De trein in Thailand (roken;))

We hebben ons hele schema omgegooid en gaan eerst naar het Noorden! Chiang Mai eo om precies te zijn. We willen graag met de trein. Maar nu even een vraag, die rit duurt best lang. Mag je roken? Uiteraard niet in de coupe zelf maar zijn er plekken waar het mogelijk is. Heb al gelezen dat je behoorlijke toeren moet uithalen voor een sigaretje:D Maar niet echt duidelijk kunnen vinden hoe of wat. En heb geen zin om op onze mieters te krijgen als we het doen op een plek waar het niet mag. Want dat vind ik wel, regels zijn regels!

Oja, andere nuttige treintips zijn ook welkom!

Heyyy, dat wou ik nu ook wel eens weten…:chin:

Foei , foei roken !!!lol2lol2lol2lol2

Awel is menier ook een schoorsteen ???

Stop daar toch mee joh, hoef je daar ook niet meer over na te denken cheer.

Voor de rest helaas geen nuttige treintips, dit was de enige tip mbt roken.

5 jaar op café gewerkt hé… :wink:

Hey wegwezen hier! T zever topic is een eindje verderop:mad:

T was anders een hele serieuze vraag heurlol2

Tja, das oud nieuws Jan;)

Ga er maar vanuit dat je nergens mag roken in de trein, wat dat betreft zijn ze in Thailand al tijden een stap vooruit…

Daar vanuit gaan deed ik al, nee heb ik, ja kan ik krijgen. Zo denk ik dan maar. Maar vroeg me gewoon af of iemand recent een treinreis heeft gemaakt en me misschien wat info kon verstrekken.

Trouwens, we hadden in Bangkok een hotel, en daar mocht gewoon gerookt worden! Wist niet wat ik meemaakte! Stond echt perplex!

En ik wou t ook wel serieus weten…! En misschien stoppen we wel NA Thailand…

En welk hotel was dat?

Het rookbeleid is eigenlijk niet anders dan in NL. Je bent t gewent om naar buiten te gaan. Maar owee als je in Bangkok een peuk op straat gooit! Een fikse boete!

lol2lol2lol2lol2

En stonk het lol2

Maar om even serieus op je vraag in te gaan, het Bangkok Palace hotel. Ik kan t je niet aanraden. Prima hotel hoor, schoon en net. Maar het volk wat er rondloopt…zeer onvriendelijk! Niet alleen het personeel maar ook de gasten! Veel russen en mensen uit India. Maar het schoonmaakpersoneel en de bellboys waren wel weer super aardig, dat moet ik er ook bij vermelden. Maar overweeg je dit serieus, op de 14e verdieping mag niet gerookt worden! Eigenlijk is het de 13e maar die hebben ze daar niet;)

Nee, want de afzuiginstallatie was prima in orde;) En als roker ruik je t zelf niet eens:D

Ik ben al zo’n 30 jaar geleden gestopt !!!
Waarom kunnen jullie het niet ???
Ik rookt twee pakjes per dag " st michel en gaull…" ken zelf de schrijfwijze er niet meer van !
SUCCES!

Gaat hem niet om ‘kunnen’, Frank, ik heb het nog nooit geprobeerd.

Aha, de groene michels.