Wat stoort je het meest tijdens het vliegen?

Wat me geweldig stoort tijdens het vliegen,als je aan het eten bent dat de passagier voor je zijn stoel in ligstand plaatst.

Ook stoort het me dikwijls als je aan het slapen bent,dat je mede passagier aan het snurken is.

Het zijn allemaal kleine ergenissen maar toch je wilt fris aankomen op je bestemming,right?

Wat stoort je het meest tijdens het vliegen?Stem hierboven in de peiling,eventueel kan je hieronder je stemgedrag uitleggen!

http://www.27vakantiedagen.nl/wp-content/uploads/2014/12/vliegtuig.jpeg

Als ik heel moe ben: Krijsende kinderen. In het algemeen: Mensen die standaard hun stoel meteen naar achter gooien, vind ik ook bijzonder irritant, zeker tijdens het eten. Ik ben dan wel niet zo lang, maar ik vind die stoel voor m’n neus zo benauwend. :tssk:

Mee eens. Zeker tijdens het eten zouden die stoelen gewoon vastgezet moeten worden.

En misschien nog wel een tikje irritanter: van die mensen die geen 5 minuten stil kunnen zitten. Stoel naar achter. Stoel naar voren. Stoel naar achter. Even opstaan. Weer gaan zitten. Opstaan om even naar het toilet te gaan. Weer gaan zitten. Direct weer opstaan om even te kijken of de bagage er nog ligt. Weer gaan zitten. En dat alles bij voorkeur nog voordat we überhaupt vertrokken zijn, waarna dat ritueel zich gedurende de hele vlucht blijft herhalen…

ach die kleine ettertjes die rustig hun ding doen en er maar op los krijsen zonder enige ‘parental control’

dit duidt vooral op gebrek van opvoeding … van de ouders !

Mijn grootste irritatie is inderdaad overlast van kinderen. En dan ben ik het helemaal met je eens @Brahbahx, het ligt meestaal aan de ouders!

Kindjes die huilen of herrie maken kun je als ouders niet voorkomen, daar irriteer ik me dus niet aan.

Kindjes die het hele vliegtuig op stelten zetten zonder fatsoenlijk toezicht zijn wel erg irritant.

Ik vlieg met kinderen, die gedragen zich en zijn opgevoed. Ze blijven in hun stoel en als we naar de wc gaan, gaat er iemand van ons mee. En je zult ze al helemaal nooit horen huilen. Van alle keren dat wij met de kids gevlogen hebben, en dat is zeker al een keer of 8 meer dan vier uur, hebben ze echt nog nooit gehuild.

Ik erger me wel aan mensen die bij voorbaat laten blijken dat ze bang zijn een hele vlucht naast ons te moeten zitten omdat we met kinderen vliegen. Naast het standaard rijtje van stoelen die ver achterover moeten.

Mijn grootste ergernis: kramp in de benen! Ik krijg zelf best snel kramp en om dan 10 uur te blijven zitten is echt niet prettig, slapen lukt dan ook niet. Zelf stoor ik me zelden aan krijsende kinderen of snurkende personen, want ik heb van die oordopjes van het merk Pluggerz gekocht en dan de variant voor het slapen. Ben er erg tevreden over want het stopt al het geluid, tip! :muziek:

Vooral luidruchtige kids en hun ouders die er niets aan doen.

Heel vervelend als mensen steeds in je rug zitten te stampen! Tafeltje open, tafeltje dicht, het touchscreen van de televisie werkt niet goed…heeeeeel vervelend!

Krijsende kinderen komen echt overal bovenuit, die hoor je door het hele vliegtuig >>>

Ik erger me er meestal aan dat ik slicht zit en vaak geen eigen tv heb.

Ik erger mij niet snel, maar heb medelijden met alle mensen die zich zo snel druk maken om wat anderen doen en denken.
Zolang je geen privévliegtuig kunt betalen moet je rekening houden dat samen met andere mensen vliegt… Accepteer dat en je reis is een stuk relaxter

Ik ben het helemaal met Balletje eens.

Ja ik moet me dan ook bij Balletje aansluiten kan helaas ook geen prive jet betalen :slight_smile:

Ik moet toegeven dat ik toch bewondering heb voor mensen die zich 12 uur lang kunnen laten omringen door asociale hufters zonder zich daaraan te ergeren.

Ik probeer zelf niemand tot last te zijn, en erger me dus juist wel aan mensen die zich gedragen alsof ze met een privéjet vliegen.

Ik heb last van vliegtuigstoelen. Het zal wel aan mijn lijf liggen (ik ben redelijk groot), maar na een uur zitten begin ik mijn kont te voelen. Na twee uur wordt het lastig en na drie uur gaat het pijn doen. Het enige wat ik kan doen is is een dekentje of een dun kussen onder mijn bovenbenen leggen, om de druk te verdelen, en regelmatig op te staan en te loen. Slapen lukt met niet.

Wat ik heel vervelend vind zijn mensen die zo breed zitten dat ik niet meer weet waar ik mijn armen moet laten. Hun ellebogen prikken continu in mijn zij. Onopgevoede kinderen zijn natuurlijk ook uitermate vervelend en natuurlijk mensen die continu opstaan om iets te doen. Blijf lekker zitten en maak je zo smal mogelijk zou ik zeggen.

Ik kan slecht of bijna niet slapen in een vliegtuig… Heb lange benen en kan ze nauwelijks kwijt als ik ga zitten of probeer te slapen. Maar heb het altijd over voor de plek waar ik heen ga dus mij hoor je verder niet klagen!

Mensen die hun borrel belangrijker vinden dan de “nacht” rust van hun medepassagiers! Gut wat heb ik me geërgerd aan de Engelsen achter me die om de haverklap een drankje gingen halen en dat niet zo zachtzinnig deden zodat mijn stoel continue heen en weer stuiterde! Ben dan op een gegeven moment ook m’n beklag gaan doen bij de stewardessen.