben nou nog nooit één iemand tegengekomen die bij ze gesolliciteerd had en was aangenomen. Terwijl ik genoeg mensen ken die echt bergen ervaring hebben.
Vaagjes.
BELLA ITALIE?! Daar zat een collega van mij via Eurocamp. Hij had het er super naar zijn zin, behalve het cleanen met EC vond ie minder, haha!
Maarre…ga voor je duimen hoor!
Sja, Bella! Goh,die collega had het echt top naar zijn zin daar. Hij kwam even bij ons werken bij Venetië in de buurt maar wilde echt terug naar Bella. Dat zei hij ook elke keer. ‘Bella is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leukuuuur’.
Cool, als dat wat zou worden!
eerst gesprek bij camping weekend uit italie in alkmaar,
dan doorracen naar zandvoort, voor gesprek bij camping sequoia parc uit frankrijk! van camping bella italia heb ik nog niks gehoord
Afwachten. Misschien zijn ze erg druk bezig. Seizoen zal over enkele maanden al beginnen, w.s. ook voor deze camping. Who knows?
Overmorgen moet je dus. Ik ga voor je duimen meid,ben beniehieuwd!
Gesprek sequoia parc ging echt super! ze zijn zeer onder de indruk, ik hoor binnen enkele dagen wat het wordt.
en morgen dus naar alkmaar voor gesprek met camping weekend.
maar mn hoop gaat nog steeds uit naar camping bella italie
kwam daar aan in alkmaar, ik naar het adres kijken, ik dacht shit dat is in het kantoor van selectcamp haha. maarja gewoon naar binnen gegaan, kwam ik monique van selectcamp tegen, daar heb ik gesprek mee gehad toen.
zegt ze ‘heb je een afspraak’?
ik zo ‘ja met julianna northcott’
en monique zo ‘ow die is er nog niet, neem plaats’
had tijdens het gesprek met selectcamp al gezegd dat ik ook nog ga kijken of ik voor een camping zelf kan werken, en dat vonden ze prima toen.
nou julianna northcott van camping weekend heeft voor mij geen functie bij de receptie, maar alle campings bij gardameer hadden haar gevraagd of ze ook voor hun konden kijken qua personeel (julianna is de enige die naar nederland komt) en nu gaat julianna mijn e-mailadres doorgeven aan de campings, en ze zei dat ik dan wel een baan kan krijgen.
ik weer naar huis gegaan.
volgens mij heeft julianna dat allemaal verteld aan monique van selectcamp, want toen ik net thuis was, werd ik gebeld door monique. wat ik nou eigelijk wou omdat ik gesprek met camping weekend had. nou ja ik zei dat ik gewoon aan het kijken was of ik voor een camping zelf kon werken.
zegt ze… nou dan neem jij je sollicitatie bij ons volgens mij niet zo serieus als wij doen. want selectcamp is niet het bedrijf waarvan je zegt oww daar ga ik wel ff bij werken, er is een selectie en daar ben je doorgekomen, en dan doe je dit. daarom zijn wij genoodzaakt om de overeenkomst te verbreken, en wensen je succes met sollicitaties.
echt belachelijk haha maar kan er wel om lachen, ben blij dat ik er vanaf ben.
550 euro voor een 20 jarige, veelste weinig. volgens mij zelfs nog onder het minimum loon.
Vertaling van die boodschap van Select Camp: nou dan ben jij een van die slimmerikken die zo graag wilt werken en dus zo gemotiveerd is, dat ze alle mogelijkheden en kansen pakt die er zijn, waardoor wíj kans lopen je niet te kunnen plaatsen en dus een smak geld mis te lopen.
Dat bedoelen ze natuurlijk, haha! Meid, je hebt groot gelijk. Het loon van SelectCamp is eigenlijk schandalig. Ik vond Eurocamp al verschrikkelijk laag maar dit slaat alles. Voordeel is nl. wel dat als je zelf een camping/park gaat benaderen je meer kunt verdienen. Oké, je moet het daar niet voor doen maar als je het dan toch zelf allemaal gaat regelen is het een mooi meegenomen voordeel, n’est pas?
Ik heb het voor dit jaar ook geprobeerd maar de Parkmanager wilt persé weer met de organisatie, helaas.
ja zo zit het kort gezegd wel. hun willen dus niet dat je na de selectie ergens anders gaat zoeken, want dan is er de kans dat ik niet voor hun ga werken.
ja bij de meeste campings verdien je tussen de 900 en 1100, echt heerlijk
Ik zie dat jij ook gesolliciteerd hebt voor sequoia parc…Ik ben vanmiddag ook geweest om te solliciteren. Ik was benieuwd naar welke functie jij hebt gesolliciteerd en hoe het verder bij jou ging tijdens de sollicitatie