Werken Op Camping In Frankrijk

hallo,

Ik ben een gezellige meid van 21 jaar en ben op zoek naar mensen die ook komende zomer aan het werk willen op een camping in frankrijk. Lijkt me leuk eens contact te hebben!

groetjes daantje B)

He hoi,
het lijkt mij ook erg leuk om van de zomer op een camping in frankrijk te werken, ik ben 21. Alleen kan ik niets vinden, overal moet je 3 maanden beschikbaar zijn. Heb jij al iets kunnen vinden?
Groetjes Roos.

hoi daantje en roos,
lijkt het jullie wat om op een naturistencamping in de dordogne te werken ?

Hey Daantje en Roos,

Ik ben 19 jaar (bijna 20) en het lijkt mij ook heel leuk om deze zomer op een camping in frankrijk te werken.
Hebben jullie inmiddels al iets gevonden??

Groetjes Maria

Heej!
Ik ben ook al hard op zoek naar een leuk vakantiebaantje in Frankrijk…maar heb tot nu toe nog niet veel gevonden…ik ben niet langer dan 6 weken beschikbaar en voor de meeste campings e.d. moet je minstens 2 of 3 maanden komen werken…
Als er iemand is die misschien iets weet waarbij je ook korter kan werken…let me know!! (Ik ben 18 jaar)
Kus suus

Hey suzanne!

Als je persé naar het buitenland wilt, dan moet je meestal wel voor langere tijd beschikbaar zijn vanwege de reiskosten enz…

Maar als je hier in Nederland ook aan de slag wilt, dan kun je ook kijken op www.animatiecompanie.nl en www.njoyrecreatie.nl, daar kun je aan de slag in een animatieteam op campings door heel nederland. Dit moet voor minimaal 3 weken aaneengesloten. Dus als je 6 weken kan/wilt is dat ook mogelijk! je verdient bij beiden het eerste jaar E162 per week…
Je moet wel snel zijn want de selectierondes zijn deze weken!

Hoop dat je hier iets aan hebt!

Grtz
Anouk

Originally posted by daantje_21@27-01-2005, 12:52:22
** hallo,

Ik ben een gezellige meid van 21 jaar en ben op zoek naar mensen die ook komende zomer aan het werk willen op een camping in frankrijk. Lijkt me leuk eens contact te hebben!

groetjes daantje B) **

Hoi hoi

Mijn naam is Femke Derksen uit Zevenaar. Ik ben 18 jaar en het lijkt mij ontzettend leuk om op een camping te werken.

Groetjes Femke

*hai ik ben dan nog niet oud genoeg maar ik speur al over het internet voor later! Hier 2 site’s voor campings waar je kunt werken als je 18 jaar of ouder bent!

::

http://www.france-personnel.nl/

http://www.doublea.nl/

::

Hopenlijk hebben jullie er iets aan!
Groetjes Jessica*

Hey,

Ik ga van de zomer 5 weken werken op een (Nederlandse) camping in Frankrijk!
Ik heb echt hard moeten zoeken naar dit baantje, en via allemaal sites heb ik toen de site gevonden van de camping waar ik nu ga werken.

Ik ga daar recreatiewerk doen, niet in de zin van toneelstukjes spelen in een clownspakje, maar meer sportief. Knutseluurtjes, droppings, speurtochten, volleybal wedstrijden, playbackshows, etc.

Ik heb er erg zin in! En hoop ook dat het me daar zal bevallen al die weken…

Als je contact met me wilt, mijn email adres is liefsvanfemke@hotmail.com

Groetjes!

Originally posted by daantje_21@27-01-2005, 12:52:22
** hallo,

Ik ben een gezellige meid van 21 jaar en ben op zoek naar mensen die ook komende zomer aan het werk willen op een camping in frankrijk. Lijkt me leuk eens contact te hebben!

groetjes daantje B) **

hardstikke tof meid ben ook opzoek dus als je iets weet laat me graag wat horen mijn naam is vincent ben 25 en kom uit wijchen zoek ook al een tijdje een maatje om liefst mee samen te gaan werken ik zelf zoek liever voor een wat langere tijd als de vakantie maargoed zien we dan wel laat eens wat van je terug horen laters…

Hoi allemaal!
Ik zag aan de data van jullie berichtjes dat jullie waarschijnlijk zochten naar vakantiwerk voor het seizoen 2005, maar voor de mensen die zoeken naar vakantiewerk voor 2006: Probeer eens gewoon contact op te nemen met campings die je aanspreken, om te vragen of ze nog mensen zoeken. Via een site als camping-frankrijk.nl kun je vaak contact op nemen met campings.
Ik werk zelf nu al een aantal jaar op een camping in de Dordogne, waar je ook niet gelijk 3 maanden beschikbaar hoeft te zijn, je kan daar al vanaf 4 weken terecht. Ik weet dat ze daar nog mensen zoeken voor zomer 2006, dus je kan ook altijd even contact op nemen met mij (natuurlijk ook voor andere vragen)

karin

Hai,

ik zou maar niet al te lang wachten als je voor zomerseizoen 2006 een baantje op een camping wil!
Ik heb afgelopen zomer gewerkt op een camping in Frankrijk via Eurocamp.
Echt een fantastische tijd gehad en heel veel leuke mensen leren kennen! Ik zou het zeker aanraden.

Kijk anders op hun site www.eurocamp.nl

Succes!

Hey!

Ook ik heb 2 seizoen in zuid frankrijk voor eurocamp gewerkt en een geweldige tijd gehad! Alleen een beetje een slechte area manager daarzo maar ja je kunt niet alles hebben… Kijk anders ook even bij: Canvas holidays, Venue holidays, Siblu (haven holidays), Roan (nederlands bedrijf), red crest, selectcamp, happycamp of vacansoleil ofzo!! Maar zoals al gezegd, voor zomerseizoen 2005 moet je wel een beetje opschieten want de selectierondes zijn overal al aan de gang!! Heb zelf een gesprek bij Canvas en Vacansoleil over 2 weken!

succes ermee!!

Hallo!

Ik (19) zoek samen met een vriendin (19) vakantiewerk in Frankrijk. We zijn beschikbaar van 8 juli t/m 28 augustus. We zijn tweedejaars student Sportmanagement en Marketing, en vinden het leuk om o.a sportprogramma’s/toernooien in elkaar te draaien.

Mocht er interesse zijn, mail mij even, dan stuur ik een CV.

Groetjes Jasmijn
email: jasmijnwijn@hotmail.com

Voor iedereen die op zoek is naar recreatiewerk,
kijk ook eens op: www.recra.nl

Ey,

Ik heb 5 januari 2006 een selectiedag bij Vacansoleil…wie heeft daar eerder een selectiedag gehad en kan mij vertellen we er gaat gebeuren…Kan ik me namelijk een beetje voorbereiden…

Alvast bedankt

Ik zou graag op een camping nog willen werken, maar weet er alleen niet een meer te vinden, jij misschien?

@Laura:

Pak de campinggids of ga naar de website www.acsi.nl zoek een mooie, leuke en gezellig ogende camping uit, bezoek vervolgens de website van die camping, als ze deze hebben, en neem desgewenst contact op. Als je het lastig vindt om te bellen als je mogelijk een anderstalige aan de lijn krijgt adviseer ik je te mailen (Natuurlijk wel in de betreffende landstaal!).
Doet dit voor een aantal campings tegelijk en dan krijg je er altijd wel van een aantal een reactie. Bovendien heb je een back-up als de onderhandeling op niets uitdraaien.

Je bent wel vrij laat met het zoeken, want de meeste campings hebben hun personeelsbestand inmiddels compleet en zijn niet meer opzoek naar seizoensarbeiders. Begin aan het eind van een seizoen al te zoeken naar een baantje voor het seizoen erop, dan heb je de meeste kans. Veel campings zijn nu namelijk al geopend. Mocht je niets meer vinden, dan heb je nog wel eens kans bij verschillende hotels aan de Azuurkust van Frankrijk.

Groetjes en veel succes met het zoeken naar een geschikte camping,
Wouter v. Kuijk

Hoi
ik ben nog op zoek naar vakantiewerk maand juli en augustus in de Dordogne streek. Heeft iemand toevallig nog een adres of vacature vrij?
Laat met iets weten
[EMAIL=“little_avake@hotmail.com”]little_avake@hotmail.com
groetje
Karen