Zomer, Werk Op Een Camping...

Hoi, ik wil heel graag van de zomer naar Frankrijk om op een camping te werken…Dat lijkt me echt heel erg leuk! Je leert de taal veel beter spreken en de cultuur spreekt me ook erg aan. Maar niemand uit mijn omgeving kan en wil mee…Op zich vind ik het niet erg om alleen te gaan ,maar met zn tweeen is altijd gezelliger lijkt me…En ik zoek dus ook nog werk…Dus voel je je aangesproken, stuur me dan n email…!!

margotcruysen@hotmail.com

groetjes Margot

Als je 18 bent is het niet heel moeilijk om werk te vinden,
Als ik jou was zou ik gaan solliciteren en het niet proberen via zo’n forum.
Je kunt bijvoorbeeld solliciteren bij Double-a,Vacansoleil,Eurocamp/keycamp,campingcontact.
Succes ermee! :slight_smile:

Nooit bij Vacansoleil gaan werken, dat is een zooitje ongeregeld, beter Eurocamp, voertaal is Engels maar dat heeft ook voordelen.

Je kunt best alleen gaan, je maakt snel contacten en er zijn er veel meer die alleen gaan. Heb vorig jaar in France gewerkt, ook alleen maar heb me nooit eenzaam gevoelt. Het kan dus best; alleen, je moet echter wél die stap durven zetten.

Succes ermee, Sander

als je een beetje frans spreekt zou ik cker france-personnel proberen, verdient goed en betrouwbare organisatie.
ik zou ook liever alleen gaan, de kans dat je op dezelfde camping wordt geplaatst is toch klein en iedereen op de camping is dan alleen, dus je trekt vanzelf wel met elkaar op

Hey, ik heb net werk gevonden op een camping. Je moet gewoon een campinggids naast je hebben liggen en een sollicitatiebrief versturen of e-mailen. Mijn voorkeur gaat uit om zelf op zoek te gaan naar een werkplek i.p.v. via een organisatie alles te regelen.

Ik heb wel zo’n 110 e-mails verstuurt, maar je moet maar 1 keer een goede reactie hebben hé!! :wink:

Nog veel succes met je zoektocht …
Anurika B)

Hee Anurika,
Mag ik vragen op welke camping je gaat werken?
Ik ben namelijk ook druk aan het solliciteren, en heb ook al bijna werk gevonden.

kijk een op www.corancy.com
wij zoeken een of twee mensen om zelfstandig een leuke, kleine campoing te beheren!!
GRoet
Jan

Hey!!

Kijk eens op www.doublea.nl. Zij zijn op zoek naar campingmedewerkers voor animatie en receptie voor de zomer van 2004 in Zuid-Frankrijk.

Je moet minimaal 18 jaar zijn, over een basiskennis Frans beschikken en minimaal 8 weken beschikbaar zijn in de maanden juli en augustus.

Ik heb er vorig jaar ook voor gewerkt en ik heb echt een toptijd gehad! :smiley: Je kan trouwens online een sollicitatieformulier downloaden…Succes!!

Groetjes Sandra

Familiale naturistencamping zoekt nog een Nederlandstalige animator voor het werken met kinderen voor de periode van 3 juli tot 28 augustus. Enige ervaring met kinderen is vereist en enige kennis van Frans en Duits is noodzakelijk. Je hoeft zelf geen naturist te zijn.

Solliciteren kan in het Frans naar info@lagenese.com

Vrijblijvend solliciteren voor andere jobs is het proberen waard!