als sequoiaparc mij een baan aanbiedt, sja weet ik niet of ik daar blij mee moet zijn. je verdient wel goed, namelijk 1100/1200 euro netto. maar ja hoe ze me tot nu toe behandeld hebben is niet bepaald netjes.
teamleider is idd een veel grotere uitdaging, op een camping dat mij veel meer aantrekt!! tenminste vlakbij centrum estartit, genoeg te doen! (sequoia parc zit in the middle of no where) alleen het loon is veel minder. heb nog niet gehoord of de 700 euro akkoord is dus…
maargoed, jullie horen het als ze morgen gebeld heeft en als ik meer weet over tentholidays!
ik was zelf van 8 tot 3 weg vandaag. maar mn vader werkt aan huis en volgens hem is er niet voor mij gebeld… dus mevrouw kramer heeft weer nie gebeld! ik word echt gestoord van haar… sorry dat ik het zeg hoor.
Opgeven die handel. En alles mikken op de kans die nu open ligt en wat beter voelt, zodat jij evt. mochten ze nog bellen, kan zeggen: yo, ik heb iets anders gevonden, bekijk het lekker!
leuk om te lezen dat je nu waarschijnlijk een baantje hebt gevonden voor de zomer! Die camping waar je misschien komt te werken is echt super leuk!! Ik ben er vorig jaar zelf heen geweest en het is echt heel leuk. Wel behoorlijk groot, maar wel heel gezellig en veel jongeren. Het plaatsje zelf is ook echt heeelll erg leuk! Je hebt een straatje met allemaal winkeltjes en het strand is ook echt supermooi.
Ohjaa, het stappen is ook echt vett!!!
Mijn familie gaat er dit jaar weer heen en ze gaan toevallig in een tent van Tentholidays!
Ik hoop voor je dat je wordt aangenomen!
dankjewel, maar ik weet nog niet of ik ben aangenomen. hoop het wel natuurlijk! maar ze hebben nog iemand nodig per juni. als ze die vinden mag ik komen! haha grappig… ben ik misschien straks je ouders aan het helpen
sorry… alweer tijd geleden.
druk druk
loop nu 4 dagen per week stage. plus 1 dag in het weekend werken. dus weinig vrije tijd! maarre ja er is nieuws, spanje gaat niet door. ze hadden in ene al iemand gevonden. vaag verhaal, maar goed je wordt als shit behandeld, dat ben ik inmiddels al gewend haha.
en mevr kramer heeft geen contact met haar dochter maar ze denkt dat ze al iemand anders heeft aangenomen, raar verhaal. maar goed word ook niks.
kortom ik heb niks op het moment. en ik wil echt graag nog ff lekker weg!
dus als jullie iets weten… ?
Sjeeeeeeeeeeeeeeeetje zeg, merde, wat een pech tref je ook weer.
Ik zou zo gauw echt niks weten. Niet meer dan dat je zelf ook al hebt bedacht en hebt geprobeerd.
ja het zit niet mee.
nee was ik al bang voor… mja maar even wennen aan het idee dat ik dan de zomer in nederland zit. en waars een kutzomer zonder baan. :S