Waar irriteren mensen zich het meeste aan in het vliegtuig?

Nu je hebt tijdens zo’n vluchten altijd een paar “angsthazen” die blij zijn dat het vliegtuig is geland en reageren spontaan met handengeklap.
Je weet Cecilia als er ene begint de klappen,dan volgen de andere mensen ook.(kettingreactie)
Nu ik ben het volledig met je eens,dat bij normale landingen je niet in je handen moet klappen,tenslotte ze doen alleen maar hun werk de piloten en worden er goed voor betaald.:slight_smile:

Heb vluchten zat meegemaakt zonder ook maar het kleinste geklap. Das dan wel weer het andere extreem.

Denk dat de plaats van bestemming te maken heeft met mensen hun stemming :wink:

Neen, ik zou zeggen dat het vliegtuig passagiers allemaal psychisch normaal waren…
Groetjes
Sopirla>>>

Psychisch normaal bestaat niet… :dag:

You got a point here…
Greetings from the neighbours
Sopirla>>>

I always have a point :wink:

Didn’t you notice? :slight_smile:

Het zal wel aan mij liggen, maar om eerlijk te zijn heb ik het nog maar 1 keer meegemaakt dat er na de landing door een paar maffe Nederlanders, (misschien waren het belgen) geklapt werd.

Nu heb ik echt geen honderden vluchten gemaakt, Maar de laatste jaren heb ik met Cathey, Qantas, KLM, Britisch airways, Singapore airlines, royal jordanian, Southern China, Iberia en een paar lowcost airlines gevlogen.

Is het applaus na een landing niet iets voor de charter vluchten of vakantie vluchten richting de populaire zonbestemming???

Precies, dat punt stond ik ook op het punt te maken.

Als het een mooie vakantiegebied betreft, zijn de mensen eerder geneigd om los te barsten iin dat geklap. Heeft met al die emotionele energie te maken, adrenaline zou je bijna denken.

Daarnaast vind ik dat dure steden (en landen) minder geklap krijgen dan betaalbaardere.

En eveneens extreem arme landen krijgen minder geklap.

Mensen willen dus het liefst naar de gematigde , zonnige, leuke maar betaalbare vakantiebestemmingen. Aan hun klapgedrag te merken :slight_smile:

Nou luister hier, heren, de Belgen zijn brave mensen…we klappen niet zomaar omdat iemand gewoon zijn goed betaalde job gedaan heeft.
@zkr600 - you got your point like always
@mart81 - neen, een geklap komt van minder goed opgevoede mensen die niet
veel gereisd hebben en met zo’n geklap denken ze te bedanken aan
de eerste piloot & co omdat ze gewoon hun job gedaan hebben, het wachten is gedaan, joepie, snel naar onze …sterrenhotel, dan naar de pool, en dan lekker alles opvreten (we hebben het eten toch betaald en het is buffet, dus…), yyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeesssssssssssssss vakantie !
Groetjes
Sopirla>>>

Minder opgevoed of opgeleid? Volgens mij kan je niet minder opgevoed zijn, alleen anders opgevoed :slight_smile:

Ik erger mij ook aan de gulzige instelling van sommige mensen op vakantie. Vooral Amerikanen schijnen erg slecht met geld om te gaan, ze denken alles op hun creditkaartjes te kunnen gooien, en ho maar, lekker aan de haal met genieten. Pas achteraf hoeven ze zich druk te maken over de rekening of zo.

En dan maar afvragen waarom het land zo diep in de schulden steekt. En bijna geen lening meer krijgt.

Nee dat zal zeker niet aan hun spendeergedrag liggen :mad:

Er zijn beslist jongeren die geen opvoeding genieten.

in dat geval spreken we van opvoederen lol2

Geachte Heer ZKR600
Volgens Van Dale “Groot Woordenboek der Nederlandse Taal”, “opleiden” betekent "1. naar omhoog leiden; 2. de nodige kennis en vaardigheid bijbrengen, enz…
opvoeden betekent : 1.door het verschaffen van voedsel grootbrengen; 2. onderhouden en grootbrengen, enz…
Nou, “what’s your point”?
Groetjes
Sopirla>>>

Nou dat zou moeten betekenen dat ze geen ouders of voogden hebben gehad, en hebben vanaf hun vroegste jaren op zichzelf gewoond of zo :wink:

Daar is inderdaad een hogere concentratie van klapvee, maar in het algemeen zitten er altijd wel wat klaptoeristen op reguliere lijnvluchten.

Jij zegt dus gewoon dat sommige mensen nooit grootgebracht waren.

De discussie ging over “in het vliegtuig”. :wink:

Hi vriend
“You got one more point”, de VS burgers kopen alles op krediet met enorme intresten en “one day” de droom verandert plots in een nachtmerrie: afgedankt, geen geld meer om alles te betalen, en voor dat ze weten, zijn ze straatburgers.
Ik zal hun mentaliteit nooit kunnen begrijpen; “am I missing something?”
Groetjes
Sopirla>>>

Tuurlijk wel maar diegene op wie ik reageerde had het over sterrenhotels, het zwembad, en lekker alles opvreten :slight_smile:

En volgens mij is de ervaring in het vliegtuig ook deel van de vakantie