Student zoekt zomerwerk in Frankrijk

Een 18-jarige student zoekt een leuk zomerbaantje in de receptie, horeca of schoonmaak. Ik ben beschikbaar in de periode van 14 juni tot 29 augustus.
Naast mijn Nederlands spreek ik ook goed Engels en redelijk Frans, zowel Engels als Frans heb ik met een 9 op mijn havo-eindexamen afgesloten. Ik heb geen problemen met het verstaan van Duits, maar spreken vind ik moeilijk. Ik wil graag naar Frankrijk gaan om de Franse taal beter te leren beheersen.
Groetjes,
Jan-Jaap

Dag Jan Jaap,

Wij runnen met onze familie een leuk hotel, restaurant in het zuiden van Frankrijk en kunnen wel hulp gebruiken in de periode die jij aangeeft.
Heb je ervaring en belangstelling om in de keuken te kunnen helpen?Wij bieden goede woonruimte, kost en inwoning helemaal vrij en een aanvullend bedragje om te kunnen sparen.
Wil je ons iets meer over je ervaring vertellen?

Groeten,

Hans M.

Hey!!

Kijk eens op www.doublea.nl. Zij zijn op zoek naar campingmedewerkers voor animatie en receptie voor de zomer van 2004 in Zuid-Frankrijk.

Je moet minimaal 18 jaar zijn, over een basiskennis Frans beschikken en minimaal 8 weken beschikbaar zijn in de maanden juli en augustus.

Ik heb er vorig jaar ook voor gewerkt en ik heb echt een toptijd gehad! :smiley: Je kan trouwens online een sollicitatieformulier downloaden…Succes!!

Groetjes Sandra

Hallo

Iedereen heeft het elke keer over diverse organisaties. Maar de grootste organisatie met banen in het buitenland is wel Recrajob. Je moet echt eens kijken op www.recrajob.com (ook in Frankrijk hebben ze banen).

Groeten