Hoi
wij zijn op zoek naar medewerkers voor op onze camping vanaf 16. Zeer goed salaris. Locatie: Zuid-Frankrijk. Laat een reactie achter op deze site. We zoeken nog een animator, een badmeester en een soort van klusjesman. Salarissen (netto):
16: 4 euro per uur
17: 4,5 euro per uur
18: 5 euro per uur
19+: 6 euro per uur
Reageer snel, we hebben maar drie mensen nodig.
Wij zijn twee enthousiaste meiden van ongeveer 20 jaar die werk zoeken bij voorkeur animators en dit heel graag bij u op de camping zou willen doen. We kunnen goed op elkaar inspelen en zijn zeer sociaal. Verder kunnen we goed met kinderen opschieten. We hebben commerciele,verzorgende,economische en sport opleidingen.
we zijn beschikbaar vanaf half juli tot en met augustus en hebben geen bezwaar aan hele dagen in de week te werken.
hopelijk zullen we snel iets van u horen.
met vriendelijke groet
jamie Baumgarten en Leonie Doldersum
I am 19 years old and looking for work abroad, I can speak dutch but prefer to speak english as my dutch is not 100% perfect but manageable, I have good outdoor and camping experience, and would like to begin at anytime, for more information about me please contact me.
best regards ;D
Graag zou ik reageren op de vacature voor animator.
Ikzef doe al 3j vrijwilligerswerk bij de V.Z.W. Avalimpics.
Wij organiseren en begeleiden sport -en avonturenkampen voor kinderen, jongeren en volwassenen.
Ik zit nu in mijn 3de en laaste jaar voor opvoeder, dus werken in teamverband is voormij geen enkel probleem.
Zoek u een dynamische en gemotiveerde jobsstudent die beschikbaar is van 31/06/03 tot 31/08/03, dan ben ik de juiste persoon.
??? :-/ Jeetje,wat een naiefe mensen toch! Er is volgens mij al 3 x aangegeven dat je al genoeg mensen hebt, en toch door blijven mailen op dit onderwerp. Net als trouwens bij werk aangeboden op Tenerife. Daar hoort niemand meer wat van. Jij geeft tenminse nog aan dat je al voorzien bent. Nou ja, hebben ze wat te doen.
**Hoi
wij zijn op zoek naar medewerkers voor op onze camping vanaf 16. Zeer goed salaris. Locatie: Zuid-Frankrijk. Laat een reactie achter op deze site. We zoeken nog een animator, een badmeester en een soort van klusjesman. Salarissen (netto):
16: 4 euro per uur
17: 4,5 euro per uur
18: 5 euro per uur
19+: 6 euro per uur
Reageer snel, we hebben maar drie mensen nodig.
;D Is dat nu eens een keer duidelijk ??? ??? Gaat lekker verder op die Tenerife topic. Misschien vraagt die TIM nog steeds blonde mensen ;D ;D 8) 8)
Ga gewoon naar het buitenland en je hebt echt waar ZO werk. Eigen ervaring en voor de rest moet je het maar zelf uitzoeken. 8) :
Ik ben zeer gemotiveerd en nog steeds op zoek naar een vakantie baan… Ik word volgende week 17… Als u belang hebt bij mij CV kunt u mij altijd een mailjte sturen. Ik zal hier altijd op antwoorden…
Leonie verwer
Boerendiep 5
9501 VH Stadskanaal leonie_verwer@hotmail.com
hallo, ik ben op zoek naar een vakantiebaantje in het buitenland. En ik ben zeer geïnteresseerd in deze aanbieding.
Ik ben reeds 20 jaar en heb al ervaring in het monitor zijn.
groetjes
hans