Hoi
wij zijn op zoek naar medewerkers voor op onze camping vanaf 16. Zeer goed salaris. Locatie: Zuid-Frankrijk. Laat een reactie achter op deze site. We zoeken nog een animator, een badmeester en een soort van klusjesman. Salarissen (netto):
16: 4 euro per uur
17: 4,5 euro per uur
18: 5 euro per uur
19+: 6 euro per uur
Reageer snel, we hebben maar drie mensen nodig.
Het lijkt me heel leuk om op een camping in zuid-Frankrijk
te werken.
Ik ben zelf iemand die elk jaar met de caravan en een tentje ging camperen in Frankrijk.
Het heeft me altijd al leuk geleken om op een camping te werken.
Ik zit momenteel in Duitsland in Winterbergen als ski-leraar.over 3 weken ben ik klaar en ben ik beschikbaar.
Ik ben 23 jaar en heb geen 8 tot 5 mentaliteit.
Laat me a.u.b. even weten of jullie in mij geintreseerd zijn.
b.v.d Tim gadella
Hallo,
ik las het mailtje en het lijkt me ontzettend leuk om te werken in Frankrijk. Zelf ben ik al een aantal jaren op vakantie geweest op een camping in Frankrijk. Ik vind het een boeiend land, en vooral de cultuur en de mensen spreken mij erg aan. Ik werk 4 jaar in de horeca nu, en dat bevalt me uitstekend. het is leuk om tijdens je werk mensen te ontmoeten, en ze een leuke avond te bezorgen. Ik word in juni 18, en in mei rond ik mijn havo examen af,dus ik heb genoeg tijd deze zomer en erna!! ik hoop dat u reageert op mijn mailtje!
groetjes Sanne Oudendijk
Hai, ik ben een studente aan het Mondriaan college voor de horeca.
ik ben 17 jaar.
Ik spreek vloeiend engels, mijn frans kan er mee door en ik spreek een beetje spaans (ben ik nog aan het leren).
Ik kan duits verstaan alleen mijn uitspraak is niet zo goed.
Ik zou het onwijs gaaf vinden om bij jullie deze zomer als animator of badjuffrouw te komen werken (ik heb 4 zwemdiploma’s: A B zwemvaardigheid 1 en 2. Ik hoop snel wat van jullie te horen.
groetjes Natasja.
Ik zal me even voorstellen ik ben Fleur!ik ben nu 16 maar wordt 17 junie 17.
Ik las u advertentie en het sprak me eigenlijk meteen aan!Ik doe nu een op leiding in de horeca voor manager.
Het lijkt me echt ontzettend gaaf om in Zuid-Frankrijk op een caming te gaan werken! Ik ben er zelf ook heel vaak op vakantie geweest. Het maakt me niet zo heel erg veel uit wat ik zal moeten doen als ik maar lekker actief bezig kan zijn! 8)en met kinderen omgaan vind ik ook heel leuk!
Ik hoop dat ik snel wat van u hoor.
Veel groetjes Fleur
Ik ben twintig jaar en op zoek naar een vakantiebaan in het buitenland. Verder studeer ik nog. Ik ben zeer geinteresseerd! Hoor graag snel van jullie!!!
Na anderhalf jaar in een jongerenhotel in Amsterdam te hebben gewerkt(bar,keuken en allround), ben ik toe aan buitenlandse ervaring.Ik spreek Algemeen beschaafd Nederlands en vloeiend Engels, naast redelijk Frans.
Als Frankrijkliefhebber gaat mijn voorkeur naar de Zuidfranse streken en het werken op een camping met alle bijkomende leuke en hectische verantwoordelijkheden past bij mijn profiel.
Ik ben 27 jaar en heb een groot verantwoordelijkheidsgevoel(badmeester: ik heb meerdere zwemdiploma’s en een EHBO-diploma).
Ik voel me nergens te goed voor en steek graag mijn handen uit de mouwen(klusjesman).
Hopelijk heeft u een plek voor mij op uw camping en wilt u van mijn diensten gebruik maken.
Nogmaals, het gaat mij om het werk,want ben een harde werker met een collegiale instelling.
Vriendelijke groeten,
Roger Delzenne
Jacob van Lennepstraat 31-2a
1053 HB
Amsterdam
0031 (0)6-27524101
Hardstikke bedankt voor deze tip…
Is er iemand die mij zijn/haar ervaringen wil vertellen over werken buitenland?
En waar dien je rekening mee te houden?
Kortom, wie kan mij wegwijs maken…?
Vriendelijk bedankt,
Roger
Ik ben een 19-jarige Secretiaatsbeheerstudente en interesseer me in de job van animator. Wat houdt die job precies in en is het mogelijk dit enkel tijdens juli te doen?
mvg
Eva Geryl
Mijn naam is Daisy en ben geboren op 28-07-1984. De advertentie van jullie sprak mij erg aan. De functie als animator lijkt mij erg leuk. Afgelopen zomer heb ik drie weken gewerkt in Frankrijk in het plaatsje soulac sur mer. Dit jaar doe ik eindexamen vwo, dus kan daarna meteen aan de slag als dat nodig zou zijn.
Uw advertentie heeft mij enthousiast gemaakt. Het lijkt mij heel leuk en leerzaam om tijdens de komende zomervakantie op een camping in Frankrijk te werken.
Ik heb vorig jaar mijn VWO-diploma gehaald en studeer sinds september vorig jaar Journalistiek (HBO). Op beide opleidingen heb ik Frans gehad. In totaal is dat dus al 7 jaar. Ik spreek het dan ook redelijk. De basis beheers ik in ieder geval. Verder spreek ik uiteraard Nederlands. Engels en Duits spreek ik ook op eindexamen-VWO-niveau.
Ik werk al een aantal jaar in de horeca, waarvan het laatste jaar wekelijks. Zodoende weet ik hoe met gasten om te gaan en heb ik gemerkt hoeveel plezier het mij doet om hen een leuke tijd te bezorgen. Naar mijn idee is dit bij het werken op een camping ook van belang. De laatste jaren ben ik veel in Frankrijk op vakantie geweest. Het land, het klimaat en de mensen spreken mij aan.
Ik lees dat u nog iemand voor de animatie zoekt. Ik zou graag een nadere omschrijving van deze vacature hebben.
Ik werk hard en ga graag een nieuwe uitdaging aan.
Hopende snel iets van u te horen,
wij zijn2 meiden van 17 en 18 jaar en het lijkt ons heel erg leuk om op een camping in het buitenland te werken. (als badmeester of entertainer). Wij hebben beide ervaring met het enterainen van kinderen, oomdat we training geven aan kinderen tussen de 8 en 11 jaar. En dat vinden we erg leuk!
groetjes renée en lisa
Als u wilt reageren graag op dit e-mail adres: vareli@hotmail.com
Hey het lijkt me heel leuk om bij jullie te werken, maar het enigste probleem is dat ik geen Frans spreek,dus ik wou wel graag weten of dat een vereiste is, verder spreek ik goed engels.Ik hoop snel op een reactie bij voorbaat dank.mark
Vorig jaar heb ik gewerkt op een kleine camping vlakbij Marseille in de horeca en alles wat er op een kleine camping te doen valt. Dit jaar zou ik graag als animator willen werken met meerdere animatoren. Ik ben 22 jaar, kunstacademie studente en vol met creativiteit.
Met vriendelijke groet,
Tiny
Geachte heer/mevrouw, met veel interesse las ik uw aanbod. Ik ben zelf een studente SPH en ben in juli dit jaar afgestudeerd. Ook heb ik meerdere cursussen/opleidingen m.b.t. theater en animatie gedaan. Ik werk dan ook al een paar jaar voor een evenementen-actuersbureau waar we themafeesten organiseren voor bijvoorbeeld bedrijven, maar ook sportieve ativiteiten opzetten en aanbieden. Ik heb dus de nodige ervaring. Uw aanbod leek me de geshikte kans om niet alleen mijn zomervakantie op een prettige manier ‘door te komen’, maar ook de kans om mijn kennis en ervaring in de praktijk te kunnen brengen, wat mij geweldig lijkt. Graag hoor ik van u. Met vriendelijke groet
Hester Nicolai
(02/12/1979)
Leeuwarden
Het lijkt me heel leuk om op een camping te werken en zeker omdat het in Frankrijk is. Ik studeer nu bijna twee jaar Frans aan de universiteit te Leiden, ik spreek dus redelijk goed Frans (ook Engels en een beetje Duits). Ik denk dat ik niet in aanmerking kom voor badmeester omdat ik daarvoor geen diploma’s heb, maar animatrice zijn of klusjes opknappen zou me wel goed afgaan. Ik ben beschikbaar van 7 juli t/m 16 augustus. Verder ben ik 19 jaar en word eind april 20.
groeten Antoinet van Dalen antoinet_van_dalen@hotmail.com