Vakantiewerk In Frankrijk

:smiley: Ik (20 jaar) ben opzoek naar een leuke vakantiebaan in Frankrijk voor de periode van 5 juli t/m 20 augustus.
Dit kan op een camping zijn of iets anders.

Ik wil mijn talen en dan speciaal mijn Frans, verbeteren omdat ik volgend jaar wil afstuderen in het buitenland. Op dit moment studeer ik aan de hogeschool van Rotterdam, Personeel & Arbeid.
Mijn frans niveau is havo, verder spreek ik goed engels en redelijk duits.

Heb je een leuk idee voor mij of een site waar ik terecht kan laat het dan weten. :smiley:

Hey!!

Kijk eens op www.doublea.nl. Zij zijn op zoek naar campingmedewerkers voor animatie en receptie voor de zomer van 2004 in Zuid-Frankrijk.

Je moet minimaal 18 jaar zijn, over een basiskennis Frans beschikken en minimaal 8 weken beschikbaar zijn in de maanden juli en augustus.

Ik heb er vorig jaar ook voor gewerkt en ik heb echt een toptijd gehad! :smiley: Je kan trouwens online een sollicitatieformulier downloaden…Succes!!

Groetjes Sandra

Dankjewel! ik heb hierop gekeken en het sollicitatieformulier aangevraagd. Nu kijken wat eruit komt…

groetjes Linda

Hallo

Iedereen heeft het elke keer over diverse organisaties. Maar de grootste organisatie met banen in het buitenland is wel Recrajob. Je moet echt eens kijken op www.recrajob.com.

Groeten