Werk Op Een Camping In Frankrijk

Ik zoek werk op een Franse camping in de zomervakantie, ik ben beschikbaar van ong. 25 juni tot 25 augustus.
Ik doe in juni ook eindexamen Havo en ik kan goed met kinderen omgaan. Ik spreek goed Engels en ook aardig Frans.
Ik hoop iets te horen of een tip te krijgen waar ik kan solliciteren.
Alvast bedankt! :slight_smile:

Dag Sanne,

Wij zoeken iemand om de camping te beheren in Corancy (Morvan) zie ook de website: www.corancy.com
Wij zoeken twee personen , bij voorkeur met ervaring of adekwate opleiding voor de periode half juni tot half september.
Als je belangstelling hebt, kun je een mail sturen naar jan12@wanadoo.fr

Kijk eens op Double-A Zij zijn op zoek naar campingmedewerkers voor animatie, receptie en horeca in Zuid-Frankrijk voor het zomerseizoen van 2004. Je kan online een sollicitatieformulier downloaden. Veel succes!

Hoi Sanne!
Wij zijn op zoek naar recreatiewerkers die zo’n lange periode kunnen werken!
Wil je meer weten, dan kan je me mailen op recreatiewerk@hotmail.com!

Heej, kijk ook eens op de website van vacansoleil (www.vacansoleil.nl) die zoeken ook altijd mensen, o.a voor animatie. ook via de site www.holidaybreakjobs.com kan je voor werken op een camping solliciteren. Wat wel zo is, is dat je bijna overal 18 moet zijn, dus ik hoop voor je dat je dat bent komende zomer…
Zelf wil ik ook graag in frankrijk op een camping werken (kinderanimatie) maar ik denk dat ik het wel via een van de grote organisaties ga doen (vacansoleil of via holidaybreakjobs voor keycamp/eurocamp). Dan heb je toch iets meer zekerheid (salaris, reiskostenvergoeding, verzekering) en ben je met veel andere jongeren samen. Vacansoleil bijvoorbeeld, zoekt niet alleen animatoren, maar ook badmeesters, receptionistes etc. en op de camping zijn dat tientallen (nederlandse) jongeren die voor vacansoleil werken. Dat vind ik een prettiger idee dan dat je met zn tweetjes naar zomaar een camping gaat.
Succes ermee! :slight_smile:
Marjolijn

Hey!!

Kijk eens op www.doublea.nl. Zij zijn op zoek naar campingmedewerkers voor animatie en receptie voor de zomer van 2004 in Zuid-Frankrijk.

Je moet minimaal 18 jaar zijn, over een basiskennis Frans beschikken en minimaal 8 weken beschikbaar zijn in de maanden juli en augustus.

Ik heb er vorig jaar ook voor gewerkt en ik heb echt een toptijd gehad! :smiley: Je kan trouwens online een sollicitatieformulier downloaden…Succes!!

Groetjes Sandra

Hallo

Iedereen heeft het elke keer over diverse organisaties. Maar de grootste organisatie met banen in het buitenland is wel Recrajob. Je moet echt eens kijken op www.recrajob.com.

Groeten