Ik ben een 22-jarige student die het enorm leuk lijkt om van de zomer voor uw bedrijf te werken, aangezien ik half september voor 6 maanden in Spanje ben om te studeren, ligt Frankrijk goed op de route. Ik heb de middelbare hotelschool gedaan en werk ongeveer 7 jaar in de Horeca, op dit moment doe ik IBL International Business and Languages. Ik spreek daardoor vloeiend engels, frans en spaans op HBO-niveau. Het is niet de eerste keer dat ik in het buitenland werk, want ik heb 10 maanden in London stage gelopen. En het bevalt me prima!!!
Wij een gezellig kleinschalig 3 sterren Hotel in Oz en Oisans, zijn opzoek naar een nieuwe collega voor de periode van 10-06-2004 t/m 10-09-2004. Nu ik net je mail heb gelezen zou dat zeer goed in jou plannen passen om verder door te reizen naar Spanje.
Ik zal ons even voorstellen; ons hotel Le Hors Piste en chalets park ligt op de Noord-helling van de Alpe d`Huez. Wij zijn een Nederlands bedrijf met vooral Franse, maar ook Nederlandse gasten. Zo zijn wij opzoek naar iemand voor het bedienen van de gasten in ons restaurant en bar/receptie die de Franse taal goed beheerst.
Je verblijft bij ons op een basis van kost en inwoning in een chalet die je deelt met je andere collega`s. Eveneens ontvang je een bruto salaris van 1000.00 € per maand en worden je reiskosten vergoed.
Mocht je nou nog vragen hebben of al geinteresseerd zijn dan willen wij jou vragen zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen via de mail : info@lehorspiste.com of telefoonnummer : 0033476797240.