mevr kramer komt na pasen pas weer op kantoor, dus schiet lekker op!
Jeetje! Dat gaat lekker zeg!!
vind dat ze me behandelen als stront. dus ze zoeken het maar lekker uit. ik bel nog 1 keer en daarna niet meer.
Groot gelijk heb je, er zijn wel grenzen. En tis zonde van je tijd om aan het lijntje gehouden te worden. Behandeld worden als een nummertje wat is kwijtgeraakt kan overal wel, daarvoor hoef je je echt niet door hun te laten gebruiken.
Zonde meid. Maar nog meer zonde voor hun. Ze weten niet welke kans ze laten schieten! Keep that in your head ![]()
Toch vind ik het knap van je, carola!
Ik had allang de moed opgegeven, denk ik.
Maar je moet nu toch echt voor jezelf kiezen, want met deze mensen is, denk ik, ook nu goed te werken! Ze zijn zo lax en ongeïntresseerd!!
.
heej karin!
hoe bedoel je… met deze is nu ook goed te werken?
ik heb gewoon een plaat voor me kop haha, ik geef niet snel op. en blijf hopen op een baan.
Heej blue!
ja zonde van mn tijd, ik bel dus dinsdag of woensdag nog 1 keer, en dan zoeken ze het maar lekker uit. denk dat ik dan wel even een brief ga sturen, dan zal ik ze even duidelijk maken hoe ik over ze denk. baan int buitenland zit er denk ik niet meer in, dus ik kan dan (denk ik) beter mn tijd besteden aan mijn stage, en het zoeken naar een vaste baan in nederland.(ook al wil ik dat nog niet
)
i’ll keep it in my head! ![]()
Foutje…:embarrese
Ik bedoel: Met deze mensen is ook niet goed te werken
ik dacht idd al dat je dat bedoelde.
je hebt gelijk. als er nu al niet met hun valt te werken, hoe moet dat dan straks in frankrijk ?
vind het erg slecht en dom van hun, tis nl slechte mond op mond reclame.
Ja idd, er zijn ook genoeg mensen dit dit forum lezen, en dus jouw verhaal. Die mensen bedenken zich wel een paar keer voor dat ze hier gaan solliciteren!!
ik heb vorig jaar wel gewerkt bij vacansoleil, en ben dus wel aangenomen. er zijn altijd veel te veel aanvragen heb ik gehoord. en net als Carola ben ik niet op mijn “smoel” beoordeeld. Denk dat dit echt afhangt van je brief/mail.
haha, nee zo bedoel ik het niet, maar meer dat dit gewoon geen goeie reclame voor hun is!!!
heej joost.
er was geen sprake van een brief of mail. gewoon online sollicitatieformulier ingevuld, en opgestuurd. ik denk dat het aan mijn startdatum ligt, die is namelijk 12 juli.maar kan wel werken tot november ofzo.
en karin… ja die bedenken zich wel even ![]()
maargoed eigen schuld van mevr kramer
karin… wat vind jij?
2 campingmedewerkers voor 40 bungalowtenten.
van juni tot september.
lijkt mij weinig, want je hebt 40 bungalowtenten, en maar 2 campingmedewerkers. en in het hoogseizoen heb je dagen dat er heel veel mensen vertrekken maar ook veel mensen aankomen. en dan kan het zelfs zo zijn dat je bijvoorbeeld op die dag 22 bungalowtenten moet schoonmaken met zn 2’en, lijkt mij niet haalbaar.
is trouwens vacature van tentholidays.
dus als iemand nog andere vacatures weet…
ik hoor ze graag! ![]()
Keep your head up en laat het ze gerust maar weten. Of ze er wat mee doen of niet, ze mogen er wel effe op gewezen worden. Schandalige, ondankbare en achterlijke behandeling. Nee, zo hou je personeel in dienst. Merde, vind het echt ongelooflijk.
Over die vacature van 2 man op 40 tenten: ahum, ik krijg EC-trauma’s naar boven ![]()
Nee glapje. Maarre…kun je er niet gewoon op reageren en dan info aanvragen? Ik bedoel: je hebt altijd toch de vrijheid om te zeggen ‘yo, mzzl, tis niks voor mij, zoek maar iemand anders!’ (oke, zij het anders verwoordt…:D)? Overal op reageren wat enigzins bij je wensen in de buurt komt. Kan me niet voorstellen dat er NU echt NIKS meer te vinden is.
Succes en sterkte.
heej blue!
ow nou ik bel nog 1 keer , en dan ben ik er klaar mee en ga ik een hele leuke brief schrijven waarin ik weleens zal vertellen hoe ik over ze denk. ![]()
haha moet echt lachen om jouw reactie. trauma’s komen weer naar boven ![]()
bij mij ook…!
heb trouwens meteen gemaild hoor, dat ik 2 medewerkers voor 40 tenten erg weinig vondt. maar ze hebben ook nog 2 stagiaires, dus dan zijn het er 4. en dat is wel goed te doen! ze hebben 2 aankomstdagen namelijk, woensdag en zaterdag. heerlijk! niet elke dag meer haha
heb weer teruggemaild voor meer info, dus ben benieuwd!
nee kan me ook niet voorstellen dat er niks meer is, maar ik kan verders weinig vinden.
gr caro
Oooooooooooooooooooooooooooooow en als het rustig is, kun je evt. op andere dagen ook alvast cleanen om op de evt. drukke wisseldagen weer wat meer speling te hebben met de tijd enzo.
10 op 1 is een goede verdeling!
Wel goed dat je meteen antwoord hebt gekregen. Dat is op zich positief. Wil je geen valse hoop geven maar dat ze meteen tekst&uitleg geven…mwuah, niet slecht.
Thumbs up for you again dus enne…de fingertjes wederom gecrossed ![]()
jaaa is wel goed te doen met 4 personen… ik word wel teamleider gheghe
lijkt me wel leuk.
ja idd, alles goed verdelen over de dagen. dan is het te doen.
ja vind het ook wel goed van ze, kreeg meteen mail terug, alles netjes uitgelegd, telefoonnummer derbij… blablabla
weet je dat de dagtaken zijn?
1 uurtje receptie per dag.
thats it!
en ja natuurlijk aankomstdagen woensdag en zaterdag en beetje boenen, meer niet. voor de rest op t strand liggen haha nee grapje.
Gheghe. Carola als teamleider ‘CLEANUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH’, hahaha! Kun je je ook lekker uitleven op het cleanteam ![]()
Nou, ben benieuwd heur!