Franse Camping Zoekt Animator

:smiley:
Voor een camping/sportcentrum in de buurt van het ZUID-FRANSE Millau, zoeken we per direct een animator. Iemand die de gasten van het zwembad/terras/sportcentrum 's avonds kan bezighouden en de ingehuurde acts kan aankondigen. Snelle reactie gewenst. Je kunt direct aan de slag! Kennis van de Franse taal is een absolute pre, maar meer nog het feit dat je geen plankenkoorts hebt en makkelijk op mensen af stapt.
Bel voor info met 073-5039445 (Alfred) of mail naar info@doublea.nl
Je regelt zelf je reis (krijgt een enkeltje vergoed), je verblijft op de camping(gratis) en ontvangt maandelijks een ruime onkostenvergoeding(750,- euro). Niet slecht dus.

Hallo,

Graag zou ik wat mee informatie willen ontvangen over dit werk.
Ik ben net klaar met mijn examen ( en heb geen her-tentamens) en heb nog een aantal weken vrij, tot 29 augustus. Ik zou héél erg graag tot die periode nog in Frankrijk willen werken?
Zo wil ik graag werkervaring opdoen en mijn kennis van de Franse taal verbeteren.

Ik spreek een beetje Frans ( basis+) en ben 20 jaar. Ik heb vorig jaar ook op een camping gewerkt en dat is mij zo ontzettend goed bevallen dat ik graag nu weer zou willen gaan! Vorig jaar werkte ik een animatieteam met een frans meisje en nog een nederlandse jongen.

Ik hoop dat u mij zo snel mogelijk een mail kan sturen want ik ben per direct beschikbaar tot eind augustus, en ben ontzettend gemotiveerd om meteen te vertrekken.

Met vriendelijke groet,

Marika.

als ervaren zanger entertainer ben ik momenteel zeer actief aan de noordkust van belgie ik zorg er voor de livezang en entertainment voor engels publiek in hotels .alsook voor brunchen en familiefeesten.
ik heb ook al een paar keer voor een frans publiek opgetreden in de ardennen
ik ben op zoek naar een vaste plaats om verschillende malen per week
te entertainen.
ik heb zelf alle matreaal voor pa zang en discobar
ik heb 4 jaar dansschool gevolgd in koppeldansen cha cha jive enz
heb geen podiumvrees
intresse?mac.elias.production@pandora.be

hallo!

Ik ben momenteel af aan het studeren aan het CIOS (sportopleiding) met hoofdkeuze dans en aerobics. Ook moeten we evenementen organiseren. Ik ga van kleins af aan al naar Frankrijk naar campings en ik vind het een heel gezellig land. Ik kan een beetje Frans en vloeiend Engels. Ik heb ook al enkele jaren op een sportschool gewerkt, dus ik weet er al het een en ander van. Als de vacature nog openstaat, laat maar iets weten…

mariekevdborne@hotmail.com

Groetjes Marieke