Waar nog meer te solliciteren voor campingwerk

hahahaha

schoonmake!!! hup skiet op.

haha ik lig hier echt vlak van het lachen.

ja ik ben ook benieuwd!
het is op camping castell montgri. (estartit spanje)
maar kan nergens vinden tot wanneer die camping open is.
weet jij dat toevallig?

Merde, Spanje?! Gheghe, verder dan Barcelona en Platja d’Aro ben ik nooit gekomen, vond er toen echt helemaal niks aan dus dat hebben we uit het geheugentje gegrift. Maar tis jaren geleden, minstens tien ofzo. Ben er sindsdien nooit meer geweest. C’est la France pour moi, niks meer en minder :wink:

Goh, effe kijken.

*Camping open: 13/05/2006 - 30/09/2006 *

*Camping *
*Gelegen op een heuvel met een prachtig uitzicht over de baai. Deze grote en levendige camping is ideaal voor gezinnen met tieners. *

*Castell Montgri is een compleet vakantiedorp dat op natuurlijke wijze in de omgeving is ingepast. Sommige van onze tenten en stacaravans staan op terrasvormige staanplaatsen en liggen boven op de heuvel, terwijl andere staanplaatsen dichtbij de faciliteiten liggen. De zwembaden op de camping hebben allen een bar en zonneterras. Omdat de camping veel activiteiten organiseert is Castell Montgri bij uitstek geschikt voor gezinnen met tieners. ’s Avonds staan de bars (live-muziek!), disco en de wat rustigere pianobar in het middelpunt van de belangstelling. *
Omgeving
*In het hoogseizoen rijdt er vanaf de camping een gratis busdienst naar de levendige plaats Estartit. Het strand van Estartit ligt op ongeveer 1,5 km van de camping. Het heldere water van de Costa Brava is ideaal om te snorkelen. In het levendige Estartit kunt u terecht voor diverse watersporten of het maken van boottochtjes. Een bootexcursie naar de Medas-eilanden of een bezoek aan het oude dorpje Pals is zeker de moeite waard. *

Dit is wat ik zo gauw kan vinden, op de keycamp-site.
Gheghe, komen steeds meer en meer in de good old EC/KeyCamp-sfeer :smiley:

hahaha ja daar heb ik nou ook last van :stuck_out_tongue:

op de vacansoleil site staat dat ook. maar dan ga je naar de site van de camping, en dan kun je daar ook in oktober en november je stacaravan huren.

Denk dat dat voor pré-overwinteraars is?
Of dat dit geldt voor de organisaties die op het bedrijf zitten, komt wel vaker voor. Dat de camping voor ‘gewone’ gasten nog langer open blijft maar de organisaties al eerder hun koffers pakken.

heb t al gevonden op de website zelf.

OPEN FROM 13/5 TO 1/10

Nou, kun je lang de Verschrikkelijke, Boze, Strenge Teamleader uithangen met het cleanen :wink:

Glapje heur.

hahaha ja weet ik :stuck_out_tongue:

nee ik ben een eerlijke goeie teamleider…!
ze vroegen of ik ze morgen wil bellen dan kan hij alles beter uitleggen, dus ik ga morgen bellen. ben benieuwd…

Ja, ik ook! Zijn ze iig wel euh…sja, enthousiast zeg maar en geven wel aan serieus op zoek te zijn door vrij vlot tekst&uitleg te geven en te vragen of je kan bellen.

HALLOOOOO!!!
Ik ben even een half uurtje niet op de site, loop ik gelijk 100 posts achter!! :stuck_out_tongue:

Wat een ontwikkelingen in eens!! Wel positief natuurlijk, nou ja het nieuws mag ook wel eens WEL positief zijn, toch Carola?! Na al die negetieve berichtjes van die andere camping :smiley:

Hou ons op de hoogte!!!

Die camping in Spanje ziet er trouwens leuk uit!!!

HALLLOOO ! :laugh:

ja kan in ene heel snel gaan he.
ja idd nu wel weer tijd voor iets positiefs.
ik vind die camping echt supergaaf!

maargoed haha… ik bel vanmiddag, en dan post ik meteen de uitslag!

daar ben ik weer!

even verslag doen van het telefoongesprek… :wink:

hele aardige spontane vrouw, heel leuk gesprek gehad.
meerdere dingen gesproken zoals reisvergoeding, verzekering, etc etc.
en het klinkt goed! er is ook een auto op de camping aanwezig.
en haha blue… ja ja ze vroeg of ik dan de teamleider wil worden… nou dat lijkt me super! al verteld dat ik daar ervaring mee heb (keycamp) en dat ik dat leidinggevende wel in me heb. en ze zijn zeer positief.

ik zal ook degene zijn die in de auto rijdt, als we naar opslaggebouw moeten in estartit. en jaaa we mogen de auto ook gebruiken voor uitstapjes. das echt top! dat vonden hun prima! :smiley:

maar ze vroeg wat voor loon ik in gedachten had… ja ik zei bij keycamp was het 700 euro. maar daar was het wel 6/7 dagen per week hard werken. en bij hun is het woensdag en zaterdag hard werken en de rest van de week werk je tot 1 uur en ben je de rest van de dag vrij. dus best wel veel vrij. ze zei dat ze het gaat bespreken maar dat 700 euro wel moeilijk zal worden… maar wat is een redelijk loon wat ik kan vragen? ( moet namelijk wel voor mn eigen eten zorgen, wat niet duur zal zijn maar toch )

en ik krijg 50 % korting in het restaurant waar je heerlijk kan eten. en 10 % korting in de supermarkt. waar je alles kan krijgen, maar tegenover de campng vlakbij is een lidl, dus ook goedkoop! en het centrum estartit (costa brava) is heel vlakbij, 10 minuten met de auto volgens mij. maar er gaat ook de hele dag door een bus naar estartit.

alleen nu het probleem (ja er zal weer eens geen probleem zijn:s )

mijn startdatum is te laat. 12 juli namelijk.
en ze hebben ook iemand nodig die er vanaf juni is.
het komt hier op neer:

als ze iemand vinden die in juni kan beginnen, dan is het geen probleem. dan ben ik aangenomen,en kom ik 12 juli, en neem ik het over als teamleider.(met 3 man personeel onder me whiiiiiii :stuck_out_tongue: )

als ze niemand kunnen vinden, zal 1 van hun er tijdelijk verblijven totdat ik er zelf ben. en dan zijn we met 3 man personeel ipv 4 man personeel.

ik heb ze net gemaild dat ze de advertentie ook wel op deze site konden zetten, dan zouden er wel veel mensen reageren.

liefs caro

Klinkt goed!!!

Ik heb ergens op dit forum een topic geopend met de vraag naar salarissen op campings, kijk daar eens op!
Ik vind trouwens wel dat je qua geld voor jezelf op moet komen hoor!! Je hebt wel een verantwoordelijke functie!

heej karin!

ja ik vind het ook goed klinken!
ja ik word dan teamleider, en kom wel voor mezelf op hoor :smiley:

ik zal even je topic bekijken!

Joechel, well done meid!

Qua salaris: opschroeven die handel. Je hebt ervaring, bent geschikt en krijgt een betere functie. E 700,- is wel een bietje onderwaardering, als ik het even mag zeggen. Alhoewel het ook afhangt van de overige vergoedingen (reis,verzekering).

Hoop echt voor je dat dit wat wordt heur!

heej blue!

ja krijg reisvergoeding, en er staat daar een auto voor me die ik dagelijks mag gebruiken. krijg ook telefoon vergoeding, voor als ik moet telefoneren naar nederland. slaap in een bungalowtent. zelfde als zo’n EC ding.

50 % korting in restaurant, en de lidl zit tegenover de camping.

700 euro zou ik blij mee zijn hoor!
maar ze zei al wel dat dit erg moeilijk gaat worden omdat je weinig werkt.
je hebt de woensdag en zaterdag dat je lange dag hebt. de rest van de week is tot 1 uur smiddags werken ongeveer.

maargoed ik hoor het wel wat ze me willen bieden.

heb net sequoiaparc gebeld. gelukkig was mevrouw kramer er.
ik zei zo ‘ja ik denk ik bel maar eens want ik hoor niks’
en zegt ze ‘heb je helemaal niks gehoord van sequoia parc?’
ik ‘nee helemaal niks dus vandaar dat ik maar eens even bel’
en zij ‘ow das erg raar want ik heb alles doorgegeven aan sequoia parc’
momentje even mijn mail checken of ik nog mail heb gehad want ik ben op vakantie geweest.
nou even gewacht. en ze had geen mailtjes van sequoia parc gehad.
ze gaat nicole bellen, en dan belt ze mij morgen terug.

maar ja of ik ben aangenomen? is mij onduidelijk. want ja… wat heeft ze dan doorgegeven aan sequoia parc? erg vaag allemaal. laat maar lekker wapperen… ze zoeken het maar uit!

ow ja en nog een leuke!
mevrouw kramer moet echt met pensioen …

ze word te oud:p

vroeg ze weer hoor. en jij was voor animatie he?
nee vrouw receptie en bar.
aaarrggg! kan ik me echt aan ergeren zeg

Belachelijk zeg.

Pakken wat je pakken kan, wie het eerst komt, wie het eerst maalt he? Als de andere optie beter is, daar gewoon voor gaan, zeker gezien het feit hoe je bij die andere (dat Parc met die lastige naam) bent behandeld tot nu toe.
Dan denk ik dat je gewoon meer waard bent.

Sja en salaris is ook niet hetgeen waar je het voor doet, daar heb je gelijk in.

Ik hoop dat er wat positiefs uitrolt en TeamLeader: wow, da’s ook wel een enorme uitdaging en kans en meteen een mooie toevoeging aan je CV!