Vakantiewerk In Frankrijk!

Hoi, mijn vriendin en ik zoeken werk voor de zomervakantie 2004. Het liefst op een camping. We doen op dit moment 5 gymnasium. We spreken goed nederlands en engels en redelijk duits en frans. We houden veel van sport en kinderen en het lijkt ons super om van de zomer in frankrijk te werken! Weet jij iets voor ons??

ben net aan het kijken geweest bij Eurocamp.nl., misschien wat voor jullie: sport en kinderen in Frankrijk…
succes!!!
Martijn

Heej tanja, kijk eens op www.vacansoleil.nl, www.doublea.nl, www.holidaybreakjobs.com, dat zijn organisaties die een heleboel mensen zoeken voor campings in allerlei landen voor o.a de kinderanimatie… maar vergeet niet dat je (bijna) overal 18 moet zijn en meestal minstens 8 weken beschikbaar moet zijn…
Succes ermee!
marjolijn

WIJ zijn op zoek voor onze kleine gezellige familie camping naar twee medewerksters, voor de dagelijkse gang van zaken, animatie bar keuken etc.

www.chateaudelaclairere.com

martijn en jane kruijt

Hey!!

Kijk eens op www.doublea.nl. Zij zijn op zoek naar campingmedewerkers voor animatie en receptie voor de zomer van 2004 in Zuid-Frankrijk.

Je moet minimaal 18 jaar zijn, over een basiskennis Frans beschikken en minimaal 8 weken beschikbaar zijn in de maanden juli en augustus.

Ik heb er vorig jaar ook voor gewerkt en ik heb echt een toptijd gehad! :smiley: Je kan trouwens online een sollicitatieformulier downloaden…Succes!!

Groetjes Sandra

www.recrajob.com! Zij zoeken nog mensen voor komende zomer. Verschillende functies weet ik. Succes!

Stuur even een email met een korte motivatie naar d.d.nolte@st.hanze.nl ik weet een camping waar ze nog op zoek zijn naar medewerkers.