Waar irriteren mensen zich het meeste aan in het vliegtuig?

HAHAHAHA ja daar heb ik niet aan gedacht, goeie!!

AHA, en daar zit je er naast: die kosten worden natuurlijk netjes over ALLE passagiers uitgesmeerd en zo kan ik als niet roker daar ook weer aan meebetalen. Ik denk dat je je als roker eerder moet afvragen hoe het met je gesteld is als je niet 10-12 uur zonder sigaret kunt, maar goed…

Ik zou zeggen, gewoon buiten gaan roken, net als in de horeca :smiley: >>> :wink:

Er is al heel wat over gezegd en geschreven op deze peiling.
(sorry voor de woordkeuze) Dikkerds nemen nu eenmaal meer plaats in beslag waardoor je soms geen kant meer op kan,
Wat er ook nog dikwijls voorvalt is, dat vooral vrouwen rustig de tijd nemen voor een sanitaire pauze. Wanneer het toilet vervolgens ook nog vies wordt achtergelaten, is de ergernis compleet
erger jij je ook mateloos aan?

Letterlijk vertaald had hij gewoon gelijk :slight_smile:
Berg - Berg aan de Maas - Berg en Dal - Bergambacht - Bergen aan Zee - Bergen (Limburg) - Bergen (Noord-Holland) - Bergen op Zoom - Bergenhuizen - Bergentheim - Bergeijk - Bergharen - Berghem - Berghuizen (De Wolden) - Berghuizen (Heerde) - Berghuizen (West Maas en Waal) - Bergschenhoek - Bergum

Ik erger me aan mensen die niet fatsoenlijk eten, drinken en geen manieren hebben aan boord van het vliegtuig!

Ik twijfelde tussen 2 opties. Te vroeg opstaan bij landen en stoel naar achteren tijdens eten.
Uiteindelijk gekozen voor te vroeg opstaan bij landen.

Heb een hekel aan al dat geduw en getrek na een vlucht van 10-12 uur. Iedereen die zo snel mogelijk het vliegtuig uit wilt en zich daarom een weg naar voren duwt.

En vaak zie je ze kort erna weer staan bij douane of kofferband …

Ach, ik ben er maar om gaan lachen. Ik blijf zelf lekker in mijn stoel zitten totdat de deuren open gaan. Dat is vaak pas 10 minuten na landen. En al die ongeduldige mensen die gebukt en bepakt in het gangpad moeten staan, en van alle kanten geduwd worden, kijken al na een paar minuten wel jaloers naar mij, terwijl ik nog heerlijk relaxed mijn boek zit te lezen in een stoel. :smiley:

Ik reageer juist tegenovergestelde Cecilia,de deuren van het vliegtuig kunnen niet rap genoeg opengaan.
Niet om naar de immigration te lopen maar naar de eerste dichtstbijzijnde rookkamer!:smiley:

Overlast van kinderen staat bij mij toch zeker op nummer 1. Babies (lees tot 1 jaar) kunnen er niet veel aan doen als ze janken, die ouders neem ik het niet kwalijk(vooral als ze last hebben van de oortjes). Maar kinderen die al kunnen praten vind ik het ergste, van die aanstellers die om elk hikje beginnen te krijsen of die je gaan zitten aankijken en door de gangen rennen…