Vakantiewerk gezocht!

Vakantiewerk gezocht voor 20 jarige student Leisure Management.
Ik zoek een baantje op een camping, in de horeca of winkel.

beschikbaar: de maanden juli en augustus
steekwoorden: stressbestendig, harde werker

Goede kennis van de engelse taal, ik kan me redden met de Franse taal., beetje Duits.
ervaring in horeca, winkel en administratie.

(Double A en Vacansoleil heb ik al geprobeerd)

email: inebakker1@hotmail.com

Alvast bedankt!

Je kan ook Selectcamp proberen… of kijk eens op www.recrajob.nl

:FRANCE: :wave:

selectcamp ga ik aankomende zomer voor werken, organisatie komt super goed over! en ook erg persoonlijk, daar houd ik zelf wel van!

www.werkenonderdezon.nl

ze zijn nog steeds op zoek naar personeel!

misschien kan je iets vinden op www.recra.nl

Probeer es camping La Guyonniere in St. Julien des Landes. Effe op googlen et voila.
Leuke camping om op te werken, heb het ook een zomer gedaan en echt een toptijd gehad!

Hey een vriendin van me wil daar ook gaan werken maar vraagt zich af waar de gesprekken vooraf zich plaatsvinden, omdat ze eigenlijk vrij weinig tijd heeft. Van Limburg uit is Groningen bijvoorbeeld een beetje lastig snap je.

gesprek vindt plaats in alkmaar

ja klopt, in alkmaar.
is goed te bereiken met openbaar vervoer. de bus opstap is namelijk vlakbij het kantoor. je krijgt een filmpje te zien waarbij een medewerker van alles verteld. daarna kun je vragen stellen, en daarna krijg je allemaal individueel een gesprek! ik vind het goed geregeld daar, ze bieden je wat te drinken aan, zijn open en aardig .

o ik kreeg alleen een presentatie

hmm raar…!

Ik wou even laten weten dat ik inmiddels voorzien ben van een baantje voor 2 maanden, bij camoing Aux rives du soleil!
groeten, ine

So hey, da’s lekker snel. Hoop dat je een supertijd tegemoet gaat! 2 mnd. is wel tof hoor, heel hoogseizoen meemaken. Ik ga dit jaar ook weer 10 weken :smiley:

gaaf!! gefeliciteerd! hoop dat je een leuke tijd tegemoet krijgt.

blue waar ga jij werken?

ik ben door de selectie bij selectcamp, maar heb ook gesolliciteerd bij vacansoleil…

Ikke?
Ik weer bij de Animatie Compagnie. En weer 10 weken op Village Ocelandes in St. Julien en Borne, in Les Landes (nabij Bordeaux). Is een Bungalowpark.

Goed dat je door die selectie heen bent! En als je ook door Vacansoleil heen komt: be proud, die hebben een strenge en commerciele selectie!

Nou Blue… ben er niet doorheen.
maar waarom ??? al sla je me dood, ik weet het echt niet.
heb gemaild met de vraag waarom ik ben afgewezen, maar niks teruggehad.

Ben echt benieuwd waarom ik ben afgewezen. vind het erg jammer.

Sjeejtje meis? Geen reactie gekregen met een duidelijke reden? Gewoon blijven bellen en erom blijven vragen hoor!
Succes met verder zoeken…