ja ik heb dinsdag middag gesprek gehad met nicole kramer en haar moeder.
heb voor meerdere functies gesolliciteerd, receptie/bar/winkel. het gesprek ging super! ze waren erg onder de indruk en ik hoor het begin volgende week.
Ja ik had gistermiddag gesprek voor de functie van bediening en bar. Naar mijn idee ging het ook wel goed en ik hoor het ook in de loop van volgende week.
leuk suzan, misschien worden we nog collega’s!
wat heb jij als start en einddatum?
hebben ze met jou ook alle dingen besproken zoals loon, kost en inwoning, reisvergoeding en dergelijke?
ik ga combinatie doen van receptie en bar, en af en toe bijspringen in de supermarkt. en werken met de paarden spreekt me ook erg aan, misschien kon ik daar ook af en toe helpen.
Ja wie weet worden we idd nog collega’s. Ik heb als start datum 7 juli en als einddatum 31 augustus,… jij? Ja loon, kost en inwoning en reisvergoeding hebben ze ook met mij besproken…! Ik vind dat er opzich wel goed uitzien.
Recptie/ bar lijkt me best leuke combinatie. Ik heb t erover gehad om misschien dan nog bij de animatie mee te helpen. Maar goed eerst maar es zien of ik wel aangenomen word.
het loon vindt ik erg goed klinken! dat krijg je nie op veel plekken.
inwoning = stacaravan vink prima! en erg gezellig met zn allen:D
leuke avondjes houden enz. reisvergoeding 100 euro, met de eurolines bus of een trein is het makkelijk te doen.
ja receptie/bar lijkt mij erg leuk om te doen! zeer afwisselend werk.
animatie vindt ik mezelf niet geschikt voor, ik heb het lef daar nie voor op dat gebied, en zou gek van de kinderen worden.
de camping lijkt mij erg leuk! alleen minpuntje vindt ik dat het wel beetje afgelegen ligt. op een paar km fietsen ligt wel een strand! dat is dan weer een voordeel.
ik zit in mn laatste jaar van de opleiding directiesecretaresse/managementassistent en 30 juni is mn laatse stagedag.
Dacht dat ik dus rond 2 juli kon beginnen, maar blijkt dat ik pas 12 juli mn diploma uitreiking heb. nicole kramer zei dat ik dan wel heen en weer kon vliegen voor die dag. dus even kijken wat en hoe. en een einddatum heb ik niet echt. want ik ben klaar met school. dus blijf tot het einde, das eind september.
ff op en neer vliegen voor je diploma…pfff maarja dat moet dan maar toch!
Ik ben 19 en word in april 20. Ik ben bezig met een opleiding dus heb niet zo heel erg lang vakantie. De startdatum die ik heb opgegeven valt nog onder mijn schoolperiode. Ik zou dan waarschijnlijk 2 weken missen waarin ik herkansingen zou moeten maken. Maar goed, dan maar ff zorgen dat ik geen herkansingen heb.
Ze hebben tegen mij gezegd dat ze het in de loop van volgende zouden laten weten… ja ik ben wel heel benieuwd. Heb je nog vpoor meerdere campings in het buitenland gesolliciteerd dan? Ik zag dat je wel voor vacancesoleil hebt gesolliciteerd… maar dat was niet dus?
ja bij vacansoleil gesolliciteerd 2 x, maar afgewezen. wat volgens blue heel normaal is want ze hebben belachelijke selectie. en was door de selectie heen bij selectcamp, maar verdien je belachelijk weinig en omdat ik bij andere campings aan het solliciteren ben, willen ze me nie meer. zit ik niet mee, want ik wou toch niet bij hun werken.
en bij camping bella italia in italie gardameer gesolliciteerd, hoor ik begin volgende week. en bij camping weekend in italie, dat hoor ik ook begin volgende week. sequoia parc lijkt mij erg leuk! hoop dan ook dat ik goed nieuws hoor.
heb jij nog ergens anders gesolliciteerd? en hoe ben je in contact gekomen met sequoia parc? ik kwam ze tegen op de vakantiebeurs, en heb toen soort intake gesprek gehad.
Ik heb nog bij een camping in nederland gesolliciteerd voor de animatie. Was ik voor aangenomen, maar later kreeg ik een mail dat ik toch weer niet aangenomen was omdat ze me niet konden inplannen, ging allemaal heel vaag. Ook een aanmeldingsformulier voor beachmasters ingestuurd maar nog niets van gehoord… En het leek mij ook leuk om op starbeach in kreta te gaan werken, maar nog niet voor gesolliciteerd eigenlijk, omdat ik neit helemaal weet heo dat in zn werk gaat.
Ik kwam op sequoia parc door te kijken op het internet…ik ben op een aantal sites van campings terecht gekomen, vandaar dat ik op sequoia parc terecht kwam.
Een intake gesprek gehad op de vakantie beurs? Das ook wel handig idd. Ik ben ook op devakantiebeurs geweest maar heb hun iet gezien… maar was ook groot:)
ja vakantiebeurs is erg groot! ik was op werkplein, en toen zag ik hun stand staan. starbeach lijkt mij ook erg gaaf! ik heb mallorca geprobeerd, en curacao. maar is moelijk / niks te vinden.
denk dat ik het wel naar mn zin zou hebben bij sequoia parc!
gefeliciteerd! nu krijg ik helemaal de zenuwen haha…
ik ben namelijk nog niet gebeld.
hopelijk morgen dan… met goed nieuws.
ze zeiden dat ze erg onder de indruk waren, maarja zegt dat alles?