welke camping ik gewerkt heb?
camping la palombiere
en camping domaine de la paille basse.
in de dordogne, frankrijk
zat geen vacansoleil op deze campings.
welke camping ik gewerkt heb?
camping la palombiere
en camping domaine de la paille basse.
in de dordogne, frankrijk
zat geen vacansoleil op deze campings.
Tja, het is toch wel een beetje het standaard beeld van vakantiewerk in het buitenland…
Ik werk zelf 6 dagen in de week, en dan ook 8 à 9 uur per dag. En de uren die ik dan werk, is het ook volop bezig zijn…
Maar ja, mijn werk is erg afwisseld, van animatie tot wc schrobben, dus misschien dat dat wel anders is.
Ik denk toch dat je geluk hebt als je ergens werk vind met minder werkuren, maar ja, das mijn mening!
ja ik weet dat het hard werken is en veel is. dat heb ik wel gezien vorige zomer. maar daar had ik nog een volle dag vrij, en dat vond ik heerlijk! dat heb je bij deze functie niet, het is 7 dagen per week werken. en dat vind ik gewoon jammer…
maar ik zeg niet dat ik deze vacature uitsluit!
Ik heb officieel op papier een hele dag vrij maarre…in de praktijk was het tot nu toe niet meer dan een halve dag. Dat is vakantiewerk op een camping/park.
Dat ia vakantiewerk op een camping/park ? ik weet hoe het werk er aan toe gaat op een camping… (heb het vorig jaar ook gedaan…)
vind het gewoon jammer dat er geen volle vrije dag bij zit.
ja, dat kan ik me ook wel voorstellen, in een hele dag vrij rust je toch beter uit, en kan je meer doen, dan in twee halve dagen
yep inderdaad… daarom ![]()
heej…
heb weer nieuws!
was net aan de telefoon met camping bella italia.
want had niks meer gehoord na het mailcontact.
kon gewoon nederlands praten dat was wel fijn.
had ook de persoon aan de lijn met wie ik mailcontact had.
ze had aan de bazin gevraagd hoe het zat enz…
en het komt er op neer dat ze mij graag willen maar er is geen accomodatie/slaapplaats voor mij.
ze hebben geprobeerd om meer slaapplaatsen te krijgen maar dat is hun niet gelukt. als het hun toch nog lukt om een slaapplaats te verwezelijken bellen ze mij.
ik vind dit echt een heel raar antwoord. hoe kan het nou dat op een camping met 2000 staanplaatsen er geen slaapplaats is voor personeel?
wat vinden jullie?
gr caro
Misschien kan je nog een terug mailen, dat je ook wel in je eigen tent wil (als je dat wil natuurlijk)
Want misschien zoeken zijn iets met meer comfort…
Ligt natuurlijk ook een beetje aan wat je zelf wil!
uhm ik heb geen tent…
hun zoeken inderdaad iets met meer comfort. een stacaravan volgens mij.
maar vind je het niet raar dat een camping met 2000 staanplaatsen geen plek heeft voor personeel? komt bij mij niet echt geloofwaardig over.
Wat ik bedoelde aan te geven was: zoveel mogelijkheden liggen er op dit moment niet voor je open, of wel? Ik in jouw plaats (ik zeg erbij: ik he, ik ben geheel iemand anders natuurlijk, ieder doet het op zijn manier) gepakt wat ik pakken kon als de voorwaarden ook maar enigzins met elkaar overeen kwamen. Aangezien mijn vakantiewerk van de afgelopen jaren me nog NOOIT meer dan één hele volle dag vrij heeft kunnen geven, ben ik al blij met een halve dag in de week vrij en er aan gewend, dát is voor mij vakantiewerk, flexibiliteit is tot nu toe voor mij het keyword geweest zeg maar. Dus de verdeling van twee halve dagen, anderhalve dag of een hele dag had me echt geen bal uitgemaakt eerlijk gezegd. Mais bon, c’est moi nogmaals.
Vervelend dat Bella je zo een vage reactie terug geeft, ik weet van een oudcollega die daar een paar weken heeft gewerkt 2 jaar terug dat het een redelijk grote camping is en het terrein van de Eurocampers in elk geval ruim zat was. Lijkt me dat er voor een campingmedewerker toch ook wel het een en ander aan verblijfplaats moet zijn. Ik bedoel: iets huren (caravannetje ofzo) is dan ook geen moeite maar goed.
Succes en sterkte nogmaals er maar mee!
Hoi,
Heb je ondertussen al iets zekers gevonden? Anders moet je even op de site van Francepersonnel kijken.
Groetjes
hoi linda!
nee nog niets zekers.
francepersonnel is geen optie, omdat mijn frans daar niet goed genoeg voor is.
hallo vakantiewerk zoekers,
als een naturistencamping geen probleem is, weet ik er wel een n.m. http://www.termedastor.com kijk maar eens op de site onder de knop vacature’s.
Hulpkok,kinder animatie,bar/restaurant,winkel, en een klusser worden gezocht.
Wil je meer info ? mail gerust naar mij : [EMAIL=“casloot@zonnet.nl”]casloot@zonnet.nl of wil je je gelijk aanmelden,mail dan de gevraagde gegevens naar [EMAIL=“termedastor@wanadoo.fr”]termedastor@wanadoo.fr.
misschien tot ziens op terme ?
kees
hoihoi,
bedankt voor het berichtje maar nee een naturistencamping is niks voor mij.
heeey carola!!!
heeey carola!!! Ik ben nog steeds benieuwd
dat ging ff fout… maarem ik ben nog steeds benieuwd of je nu al een keer wat van sequoiaparc hebt gehoord?
Groetjes Suzan
hoi suzan! mevrouw riemi kramer zei dat nicole kramer eind maart terug kwam in nederland en ik het dan zou horen. nog steeds niks gehoord. ik ga zometeen een heel leuk pissig telefoontje plegen! vind namelijk niet dat je zo met mensen om gaat.