nee nog steeds niet. . . duurt wel lang ![]()
misschien via www.recrajob.nl
of canvas holidays
besmile… heb je het hele verhaal wel gelezen? volgens mij niet. anders kwam je niet met deze antwoorden.
Ik vind t wel raar dat ze dan nog steeds niet gebeld hebben… hmmm
ja ik vind het ook erg raar.
ja ze zeiden tegen mij dat ze zeer onder de indruk waren, ivm mijn opleiding directiesecretaresse/managementassistente. (Receptie) en dat in combinatie met bar vonden ze heel goed klinken.
maar dat ze nog wel even moesten overleggen over de werktijden en wanneer receptie en wanneer bar etc. maar meer niet.
ze hadden geen vragen meer,en ik zou het snel horen.
en ze hebben mn telefoonnnummer…
zucht… :S
Ze hadden tegen mij gezegd dat ze in de loop van deze week iets zouden laten horen, dat was wel snel bij mij… Maar als je t echt wilt weten kan je misschien ook zelf ff bellen en zeggen dat je gewoon heel benieuwd bent. toch?
ja… jij bent snel gebeld… ik wil ook gebeld worden ![]()
ik kan inderdaad zelf bellen maarja ben dan bang om het antwoord te horen dat ik niet ben aangenomen. ![]()
ja dan kan je natuurlij kook nog ff afwachten…maar als je belt dan ben je wel van de zenuwen af
ja dat is wel zo… ik wacht tot morgenmiddag. als ik dan niks heb gehoord, bel ik. je hoort het nog!
ik krijg net een mailtje binnen…
Beste Carola,
Ik heb je sollicitatie besproken met Nicole Kramer, de eigenaresse van Séquoia Parc. Zij is nu weer terug naar Frankrijk, waar ze nog met andere sollicitanten moet spreken. Ik kan je dus helaas nog niet zeggen of ze van je diensten gebruik zal maken. Ik houd je op de hoogte.
Met vriendelijke groet,
okeee dat is dan nog even afwachten…!!! Wel spannend zo, maar je had toch ook nog voor meerdere campings gesolliciteerd?
Is dat nog wat geworden?
ja heb overal en nergens gesolliciteerd. maar duurt erg lang voordat je wat hoort. hoop echt dat ik een baan vindt, want wil zo graag naar het buitenland! ik heb mevr kramer teruggemaild.
Ik heb werk gevonden… helaas niet in Frankrijk maar op een 5-sterrencamping in Luxemburg. Ik krijg afwisselend werk tussen terrasbediening, de campingwinkel en vooral in het weekend de receptie. Ik krijg 1127 euro in de week volgens het Luxemburgse minimumloon, netjes toch? Ik had niet zo’n zin langer verder te zoeken naar een baantje dus ik heb dit genomen.
per week
volgens mij bedoel je per maand ![]()
Ja, want 1127 euro per week lijkt me wel erg veel!!!
heey mike
Ik heb ook op een camping in luxemburg gewerkt… welke camping ga je werken dan?
Mike gefeliciteerd! en haha ja het is vast 1127 per maand.
klinkt goed!
ik wens je veel plezier ![]()
Sjees, duurt idd wel heel erg lang zeg.
Je idee om even te wachten nog is wel goed, heb je ze lang genoeg de tijd gegeven, laat je zien dat je geduldig bent maar ook achter je job aan zit.
Ik blijf wel duimen hoor, hehe.
heej blue!
ja duurt wel lang… maar gaat nog langer duren.
heb gister mailtje gehad, heb ik hier gepost. moet je maar even lezen.
Thanks! ik blijf ook duimen… maar toch heb ik een rotgevoel, ook omdat ze nog sollicitanten heeft in frankrijk, en tja die spreken frans, en ik vrijwel niet.
ze zeiden dat dat geen probleem was, omdat ze iemand zochten die nederlands engels en duits spreekt… maar toch
groetjes carola