Wij Zoeken Werk Op Een Camping

Wij zijn met z’n tweeen op zoek naar een leuke baan op een camping in Frankrijk. We zijn beiden niet aan tijd gebonden dus we kunnen het hele jaar door. Maar wel met een maximum van zes maanden achter elkaar.
Daphne is 22 jaar en heeft samen met mij Michiel,27 jaar, een winkeltje gehad. We zijn hiermee gestopt omdat we weer eens wat anders wilden.
Wie helpt ons verder??

Ik heb jullie gemaild!

Originally posted by michiel_en_daphne@11-01-2004, 02:21:20
** Wij zijn met z’n tweeen op zoek naar een leuke baan op een camping in Frankrijk. We zijn beiden niet aan tijd gebonden dus we kunnen het hele jaar door. Maar wel met een maximum van zes maanden achter elkaar.
Daphne is 22 jaar en heeft samen met mij Michiel,27 jaar, een winkeltje gehad. We zijn hiermee gestopt omdat we weer eens wat anders wilden.
Wie helpt ons verder?? **

Wat voor werk zoek je… lijkt de wijngaard je iets?
kijk eens op www.marottevins.com

Hey!!

Kijk eens op www.doublea.nl. Zij zijn op zoek naar campingmedewerkers voor animatie en receptie voor de zomer van 2004 in Zuid-Frankrijk.

Je moet minimaal 18 jaar zijn, over een basiskennis Frans beschikken en minimaal 8 weken beschikbaar zijn in de maanden juli en augustus.

Ik heb er vorig jaar ook voor gewerkt en ik heb echt een toptijd gehad! :smiley: Je kan trouwens online een sollicitatieformulier downloaden…Succes!!

Groetjes Sandra

www.recrajob.com! Zij zoeken nog mensen voor komende zomer. Verschillende functies weet ik. Succes!