Hallo! ik ben op zoek naar vakantiewerk voor aankomende zomer.
Heeft iemand een goede tip, of een leuke ervaring?
Ik heb niet een bepaalde voorkeur voor een land :wereld:, m
aar wil het liefst werken in de horeca(hotel, restaurant, slaapboerderij etc.)
Dus, heb je een tip, mail me dan even of laat een berichtje achter!
Vacansoleil zoekt ieder jaar enorm veel personeel op campings in verschillende landen en voor verschillende functies. Meestal zijn ze ook op zoek naar nederlandstalig personeel voor in de horeca (weliswaar restaurants op campings)
Zelf heb ik 4 jaar lang vakantie werk gedaan, 1 jaar via vacansoleil en de andere jaren gewoon rechtstreeks sollicitatiebrieven gestuurd naar de (in mijn geval vakantieparken/campings) maar dat kun je natuurlijk ook prima doen naar restaurants.
Het leuke aan op een camping of in een hotel te werken is natuurlijk dat je er meestal met een heel team seizoenswerkers gezamelijk verblijft.
Nederlandstalig personeel zoeken ze bijna overal in Frankrijk. Ik heb zelf op Le Moulinal in de dordogne gewerkt. Daar kunnen ze altijd nederlands personeel gebruiken of in de belgische ardennen bij Parc la Clusure, een Nederlandse camping in het franstalige gedeelte. Voordeel ( of nadeel ;D) hier is dat je collega’s ook nederlands zijn. Mocht je meer info over een van deze twee parken willen hebben kun je altijd mailen.
hallo
Ik ben ook op zoek voor vakantiewerk in de zomer maar ik ben nog maar 17
jaar oud en ik zie op al die sites dat je 18 moet zijn
weet iemand toevallig ook vakantiewerk plekken waar
ze ook jongeren mensen aannemen.
Kijk eens op www.campingjob.com, wij zijn altijd op zoek naar enthousiaste mensen die aan de slag kunnen op campings in heel Frankrijk.
Als je online het sollicitatieformulier invult nemen we zo snel mogelijk contact met je op!
even een vraagje, klopt het dat je voor alle camping in Frankrijk echt de franse taal moet spreken? Het lijkt mij namelijk erg leuk om in de zomermaanden op een camping te werken in Frankrijk, maar heb alleen basis kennis van de taal…
voor iedereen die in Frankrijk in de Horeca wil werken, bij Domaine de la Dragonnière zoeken wij nog personeel voor achter de bar en in het restaurant, vloeiend frans spreken is niet nodig, dat komt vanzelf! Het gaat om de periode juli en augustus. Verder zoeken wij van eind april tot eind september iemand voor de kinderclub. Voor alle functies geldt dat je samen met 20 andere personeelsleden wordt ondergebracht op de camping, er wordt in het restaurant voor je gekookt en daarnaast verdien je een normaal salaris.
Voor meer informatie, bel Monique op 0033492440007 of mail naar [EMAIL=“khiep@yahoo.com”]khiep@yahoo.com
Ik werk via een uitzendbureau, waarbij je ook alle vacatures in je mail krijgt…erg handig vind ik:)
Misschien is dit iets voor jou?? Ikea heeft vakantiewerk in Haarlem ~