Lufthansa, tja…
Maar goed dames en heren, we zijn aardig dit topic aan het verkloten. Wat betreft de oorspronkelijke bedoeling van Topicstarter denk ik, dus maar terug OT ![]()
Geachte collega,
Ik sluit mijn “winkel”, ik ben sinds 05.30 bezig, dus tijd voor een beetje bedrust !
Slaap zacht en een fijne nacht en…tot morgen ! (hoop ik)
Groetjes
Sopirla>>>
Sinds 05.30u? Zo dan, toen lag ik nog heerlijk in m’n bedje.
Slaap lekker in ieder geval.
On topic: Nog iets bedenken wat ik vervelend vind in het vliegtuig… Een eenzame vrijgezelle man die niks beters te doen heeft dan mij vervelen.
Lieve vriendin
Ik sluit mijn “boel” en ik ga maffen, want ik draai sinds 05.30 en ik hoor mijn bed jankend, dat hij alleen is.
Slaap lekker en droom mooi !
Groetjes
Sopirla
Doei en rust ze.Ik moet ook even weg, ga ff naar de winkel,
Wow, 6 pagina’s aan irritaties! Dat mensen überhaupt nog in een vliegtuig stappen…
Haha tja, het is tenslotte wel de snelste manier om op je bestemming te komen.
Spijtig dat er maar 25 mensen hebben gestemd in de peiling!
Ik zou zeggen hop naar de volgende peiling!
Welke zaken gaan mee op reis?(nieuwe peilingsvraag) zie link:Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk
Bedankt aan iedereen om massaal te reageren in deze peiling!
Hop naar de volgende peilingsvraag!
**Wat is je favoriete lange afstand? deze peiling kan men terug vinden in dit draadje!http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?p=780704#post780704 **
gegroet:georgessiam.
Ha! die win ik zeker:
In Mei was ik een weekje in Canada wegens werk. Mij werd daar - serieus - het volgende gevraagd: “So, you guys have a lot of mountains in Holland right?”
:retard:
Moet er ter verdediging van het Canadese volk wel aan toevoegen dat het hele gezelschap van een man of tien hem een week lang heeft uitgelachen om deze opmerking. Betrof een vrij hoge manager trouwens, heb niet durven vragen of hij enig school heeft genoten lol2
Misschien was de man een groot fan van de Nits?
Als er een dame van zo’n 170kg naast jou komt zitten, en jij je dan niet meer kan bewegen.
De “geur van alcohol” als je daar zo’n 12 uur naast zit , zelf geen alcohol drinkt ,en zeker niet in een vliegtuig maar zelf wel heeeuuuul graag een sigaret wil roken, en dat is verdorrie verboden!
Dat vind ik discriminatie.
Discriminatie dat er in het vliegtuig niet mag worden gerookt? Persoonlijk ben ik er eigenlijk wel blij mee dat roken in het vliegtuig niet meer is toegestaan. ![]()
Wanneer er wel gerookt mag worden in het vliegtuig zullen de niet-rokers zich er ook aan storen, weer een irritatie erbij. Ik meen me te herinneren (nou ja, echt ‘herinneren’?) dat het vliegtuig vroeger een rokers en niet-rokers gedeelte had?
De geur van alcohol vind ik ook erg vies, in het vliegtuig hoef ik daar niks van. Tijdens mijn laatste vliegreis zat ik naast een mevrouw die continu aan het bier zat, die lucht was uiterst onaangenaam.
Ja alcohollucht is ook heel goor. Maar het verschil is dat mee-ruiken van die geur niet kankerverwekkend is, en meeroken wel…
Ik herinner me nog goed dat ik een keer een stoel nét na de rokersruimte had. En iemand zat in de stoel voor mij een sigaar te roken, met alleen maar een lullig gordijntje er tussen. Op een vlucht van 18 uren. GATVER! Ben blij dat dat niet meer mag.
Maar 12-13 uur alcohollucht en je kan niet even opstaan…het is niet kankerverwekkend maar je wordt zelf ook enigszins beneveld. Bah en de volslanke dame , voor haar was het spraakwater.
Trouwens ik vind dat als zo iemand een dubbel gewicht heeft , ze dan ook 2 stoelen moet reserveren. Verplicht. Een oudere dame die de ene borrel na de andere neemt ,en ook openmaakt wat ze op het vliegveld gekocht heeft. Het was wel lachen toen we op Bali konden uitstappen. Mevrouw had ietwat moeite daarmee . Hi hi
Ja als iemand helemaal buiten haar stoel puilt en stinkt is dat echt irritant ook.
Nou voor korte vluchten ben ik er ook mee eens dat er een rookverbod moet zijn.
Langere vluchten zoals Schiphol/Bkk (10uur)zou ik zeggen een, paar plaatsen reserveren voor de rokers achteraan het vliegtuig.
Ook denk ik dat het perfect mogelijk moet zijn,dat men een rokerskamer kan instaleren in het vliegtuig,of niet Danechka?
Alleen jammer dat als een vliegtuig neerstort door een brandende peuk niet alleen het rokersmakertje naar benenden valt. ![]()
Het zal technisch gezien vast wel mogelijk zijn, ook om peuken uit te krijgen. maar dat gaat wel ten koste van zitplaatsen en maakt vliegen weer duurder.
Een rokerskamer kost plaatsen. Stel dat we er een klein hokje van maken, ten koste van 2 rijen van 3 stoelen, veel kleiner kan haast niet. Ben je 6 plaatsen kwijt, oftewel al snel een euro of 3000 aan inkomsten voor een beetje vlucht. Die zal je dan op de rokers moeten zien terug te verdienen. Uitgaande van een toestel van zo’n 300 plaatsen waarvan misschien 10% de behoefte aan een sigaret echt niet kan onderdrukken betekent dat dat elke roker €100 extra zal moeten betalen.