Iedereen die een leuke baan op een camping wilt kan het beste zich inschrijven bij *Petit séjour en France. *Ik heb dat namelijk vorig jaar ook gedaan en met veel plezier!
Zij zoeken een vakantiebaan voor je die exact aansluit op jouw niveau. Het is dan ook geen probleem als je nog niet zo goed Frans spreekt want zij hebben ook voor minder goed sprekenden een job! Kijke op http://www.petitsef.nl voor méér informatie.
Ik kan je vertellen dat bij Double-A er ook zeer veel vacatures in campingwerk zijn te vinden. Kijk op www doublea.nl voor uitgebreide info over campingwerk in Frankrijk! Op de site staat veel informatie.
ik zou niet voor DoubleA kiezen…vorig jaar wilde ik voor ze werken, ze hadden een toezegging gedaan voor een camping maar nadat ik de vlucht enzo al had geregeld, belden ze op dat het niet door ging !! echt belachelijk en het geld kreeg ik geen eens terug !! weg 150 euro.
Wil je liever voor een kleine, persoonlijke organisatie werken, een uitgebreid en gezellig trainingsweekend volgen, intensieve begeleiding voor en tijdens de zomer? Kijk dan ook eens op Zomerjobs.nl
Wij bieden campingjobs aan in Frankrijk en Italië, voor de functies animateur, receptionist of horecamedewerker.