Hoi ik ben 18 jaar oud en heb al veel ervaring met het werken met kinderen tussen de 6-16 jaar, ik zoek een vakantiebaantje op een camping of een hotel in frankrijk als animator voor de zomer van 2005. Ik heb dan net mijn VWO eindexamen gehad en spreek duits, engels frans en natuurlijk nederlands. Wie kan mij verder helpen??
Hi
ik heb zelf 4 keer een seizoen op een camping in frankrijk gewerkt. Probeer het eens via een organisatie zoals Canvas, Vacansoleil of eurocamp. Ik kan zelf Vacansoleil aanraden want dit vond ik zelf een zeer aangenaam bedrijf om voor te werken.
Groetjes en veel succes met het vinden van een animatiejob!!
Vanessa
Beste Vanessa,
Wij zijn een kleine, maar gezellige camping met een regionaal bekend staand restaurant in het zuiden van Frankrijk.
Als je naast animatie voor de kinderen interesse hebt in andere werkzaamheden kijk dan eens op onze site en reageer dan.
Groetjes vanuit een zonnig Pouzols Minervois
Liesbeth
www.etoiledoc.com
We hebben een gemoedelijke camping aan een rivier in de Zuid-Bourgogne met 200 plaatsen.
We zoeken naar representatieve, actieve mensen voor:
de keuken in het restaurant (Franse keuken)
de receptie (frans, Nederlands, Engels, Duits)
de animatie (kinderen tot circa 10 jaar)
de bediening van restaurant/bar
verhuur van kano’s, fietsen
Ben jij representatief, lust je alles (eten met de pot mee), ben je liever moe dan lui, gezellig, minimaal 4 weken beschikbaar in zomer 2005?
Hallo!
Tanja, voor jou heb ik nog een tip waar je misschien wel wat aan zal hebben als je in Frankrijk animatie-werk zou willen doen. Double A is een Nederlands bedrijf dat animateurs en animatrices uitzendt naar Zuid-Franse campings. Heel professioneel allemaal en zo weet je zeker dat je het naar je zin krijgt deze zomer! Het internetadres is: www.doublea.nl
Succes ermee!
Liefs, Margreet
Hallo,
Ik heb zelf een aantal zomers voor Eurocamp gewerkt en zij bieden ook goede mogelijkheden om in de zomer animatie werk op een camping te doen. Het is mij altijd erg goed bevallen.
www.eurocamp.nl
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Groetjes kim
hallo brigande!
het lijkt me erg leuk om op jullie camping te werken, ik heb alleen een klein vraagje: wordt er op jullie camping veel frans gesproken?(zijn er veel franse gasten of collegas)ik wil namelijk graag mijn franse kennis in praktijk brengen!
alvast bedankt!
charlotte
Originally posted by Brigande@07-12-2004, 16:08:11
**
We hebben een gemoedelijke camping aan een rivier in de Zuid-Bourgogne met 200 plaatsen.
We zoeken naar representatieve, actieve mensen voor:
de keuken in het restaurant (Franse keuken)
de receptie (frans, Nederlands, Engels, Duits)
de animatie (kinderen tot circa 10 jaar)
de bediening van restaurant/bar
verhuur van kano’s, fietsen
Ben jij representatief, lust je alles (eten met de pot mee), ben je liever moe dan lui, gezellig, minimaal 4 weken beschikbaar in zomer 2005? **
Om welke camping gaat het hier??
Beste Brigande,
jullie camping spreekt me erg aan, eigenlijk is dit wel wat ik zoek.
Ik ben voor 6 weken beschikbaar en vooral animatie spreekt me aan, maar ook een combinatie met horeca lijkt me leuk.
Zou je even kunnen vermelden om welke camping het gaat of een emailadres kunnen toevoegen?
groeten,
Sanne