jeetje dan heb je een nieuwe liefde hier in NL. en dan zie je hem nog niet! hoop dat jullie elkaar snel zien…dat heb je wel verdiend na wat je ex gedaan heeft, want een kl**tz*k zeg…sorry hoor maar das wel erg laf.!
x
jeetje dan heb je een nieuwe liefde hier in NL. en dan zie je hem nog niet! hoop dat jullie elkaar snel zien…dat heb je wel verdiend na wat je ex gedaan heeft, want een kl**tz*k zeg…sorry hoor maar das wel erg laf.!
x
hij heeft bijna geen geld hij woont op zich zelf en met wat hij verdient kom hij net aan rond
en ik kan niet met de auto ik ben nog geen 18 en me moeder wil niet want se geloof niet in een relatie af verre afstand:(
maar hoe kan je je opgeven bij all you need is love???
xxxx
Wss inschrijven of briefje sturen ? Kijk eens op de website waarop het wordt uitgezonden, zal er zeker en vast wel opstaan !
Jeetje zeg wat een verhaal.
Je hebt niet echt geluk in de liefde op het moment! Ik hoop echt voor je dat daar snel verandering in gaat komen en dat jullie snel een oplossing kunnen vinden om bij elkaar te zijn. Succes!
Hellow Hellow!
Summa is terug van Antalya!
Waaw tis zoo geweldig geweest. Zo als ik gehoopt had, beter dan ik verwacht had! Heb bij men vriend thuis gelogeerd dus ja ook direct moeder ontmoet en daarna zen vrienden, collega’s… Dat was wel veel in één keer maar viel wel mee hoor iedereen was heel vriendelijk en probeerde toch wat engels te spreken. Positief was dat we heel veel tijd samen doorgebracht hebben wat echt zo leuk was, voelde me daar echt thuis. Maar minder was dat hij in een moeilijke periode zit, werkzekerheid is heel laag en financieel ook heel wat tegenslag gehad de laatste tijd. En dat zorgde voor momenten dat hij niet echt te genieten :disgust: was en zich zorgen maakte hoe hij verder moet. Wat dan uiteindelijk wel logisch is mja ik was er ook. We hebben er over gepraat en hij wist ook wel dat dat niet leuk was voor me. En ik wist natuurlijk ook dat hij het moeilijk had. Dus dat was snel over…
Dan had ik soms nog van die doodse momenten dat ik niet wist wat vertellen omdat ik ook niet wist waar ze het over hadden (andere taal).:frown: Maar heb me voorgenomen een cursus turks te gaan volgen.
Ik vertel ook liever de negatieve dingen, weet niet of jullie dat ook hadden…
Maar ondanks kleine minpuntjes is het voor het overgrote deel zo heerlijk geweest, ik geloof hem nu echt dat hij van me houd.
We hebben veel gewoon samen in antalya rondgewandeld en gepraat. Haven, moskee en oude stad gaan bezoeken. Cinema geweest, zelfs gaan bowlen en da was echt wel leuk we hebben veel gelachen. En hij was echt zoo lief…
Samen gewinkeld, samen gekookt, hij maakte me iedere morgen een heerlijk ontbijt. Ik heb dan ook voor hem 2 keer ontbijt gemaakt. En we kunnen het echt wel vinden met elkaars kookkunsten. Nu heb ik eens wat anders gegeten dan het zogezegde turkse eten in de hotels, dit was echt turks en echt lekker. Ok tegen de laatste dag kon ik geen yoghurt meer zien, mja dat was alleen de laatste dag.:wacko:
Ben één dagje ziek geweest en dan heeft hij echt goed voor me gezorgd en was ik dus snel beter.:nod:
Veel gepraat over de toekomst… wat zijn zijn dromen, wat zijn de mijne…
Ik kon het echt goed vinden met z’n moeder ookal verstonden we elkaar niet zo goed met gebaren en gezichtsuitdrukkingen kan je heel wat zeggen. Ze heeft ook veel foto’s van m’n familie en vrienden gezien en dat vond ze fantastisch. Z’n broer kende ik al van in het hotel dus dat klikte ook wel.
Het afscheid was zwaar, echt. Ik had het zo moeilijk, hij ook. En als ik dan echt weg moest zei hij: “tot straks”. Toen moest ik wel lachen.
Het wachten in de luchthaven en de vlucht terug naar België duurde zo lang.
Verschrikkelijk das natuurlijk het nadeel als je alleen reist.
De reactie thuis was heel positief men ouders waren natuurlijk heel blij dat ik veilig terug thuis was en dat alles goed was verlopen. :teeth: Ze weten nu ook hoe dat alles in elkaar zit en zijn wel blij voor mij. Ze weten ook dat ik terugga en hebben daar nu ook geen probleem meer mee. Zijn natuurlijk ook niet zeker over onze toekomst mja nog tijd zat, dat zien we wel.
Het geweldige is nu ook dat ik echt weet wie m’n vrienden zijn en de meeste steunen me wel. En ik geloof dat dat niet zo veel voorkomt. Ben door heel de situatie één vriendin kwijt geraakt en ben daar ook niet rouwig om want nu besef ik pas dat ik aan haar eigenlijk toch niks dan miserie had.
We missen elkaar nu verschrikkelijk, ik ga wss in januari terug:D .
nog een dikke 60 dagen. Maar gelukkig heb ik het nu zo druk en is er zoveel te doen, dan gaat de tijd wat sneller. Mis zen armen rond me heel de nacht lang, al zen kusjes, zen knipoogjes, al die lieve dingen die hij zei, gewoon samen rondwandelen hand in hand…
Hij vroeg me zelfs of m’n ouders de volgende keer meekwamen maar ik denk niet dat ze dat nu al zien zitten maar dat komt er nog wel van. Het doet me wel iets dat hij zoiets vraagt, dat wilt toch zeggen dat hij echt met mij verder wil.
Voila dat was het zo een beetje
xxxSumma in love
wat super summa dat je het zo naar je zin hebt gehad!! ![]()
ben blij voor je…!!!
en die kleine minpuntjes…thats life.
en dat heb je ook wanneer je met een nederlander gaat!!
snel aftellen tot januari zou ik zeggen…![]()
kus kus
filiz
hey summa!
Super dat je weer thuis bent, en al snel weer die kant op gaat! wat ben jij een lucky in love meisje hhaa! ben blij voor je dat je het zo naar je zin hebt gehad, nu zijn al je wijfels weg! Ik vroeg me al af wanneer komt summa weer een keertje op wereldwijzer, zat al met spanning te wachten haha
Nou voor mij nog 18 dagen :D:D en dan die kant op! hoop dat ik straks hetzelfde verhaal als jou kan vertellen hier… en dat het me niet gaat tegenvallen! hoe was je aankomst trouwens? stond die te wachten op je… vertel vertel!
xje
@ filiz dankje!!!
@ Bregje dankje!!!
Ja de aankomst dat ben ik vergeten te vertellen:
Toen ik smorgens in Brussel vertrok was ik zooo zenuwachtig echt verschrikkelijk. Al geluk dat men vriendin die me gebracht had zoo lang bij me is gebleven tot ik echt naar m’n vliegtuig moest, die heeft me wat kunnen kalmeren.
Op het vliegtuig ook, zat er een oude turkse man naast me ik verstond hem niet maar hij was heel vriendelijk. Maar ik wist echt geen blijf met mezelf kon niet slapen, was altijd maar aan het denken: waar ben ik nu in godsnaam mee bezig. Stel je voor dat ik hem niet herken, (tuurlijk had ik hem herkent) maar op zo’n moment denk je zoveel. Had hem s morgens gebeld en hij had een auto kunnen regelen dus ging er zeker zeker zijn.
Nu kom ik aan in Antalya, zet men gsm aan, beetje vertraging, al 4 gemiste oproepen van hem. stuur hem een sms dat ik ben aangekomen en dat ik binnen 20 min bij hem ben. belt hij terug: ‘My love, Where are you?’ ja ‘In the aerport’ natuurlijk. ‘ok I have to tell you something, but you may not be angry with me’ ikke: ‘wa?!’ hij: ‘please’ ikke ‘ok’ hij: ‘I can not come to you’ ikke terug: ‘wa?!’ hij:‘please please don’t be angry’ Wa was er nu gebeurd, had hij ne auto van ne vriend geleent en was hij halverwege naar de luchthaven in panne gevallen en had hij zijn vriend gebeld die was dan met een taxi naar hem gekomen en dan hadden ze de wagen naar een garage gebracht en ben ik met de taxi tot aan die garage gekomen. Hij kon er echt niks aan doen, hij vond het zo erg. Maar dan het weerzien was zo geweldig: hij vloog in men armen we hebben daar zeker 10min zo gestaan en die taxichauffeur maar wachten. Maar we konden elkaar gewoon niet loslaten. Dan nog eve gewacht tot de auto ok was en dan zijn we naar hem thuis gegaan…
Ja het weerzien was wel spannend!
xxx Summa
Wow summa ! Ik had wss het eerste het beste vliegtuig terug genomen ! Zou op geweest zijn van stress in die situatie. Gelukkig was mn vriend al in het hotel bij mij en ging ik gewoon met de bus naar mn hotel…
@summa: ohw wat erg, ik had was echt kwaad geworden haha heb kort lontje en in die situatie helemaal…! maar ja gelukkig is het nog goed gekomen. Dat zou ook echt iets voor turan zijn geweest trouwens maar dan was het een grapje echt iets voor hem! haha
x
Ja weet ik kon kon er ook niet echt mee lachen, was wel boos ma toen ik hem zag vergat ik dat alles. Hij had zo zo’n best gedaan, maar hij kon er zelf echt niet aan doen. (Ja mss beter met een auto leren rijden, hihi)
De volgende dag konde we er alweer mee lachen. En toen ik naar huis moest heeft hij me wel naar de luchthaven gebracht maar wel met een andere auto. en is dan nog een tijdje bij me gebleven.
xxx Summa
@summa: wat liefffffffffff!
Wat fijn dat je het zo naar je zin gehad hebt, Summa.
Nu maar wachten tot januari en dan zie je 'm weer.
Heerlijk toch, dat verliefde gevoel???:wub:
Summa,Leuk om te lezen dat je het naar je zin heb gehad en dat jullie gelukkig zijn samen.Nu op naar de volgende keer.
groetjes
Hey Dames,
Ja dat verliefde gevoel is natuurlijk zo heerlijk…
Maar heb het hier echt wel moeilijk hoor, geloof me of niet maar hem moeten missen doet echt pijn. En zeker met de komende feestdagen als we met de familie samen zijn en al m’n nichten en neven zitten daar maar hun vriend(in), zit ik daar natuurlijk weer alleen… Weet niet of jullie dat ook hebben? ok ja in januari zie ik hem wss terug maar toch. Begon zo’n gewoonte te worden hem altijd in de buurt te hebben.
Ik weet het zo eigenlijk gewoon gelukkig moeten zijn dat alles zo goed gegaan is dat we nog steeds samen zijn maar ja… we overleven het wel zeker.
xxx Summa
ja summa…das het nadeel van een vriend in het buiten land…we hebben het allemaal, bij de familie ben je altijd diegene wat alleen komt.
ach ja…;)volhouden…
wij gaan vaak naar turkije om onze vriend te zien…dat hebben onze neven en nichten nu weer niet ![]()
liefs
Heb nog een paar vraagjes:
@ iemand uit België: M’n vriend zou (we weten nog niet wanneer) eens naar belgië willen komen voor een periode van min 2 weken tot een maand.
Wat moet je daarvoor doen? Naar de Ambassade in Ankara gaan?
@ turkijereizigers: Welk vervoermiddel gebruiken jullie als je naar turkije gaat maar je hebt enkel een vlucht geboekt en geen hotel en je moet meer dan een uur rijden van de luchthaven naar je verblijfplaats. bvb Antalya - Kemer of Antalya -Alanya ofzo… (in antalya in de luchthaven kon ik geen bus nemen enkel een taxi(duuuur)) ???
@Summa: ik heb er jaren geleden al eens voor gekeken voor mn ex… Nou, 1 ding weet ik zeker: het is héél moeilijk om hem naar hier te halen!
Moet hij nog het leger in ? Werk jij al (heb je een vast maandelijks inkomen?) enz…enz…enz… Eigenlijk ben je beter dat hij de aanvraag in turkije doet, dat hij naar belgie komt zogezegd voor zaken. Dan boekt hij een kamer in een hotelletje of jeugdherberg (spotgoedkoop) als hij die bewijzen kan vastleggen dan kan hij gemakkelijker naar hier komen. Maar als jij er voor moet zorgen is het een stuk moeilijker want dan denken ze oa dat hij niet meer zal terug komen. Heeft hij een bewijs van een firma of zo waar hij al dan niet werkt dan weten ze nl bijna zeker dat hij terug gaat… Pfffff ingewikkeld om uit te leggen maar zo komt het er een beetje op neer…
Van vervoermiddel heb ik een taxi genomen. Maar ik kon die delen met mn vriendin en haar vriend die er ook in zaten, dus viel de prijs nog tamelijk mee …
@sevgilim: ja ik heb vast werk en ja hij moet nog naar het leger. Hij zou komen voor hij naar het leger moet. Bewijs van werkcontract voor hem in Turkije kan geen probleem zijn denk ik, want hij heeft een vaste firma waar hij meestal voor werkt en hij kent die heel goed. 2 jaar geleden is hij proberen naar Nederland te komen om vrienden te bezoeken maar dat is niet gelukt ze hebben hem niet toegelaten. Maar ja we hebben nog wel wat tijd dus zien we nog wel.
Maar als er iemand nog een manier weet graag hoor!
Alvast bedankt Sev!
Ja een taxi voor mij alleen is wat te duur…
Kan mss wel zien dat ik via een bus van een reisbureau kan meerijden als ik dat op voorhand kan afspreken…
Ik zie wel, weet zelfs nog niet naar waar ik ga volgende keer dus…
xxx Summa
@Summa: volgens mij zal het niet lukken tot hij naar het leger is geweest…
En met die bus meerijden, mn pa heeft dat ook al gedaan. Hij had gewoon een vliegticket en logeerde in een huisje van een Turk. Hij heeft gewoon ter plekke gevraagd of hij mee mocht rijden tot het dichtsbijzijnde hotel die aan dat huisje lag, vandaar is hij te voet gegaan maar hij was er bijna. En ze hebben het toegelaten ! Mss gewoon een fooi dan geven en ze zijn tevreden ![]()