Hoi allemaal,
ik vroeg me af of iemand tips kon geven waar je nu nog (nu we toch vrij dicht bij de vakantie aan het komen zijn) werk zou kunnen vinden… alvast bedankt voor de tips.
groetjes,
paula
Hoi allemaal,
ik vroeg me af of iemand tips kon geven waar je nu nog (nu we toch vrij dicht bij de vakantie aan het komen zijn) werk zou kunnen vinden… alvast bedankt voor de tips.
groetjes,
paula
hoi paula,
op een van de mooiste naturistencampings in de dordogne word nog iemand gezocht voor de camping winkel.
interesse ? mail naar casloot@zonnet.nl voor meer info.
Hoi Paula,
Wij zijn een gezellige familiecamping in België vlakbij de Franse grens.
We zijn voor deze zomer nog op zoek naar een horecamedewerker, voornamelijk bar en snack.
Laat snel iets van je horen als je nog op zoek bent.
Groetjes,
Veer
Originally posted by veerrooj@16-06-2004, 13:01:32
** Hoi Paula,
Wij zijn een gezellige familiecamping in België vlakbij de Franse grens.
We zijn voor deze zomer nog op zoek naar een horecamedewerker, voornamelijk bar en snack.
Laat snel iets van je horen als je nog op zoek bent.
Groetjes,
Veer **
Hallo,
ik ben een beetje bezig om te kijken waar ik komende zomer wil werken, heeft u nog vacatures voor komende zomer? en wat info etc.?
mvg Stefan Wiersema
Hallo!
Ik ben ook nog op zoek naar vakantiewerk, maar dan in Duitsland. Ik wil graag mijn Duitse taalkennis gaan verbeteren dmv er te gaan werken. Als iemand nog een vacature vrij heeft dan hoor ik dat graag. Het gaat om de laatste week van juli en de maand augustus, ik ben een jongen(student van 23 jaar.
m.v.g. Mark
Hoi!
IK ben nog op zoek naar vakantiewerk in Frankrijk de Dordogne streek. Ik wil hier graag mijn Frans taalkennis bijschaven. Indien iemand nog een vacature vrij heeft of iemand weet zou ik het graag horen. Stuur me een mailtje op [EMAIL=“little_avake@hotmail.com”]little_avake@hotmail.com
alvast bedankt
ik ben 19 jarige vrouwelijke studente uit België
Karen