Vakantie Werk

heey mensen

ik heb tijden lang gezocht naar vakantiewerk en ik ben nu onder de panne… maar ja nu weet ik dat er nog genoeg mensen zijn die nog niets gevondne hebben, het is ongeloofelijk moeilijk om een passend baantje te vinden maar als je wil kan ik helpen, ik heb talloze sites afgezocht dus missgien dat ik jullie wat tips enzovoorts kan geven nou ja ik hoor het wel.

P.S. vermeld wel eventjes je werkervaring en echt must wensen

doeidoei kuss anne :rolleyes:

17-jarige zoekt vakantiewerk in buitenland, liefst belgie/ frankrijk. Misschien ben ik niet al te oud, maar k heb goede talenkennis, horeca-ervaring en ik ben gemotiveerd :slight_smile:

voor frankrijk ga ik je door verwijzen naar doublea

http://www.doublea.nl

en voor belgië ga ik je door verwijzen naar animatie compagnie, in nederland deze bieden ook werk in belgie

http://www.goedesfeer.nl

veel suc6 mocht je nog vragen hebben gewoon vragen.
doeidoei
kus anne :rolleyes:

Make fun and enjoy that´s what makes life worth living
LIVESTRONG

hallo,

heb je ons berichtje ook gehad??

nee sorry kan me zo niet heugen, wat voor berichtje dit was… sorry
als je hem eventjes hier op zet dan kan ik em beter beantwoorden.

kus anne :rolleyes:

LIVESTRONG

oww jammer, nou ja ons berichtje in het kort dan:

Wij zijn 2 meiden van 19 die in het tweedejaar van de lerarenopleiding Frans zitten en wij zochten dus ook een baantje voor de zomer in Frankrijk. Het liefst op een camping. Maar organisaties zoals Double A, hebben we niets aan, omdat wij maar van +/- 19 juli t/m +/- 17 augustus kunnen werken…
Wij vroegen ons af of jij ons misschien kon helpen. Het liefst hebben we natuurlijk een camping met franse eigenaren (of iig waar franse gasten komen…)

Alvast bedankt !
Gr. Sanne en Marijke

hm… geen double a…
nouw ik ga effe zoeken… voor iets wat jullie willen… en voor de rest kun je missgien wel effe bij joho kijken die heeft meestal wel leuke dingen

kus anne
:rolleyes:

LIVESTRONG

maar ook hier geldt een minimum van 6-8 weken… :frowning:

Hallo,

Ik en een vriendin zijn op zoek naar een baantje voor in september als fruitplukkers. Heb je daar soms info of goede sites over, je vindt er niet zoveel over. (wij zijn wel belgen)
Ik heb wel al op JoHo gekeken en daar staat inderdaad wel wat op, maar is echt niet duidelijk vindt ik. Kan jij me helpen?

Groetjes Ilona

Op mooie naturistenamping in de dordogne is mog plaats voor bar/restaurant en het animatie team.
mail voor meer info: casloot@zonnet.nl

hoi,
Ik ben vorige zomer met Double A in Frankrijk geweest. Dat doe ik nooit meer!
Groet, Ikkie

ps. Als je wilt weten waarom ik nooit meer met double A reis moet je maar even mailen.

Hi,
weten jullie wat ik gedaan heb???
Ik heb zelf opensollitatie naar campingen gestuurd, ik heb dezelfde sollicitatie brief naar meer dan 30 campingen in Frankrijk.
Nu heb ik gelukkig een baantje voor de zomer in een 4ster camping.
Dus… reken niet alleen maar op organisaties, neem ook zelf initiatieven.
Ga op www.camping-frankrijk.nl, daar vind je adres van campingen van hele frankrijk en ga je gang.

Succes

xxx    Colinette    xxx