Vakantiebaan aangeboden Zuid Frankrijk

HALLO ZE HEBBEN AL MENSEN!!!

::slight_smile: Ach joh, dat is al zo vaak hier gezegt, en ze blijven maar solliciteren. Volgens mij lezen ze niet wat hier boven staat. Alleen het onderwerp. En als ik het zo zie, zijn het vaak goed geschoolde mensen maar dan denk ik, zijn ze nu blind of zo DOM?

DUS, MENSEN, HET HOEFT NIET MEER!!! :wink: ;D ;D :-X
Een bijdehandte gast. :wink:

Hehe eindelijk iemand

Het SPIJT ONS mensen, maar we zijn al voorzien!

Dank u

D. van Om

;D Zouden ze het begrijpen Meneer van Om? Het is te hopen!

DUS NOGMAALS MENSEN, MEN. VAN OM IS REEDS VOORZIEN. EINDE VAN DEZE TOPIC.TOCH ???

Ik ben Marjolijn Spoorenberg en 18 jaar oud. Ik doe dit jaar eindexamen vwo en ben dus best vroeg klaar dit jaar. Ik zou het heel leuk om iets te doen op de camping bijv de animator, maar ook begeleider of in de horeca heb ik ervaring. Ik pas zelf veel op en geef hockeytraining. Ik ga volgend jaar ook ALO sportacedemie doen. Ik zou het heel leuk vinden om deze vakantie daar al iets mee te doen.

groetjes,
Marjolijn

Sorry niet goed verder gelezen.

Hebben al mensen dus ga ik maar verder zoeken!
Marjolijn

Beste,

Ik hoop dat ik niet te laat ben en als dat wel het geval is hoop ik dat u toch nog een uitzondering maakt. Ik zou deze vakantie graag in frankrijk werken als badmeester of als animator.
Het afgelopen jaar heb ik in de vakantie als sportmonitor in Sankt-Moritz in Zwitserland gewerkt en ik spreek Frans, Engels en Nederlands natuurlijk. Ik word 21 in juli.

Alvast bedankt voor de moeite,
Vincent 8)

Hallo Meneer van Om,

Ik ben zeer geïnteresseerd in een vakantiejob in het buitenland en Zuid-Frankrijk staat in m’n top 3!
Ik ben een 20-jarig meisje uit België, ik ben momenteel aan het blokken om te slagen in een eerste zit in het tweede jaar Toerisme, Beheer en Recreatie! Het lijkt me dus heel interessant om een maand mijn talen mondeling wat bij te schaven!
Ik spreek vlot frans, engels, duits, spaans en natuurlijk nederlands!
Ik zit ook reeds 15 jaar bij een jeugdbeweging en ben al 4 jaar leidster, dus ik weet mensen ondertussen al wat te animeren! Verder ben ik ook wel sociaal en als ik iets wil dan ga ik ervoor!
Animator lijkt me wel iets!
Ik ben ook heel mijn leven op reis geweest met caravan en tent en het leek me altijd wel fijn om op een camping te werken!

Laat je me iets weten?
Vriendelijke groeten

Silke

mensen zijn echt dom hier volgens mij!!!

true

Originally posted by Roger Delzenne@02-03-2003, 21:19:00
**Geachte heer Van Om,

Na anderhalf jaar in een jongerenhotel in Amsterdam te hebben gewerkt(bar,keuken en allround), ben ik toe aan buitenlandse ervaring.Ik spreek Algemeen beschaafd Nederlands en vloeiend Engels, naast redelijk Frans.
Als Frankrijkliefhebber gaat mijn voorkeur naar de Zuidfranse streken en het werken op een camping met alle bijkomende leuke en hectische verantwoordelijkheden past bij mijn profiel.
Ik ben 27 jaar en heb een groot verantwoordelijkheidsgevoel(badmeester: ik heb meerdere zwemdiploma’s en een EHBO-diploma).
Ik voel me nergens te goed voor en steek graag mijn handen uit de mouwen(klusjesman).
Hopelijk heeft u een plek voor mij op uw camping en wilt u van mijn diensten gebruik maken.
Nogmaals, het gaat mij om het werk,want ben een harde werker met een collegiale instelling.

Vriendelijke groeten,
Roger Delzenne
Jacob van Lennepstraat 31-2a
1053 HB
Amsterdam
0031 (0)6-27524101**

hai Roger,

Ik lijk wel een stalker, bergrijop niets van deze site, maar kan je gebnoeg tips geven over werken in het buitenland

gr. jorunn (GGC)

Het gaat hier volgens mij om een aanbieding uit 2003!

Waarom is dit onderwerp niet al lang gesloten

.

.

Haaii
het lijkt mij heel leuk om te gaan werken op een camping in Zuid-Frankrijk.
ik ben Boukje en ben 16 jaar oud, ik heb nog niet veel werkervaring.
wel heb ik al een paar jaar een krantenwijk en heb een vakantie in een hotel gewerkt.
het lijkt me leuk om bij jullie te komen werken, omdat het me wel leuk lijkt om in het
buitenland te werken en zuid-frankrijk is lekker in de zomer.
ik ben al een paar keer in frankrijk geweest alleen mijn frans is nou heel slecht.
wel kan ik goed engels spreken ik weet niet of je frans moet kennen.
ik ben denk ik wel goed voor badvrouw…

laat maar een berichtje bij mij achter als je interesse.
groeten Boukje…