(Camping)werk gezocht

Hallo,

Wij zijn met 7 personen allemaal tussen de 17-18 jaar (twee zijn er 17 en de rest 18 en degene die 17 zijn worden dat jaar 18) en zoeken een baan voor in de zomer van 2009. Het liefst bij een (jongeren)camping. We willen graag bij elkaar op dezelfde camping werken, want we zijn erg goede vrienden.

Na de zomer haakt er iemand af en willen we met ons zessen in de winter graag in een skigebied werken.

We hebben allemaal verschillende soorten werkervaringen. Sommige zijn badmeester geweest en andere hebben weer bij een callcenter gewerkt. We zitten nu in klas 6 van het VWO atheneum en willen graag een tussenjaar houden. We kunnen dus voor een lange tijd werken.
We hebben allemaal Frans gehaald en kunnen het redelijk, engels is geen probleem.

Veel groeten,
Huib

edit: Na het bekijken van de post ben ik de hoofdvraag vergeten!
Weet iemand een goede plaats voor ons? We zijn bereid heel veel te doen!

Salut Huib!

Mooie plannen! Het klinkt goed wat je/jullie wilt/willen doen… Wat betreft wintersport kan ik je geen adressen geven, maar voor werk op een campingwerk in Frankrijk wel! Allereerst denk ik dat het heel moeilijk is om alle 7 op dezelfde camping te gaan werken. Ik weet natuurlijk niet wat jullie willen gaan doen (animatiewerk / horeca/ receptiewerk), is iedereen even lang beschikbaar? Wat is het niveau Frans van iedereen? Etc. Je ziet, om de goede camping te vinden ben je tijd kwijt… zeker met 7 personen…

Ik stel daarom voor om te gaan solliciteren bij Double-A. Deze regelen plaatsing op een Franse camping. Je gaat dan op gesprek in Delft en weet gelijk of je bent aangenomen. Dan weet je vervolgens ook of je (alle 7) in Frankrijk kan werken! Scheelt je een hoop werk (salaris/contact met camping/training/ondersteuning zit er allemaal bij)… Het is een leuke, kleine organisatie die je helpt met het zoeken van een leuke camping in Frankrijk. Ze doen vooral veel animatiewerk, horeca en receptiewerk!

Kijk maar eens op www.doublea.nl

Succes!